Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 19:19

Charlotte446 schreef:
Hier ook weer wat... Net weer een echo/controle gehad met de mededeling dat de gewenste keizersnede er (waarschijnlijk) niet in zit. Bijna 10 weken geleden hebben we hier een uitgebreid gesprek over gehad waarbij ze toen mijn redenen goed genoeg vond. Ik had mij ingelezen via internet dat ik waarschijnlijk langs een psych zou moeten gaan omdat dat de standaard is bij zo'n verzoek. Ze werd toen helemaal geïrriteerd dat dat niet zo was en dat ik geen verhalen op internet moest lezen. 3x raden waar ik binnenkort naartoe moet :+ Idd, de psych in het ziekenhuis. Ik ben boos, verdrietig, gespannen en vind de ommekeer van de arts erg jammer. De baby ligt voor nu wel in stuit, dus ik hoop dat hij zo blijft liggen :')

Pff wat stom zeg, maar dan maar naar de psych dan komt het vast wel weer goed!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 19:22

Gnome schreef:
@charlotte ja heb inmiddels een nijntje gevonden in de buurt voor 1,50pd. Dus denk dat we daar voor gaan. Wij zijn niet aan het verbouwen dus denk dat de nieuwe vloer bij iemand anders hoort haha.

@mriek ja geeft zeker rust. Vanmorgen ook de beeb weer goedgekeurd. Voor het trimester gaf ze nog wat tips over voeding. Zoveel mogelijk koolhydraten vermijden om een te dikke baby te voorkomen. Herkennen jullie dat advies? Mijn man is er nogal fel op tegen mja als ik 500gr minder uit m'n poenani hoef te persen, zeg ik daar geen nee tegen. En mag beginnen met borstmassages om melk op te wekken.

Verder lijkt de misselijkheid weer weg te zijn. Zullen zien voor hoe lang. Ook weer beter geslapen.

Gelukkig is de misselijkheid weer weg! Waarom is je man er op tegen?

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 19:24

Gnome schreef:
Wij laten de kleine na een paar weekjes sowieso preventief na laten kijken bij een fysio ofzo. Hoor indd zo vaak dat er iets niet helemaal lekker zit en lijkt me ook niet gek. De laatste weken zitten ze zo vast en krap in je buik.

Ja dat had ik ook al gedacht maar even kijken waar dat kan

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 19:25

Gnome schreef:
Klote hoor Charlotte. Linda, heb jij niet ook angst voor een natuurlijke bevalling? Daar kreeg je ook al geen fijne hulp bij dacht ik?

Hier 3,5 uur bij de kapper gezeten maar heel blij met het resultaat. Viel bijna in slaap joh. Aan m'n haar zal het niet liggen. Vrijdag nog m'n wenkbrauwen en dan mag ie volgende week wel komen :')
[ [url=m/dz6Zew.jpg]Afbeelding[/url] ]

Haha dat worden iig mooie foto's met de baby ;)

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 19:34

Hier nog steeds last van de handen.. soms ook snachts wakker er van maar kan meestal wel weer doorslapen, ga volgende week accupunctuur proberen, je weet nooit of het helpt..

Wij hebben gister ook een fotoshoot gehad maar dan in het bos, heb nu al wat foto's gekregen echt super leuk <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En verder met de merrie van het veulen naar de kliniek geweest, die was al kreupel en na het veulen dus nog steeds niet goed.. Afwijking bij de pezen bij de kogel, hebben nu het gewricht en de peesschede ingespoten en hopen dat dat genoeg doet anders moet ze geopereerd worden. Maar waarschijnlijk niet meer geschikt als sportpaard en hopelijk nog wel als rijpaard maar ze geven het 50/50 kans..

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 19:35

Fijn kiwi! Kan je nu dan zelf de spanning een beetje in de gaten houden qua voelen?

Mooie bos heb je gnome! Wat ga je met je wenkbrauwen doen?

Ik heb trouwens gisteren of eergisteren :? een luiertas besteld. Ben heel benieuwd maar het lijkt me erg fijn zo’n georganiseerde rugzak. Al vind ik die teddy tassen van studio noos erg leuk qua uiterlijk :D Dit is hem https://www.instagram.com/reel/Cmg069kB ... MyMTA2M2Y=

Kiwipitje

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 19:39

Ziet er handig uit Charlotte! Wij hebben gewoon een tas zonder vakjes met een losse tas organizer en een luier setje en verschoon mat los erin. Gaat tot nu toe goed maar alleen nog bij de HAP en osteopaat geweest dus misschien switch ik nog wel een keer.

Ja we kunnen dat nu zelf wat in de gaten houden :j

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-23 20:10

Gnome schreef:
Oh en wat er is onze vluchttas en koffer zit:

Telefoon en oplader
Toilet artikelen
Makeup
2x setje 50
2x setje 56
4 rompers maat 50-56
Jasje met wollen vulling
Maxi cosi
Dekentje
Voetenzak maxicosi
Hemd om in te bevallen
Setje kleding voor mezelf
2x Voedingsbh en paar loszittende boxers
Slippers
2 blikjes drinken en 4 liga's
Puzzelboekje
Lenzen/bril

Misschien een tip als je borstvoeding wilt geven. Zorg voor kleding die makkelijk zit, maar waar je ook makkelijk in kan voeden (ook een nachthemd of pyjama mocht je een nachtje moeten blijven). Als alles goed gaat wordt je baby bijna direct bij je gelegd en kun je dan kijken of de baby al jouw tepel opzoekt.

@Gnome ik herken de misselijkheid niet. Als je het niet vertrouwd of je onzeker maakt zeker even je verloskundige bellen. Liever een keer te veel dan te weinig.

@QueenE, wat een lieve foto van jullie!

Bij ons zit het volgende in de vluchttas. Verwachting is dat we/ik 2 nachten in het ziekenhuis moeten blijven:
- 5 setjes kleren (romper lange mouw, shirt, broekje, muts, sokjes). Maar nog wat extra rompertjes. 1 setje maat 44, 1 setje maat 56.
- jas voor de baby
- kinderstoel + dekentje voor in de auto (staat nog binnen bij de koffer)
- voor mij makkelijke kleding voor overdag
- Fijne pyjama met knoopjes jas
- Dunne linnen ochtendjas
- Broekjes (1x zwangerschapsbroekje en 2x katoenen "fiets"broekjes). Geven extra steun bij zo'n lege buik.
- Douche spullen (shampoo, conditioner, deo, tandenborstels (voor man en mij), tandpasta, haarborstel)
- van die inschiet pantoffels
- voedingsbh's/topjes
- Onderbroeken waar kraamverband goed in past.
- Onderbroeken + sokken voor mijn man.
- wasbare zoogkompressen

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-23 20:11

@queen mooie foto's!! Heel fijn sfeertje.
Wat balen van je merrie, hopelijk heeft het inspuiten genoeg effect!

@charlotte niets bijzonders. Gewoon even bijwerken en verven weer.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 08:19

Wat een nacht :=
Kind plast pakje onder
Kind spuugt pakje onder
Man slaapt niet
Ik heb knallende hoofdpijn en een pijnlijke betonnen tet

Nou ja. Niks wat de wasmachine, een strip paracetamol en een paar espresso’s niet op kan lossen.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-23 08:28

Kiwipitje schreef:
Kind plast pakje onder
Kind spuugt pakje onder
Man slaapt niet

Nou ja. Niks wat de wasmachine, een strip paracetamol en een paar espresso’s niet op kan lossen.

Ik heb baby verzocht om nog even te blijven zitten nu :')

Geen borstontsteking?

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 08:30

Kiwipitje, hihi heftig!!! succes vandaag

Gnome, wat heb jij mooi haar!! :)
En dat klopt, ik heb ook extreem veel angst voor de bevalling. Ik heb daar 11 mei een gesprek voor gepland staan met de gynaecoloog. Wat we precies gaan bespreken is mij onduidelijk.
Vanwege de verhuizing ben ik van verloskundige gewisseld en ik heb nu in ieder geval wel het gevoel dat ik beter gehoord word. Nu werd er in ieder geval IETS ondernomen dus dat vond ik al een prettig idee (maar het lost het nog niet op uiteraard...)

QueenE, wat een mooie foto's en wat heb jij een mooie buik zeg!! :)

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 09:12

Gnome schreef:
Kiwipitje schreef:
Kind plast pakje onder
Kind spuugt pakje onder
Man slaapt niet

Ik heb baby verzocht om nog even te blijven zitten nu :')

Geen borstontsteking?
:')

Nee denk ik niet. Had gisteren of eergisteren hetzelfde aan de andere kant. Ik denk een soort stuwing omdat de kleine anders drinkt dan de kolf melkt.

Kind is ook elke keer woesttttt als hij omgekleed wordt :=

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 09:13

Kiwi sterkte! Let op dat het geen ontsteking wordt inderdaad. Anders kan je ook ibuprofen bijnemen en koelen, nieuwe adviezen zijn online wel te vinden.

Ik krijg ook een beetje vluchttaskriebels van de posts erover. Moet er echt eens mee aan de slag.

Mooie tas Charlotte

Queen mooie foto's en wat een vervelend nieuws over je paard

Gnome hier dat advies niet gehad maar beperken kan vast geen kwaad. Maar zou niet totaal minder gaan eten zegmaar. Daarnaast is het hoofd in principe het grootst inderdaad, de rest volgt wel :') Dus of het echt zal schelen weet ik niet.

Charlotte vervelend dat je zulke gemixte berichten krijgt.

Gnome mooi resultaat van de kapper

Mriek fijn dat de laatste keer Groningen erop zit!

Hier een rustig dagje weer, vanmorgen even wat dingen doen voor commissie, daarna lekker verder achter de naaimachine :D

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-23 09:18

Thanks allemaal! Dan ga ik niet teveel omgooien inderdaad van hoe ik al at. Mijn man was er fel op tegen omdat er ook heel veel goeds in koolhydraten zit en ik verder geen overgewicht heb of dat we de indicatie kregen dat de beeb mogelijk te groot zou zijn.

Geniet van het zonnetje vandaag. Volgens mij is het daarna wel weer voorbij >;)

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 09:36

Lijkt me heel lastig en vervelend om zo’n angst voor je bevalling te ervaren. Ik begrijp de artsen ergens wel dat ze dat niet meteen voldoende vinden voor een keizersnede. Dat is toch een operatie met veel impact op je lijf (en ook mentaal). Ik hoop wel dat je eruit komt met de artsen en straks met vertrouwen en gezonde spanning uit kan kijken naar je bevalling hoe die er dan ook uit komt te zien.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 10:15

Hier ook enorm bang om te bevallen ga ook geen cursussen volgen en laat het maar op me afkomen al hoop ik stiekem dat baby in stuit blijft liggen dan zou ik kunnen kiezen voor keizersnede. En anders zien we wel hoe het loopt.

Teveel horror verhalen gehoord en ondanks dat hun het zo over zouden doen griezeld het bij mij.

Hier weer wachtruimte van het ziekenhuis ben benieuwd waarom ik hier ben.

Gnome mooi haar. Lekkere volle bos.

Kiwipitje een wat mindere nacht helaas.

Zal vanavond weer even een bijlees post verder maken.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 12:03

Toen ik zo ziek was besloot ik ook alsnog een keizersnede te willen. Helaas wilde niemand daar naar luisteren..

Hier gaat het echt niet best. Nimue doet het wel erg goed gelukkig(in de couveuse). Ik zelf heb gisteren een zak bloed gekregen en in de nacht vloog mijn bloeddruk weer naar 180/110 ondanks verlagers dus de hele nacht metingen gehad. Het bevallingsdeel van herstellen gaat vrij soepel, maar die ellendige bloeddruk en bloedarmoede... -O-
Had gisteren naar huis gemogen in theorie maar ben intens blij dat ik dat niet heb gedaan.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 12:15

Azmay schreef:
Toen ik zo ziek was besloot ik ook alsnog een keizersnede te willen. Helaas wilde niemand daar naar luisteren..

Hier gaat het echt niet best. Nimue doet het wel erg goed gelukkig(in de couveuse). Ik zelf heb gisteren een zak bloed gekregen en in de nacht vloog mijn bloeddruk weer naar 180/110 ondanks verlagers dus de hele nacht metingen gehad. Het bevallingsdeel van herstellen gaat vrij soepel, maar die ellendige bloeddruk en bloedarmoede... -O-
Had gisteren naar huis gemogen in theorie maar ben intens blij dat ik dat niet heb gedaan.

Aah wat vervelend. Heel veel beterschap

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 12:16

Hier dikke ruzie met verloskundige toen ik net afspraak gyneacoloog had.

Ik kreeg vrijdag in Nijmegen te horen dat alles goed was en ik gewoon terug verloskundige mocht.

Verloskundige gebeld zoals afgesproken en afspraak gekregen. In de middag werd ik terug gebeld dat de afspraak eruit gehaald is en ik een afspraak bij Maasziekenhuis kreeg.

Niet erbij waarom.of wat. Moest het ermee doen dat ik van Maasziekenhuis afspraak kreeg.

Nou die afspraak was vandaag.
Andere gyneacoloog dan eerste x toen ik daar was en die.man zegt ja ik weet niet waarom je hier bij mij erop sya want Nijmegen heeft aangegeven dat alles goed is en alle resultaten zijn ook goed.

Goh vertel mij wat...

Dus gyneacoloog zegt we bellen de verloskundige. Prima.

Verloskundige zegt ja maar rmw voelt geen leven dus we willen haar hier niet. Gyneacoloog Oh je voelt.geen leven?

Uhm serieus... Het gene leven voelen is de hele reden geweest waarom ik daar een afspraak had in Maasziekenhuis en hun hadden mij doorgestuurd Nijmegen ivm groei die niet goed zou zijn.

Groei was Nijmegen gewoon gemiddeld en niks gevonden wat niet goed is.

Dus zowel verloskundige Nijmegen en Maasziekenhuis wisten allemaal al hoe en wat maar nu opeens is er niks bekend whaha.

Dus hele.ruzie gehad aan de telefoon. En ik was alleen bij die afspraak vriend had nacht gewerkt. En dacht tja het is toch elke x goed dus ga zelf wel.

Maar verloskundige weigert me terug te nemen gingen dreigend doen ook. Dus zal ze ook laten weten dat ze na mn bevalling hier thuis ook niet welkom zijn voor controles etc. Want ze kunnen niks normaal communiceren en doen.

En ja als.je geen leven voel.zeh het Maasziekenhuis moet je twee x in de week komen. Uhm voel.is aan je voorhoofd..

Heb terwijl dit van geen leven voelen bekend was, 10 a 11 weken geen echo gehad en Helemaal geen regelmatiger controles, vervolgens mleten dingen met spoed, vervolgens zit er overal weer 2,5 week tussen in Nijmegen wat verloskundige ook wist en hebben ze me ook niet vaker opgevolgd en billen voelen hun als hoofdje aan dus echt ga weg...

Maar nu blijf ik dus onder controle Maasziekenhuis. En moet ik wekelijks komen en staat er in mn dossier dat ik zelf weiger twee x per week te komen

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 13:04

Kiwi toch wel spanning ook bij de kleine dus. Vandaag wel zon bij jullie?
Ooh wat een nacht zeg! Hopelijk vandaag een rustig dagje en vannacht weer beter. Die pijnlijke borst klinkt niet echt fijn.

Charlotte dikke knuffel voor jou. Ik hoop dat ze toch nog iets voor je kunnen/willen betekenen. Hoe is het vandaag met je?
Mooie luiertas!

Gnome wauw jou haar! Geweldige bos. Nu nog je wenkbrauwen dan ben je helemaal ready om mama te worden. ;)
Stom he van het weer, ze hadden 20 graden beloofd verdorie!

QueenE ook lekker naar Texel vrijdag! Ook al is het voor werk, je bent wel even weg. :D Wat ga je er doen voor je werk?
Vervelend van je handen, hoop dat de behandeling wat doet voor je.
Wat een prachtige foto's! Hele mooie sfeer.
Vervelend van je paard zeg. Komt dat door de bevalling? Of zat het er al? Ik duim voor der.

Cabelona hoe bevalling die wasbare zoogcompressen jou? Ik heb nu van die wegwerp dingen, maar wil misschien ook van die wasbare.

Linda fijn dat je wel het gevoel hebt dat ze iets voor je doen nu. Hopelijk helpt het gesprek je wel.

MissAnnemijn weer kleren maken dus vandaag, leuk!

Marlis ik wilde net succes naar je typen toen ik je verhaal las. Jeetje wat een gedoe zeg. Kan me voorstellen dat je vertrouwen in de verloskundige wel weg is. Vind je het wel prettig dat je nu in het Maasziekenhuis kan blijven?

Azmay wat vervelend om te lezen. Heel veel beterschap. Gelukkig dat de kleine het wel goed doet. Heb je een idee wanneer je weer naar huis mag? Knuffel in elk geval!

Hidde had vannacht een reuze honger. Ben van kwart over 2 tot kwart voor 4 met hem bezig geweest, tussen door alleen een verschoning gedaan. Toen werd hij om kwart voor 5 weer wakker, maar was hij gelukkig tevreden met een speen. Om half 7 had meneertje toch écht wel weer honger. Gekke Gerrit! En waar láát hij het in dat kleine lijffie vraag ik me dan ook af haha.
Mijn vriend slaapt trouwens overal doorheen, echt ongelooflijk. Hidde kan best een keel opzetten en tijdens het voeden heb ik ook het licht aan. Merkt hij dan niks van. We hebben ook afgesproken dat ik de nachtvoeding/verschoning alleen doe, omdat hij toch in principe niks kan doen. Zoals vanochtend neemt hij dan rond 8uur Hidde mee naar beneden zodat ik nog even zonder baby geluidjes kan slapen. Want ik hoor dus wel letterlijk álles wat Hidde doet, sta echt enorm aan. :=

Maar als ik dit dan weer zie, och dat smelt m'n hart toch weer.
Afbeelding

Vanavond gaan we trouwens een ratje ophalen. Ik zat gister op marktplaats en kreeg ineens een advertentie van een ratje van 1,5 jaar die ook alleen zat omdat haar maatje was overleden. De mensen van wie ze was boden haar aan om over te nemen. Ons ratje zit ook alleen sinds vorige week, dus dit was denk ik echt meant to be. Hoop dat ze elkaar een beetje aardig vinden ;) Al verwacht ik niet veel problemen.

Fijne dag allemaal vandaag! <3

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 13:20

Ik ga straks op de computer even bijleespost maken.

Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest, voor controle bij de verloskundige daar en hoe het allemaal werkt inleiden enzo.

Was een beetje bang omdat de vorige x het erg snel ging en best uhh ja serieus was. Maar de verloskundige was erg aardig en ook in voor een grapje dus dat voelde meteen goed.

Groeiecho was goed zit tegen de 2 kg aan. Moest alleen tape van mn buik halen die gister geplakt was :( maar ja.

Daarna gesprek gehad over hoe inleiden in zijn werk goed en noem maar op. Van alles en nog wat mee genomen. Krijg daar gewoon eten en drinken. Maar zelf gewoon nog mee nemen wat ik lekker vind en kan daar in de koelkast op de kamer.

Verder kan ik beter te veel meenemen dan te weinig. Zoals zij zei; gewoon die tas lekker vol gooien _O-

Ze ging nog even bellen of ik bij de kraamafdeling kon kijken dan kon gelukkig. Vind ik zelf erg fijn. Dan kan ik er beter mee om gaan waar ik te recht kom en hoe het er allemaal uit ziet.

Vanaf begin mei elke week controle en dan is het nog 6 weekjes wachten (als ze besluit niet eerder te komen)

Verder gisteravond nog pvc vloer gehaald die maandag in onze kamer gelegd gaat worden zodat wij eindelijk weer beneden kunnen slapen en ik niet tig keer de zolder trap op en af hoef snachts als ik moet plassen (wat heel vaak is)

En daarna de babykamer stuccen. Dus gaat allemaal wel goed komen!

Ik maak later even een post bij :o op telefoon even niet handig nu

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 13:28

Ik heb ook wasbare zoogcompressen en bevallen goed. Wel in de droger stoppen anders is ‘t met schuurpapier := Ik heb deze maar er zijn vast legio vergelijkbare https://www.bol.com/nl/nl/p/borstcompre ... 019127933/

Fijn van je ratje Marieke! Wij hadden nog één cavia die alleen over was en die is nu naar m’n schoonzusje die ook één cavia over had. Alleen nog even het vrouwtje laten helpen.

Waarom wordt je ook alweer ingeleid Freekie?

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 13:49

Kiwipitje schreef:
Ik heb ook wasbare zoogcompressen en bevallen goed. Wel in de droger stoppen anders is ‘t met schuurpapier := Ik heb deze maar er zijn vast legio vergelijkbare https://www.bol.com/nl/nl/p/borstcompre ... 019127933/

Fijn van je ratje Marieke! Wij hadden nog één cavia die alleen over was en die is nu naar m’n schoonzusje die ook één cavia over had. Alleen nog even het vrouwtje laten helpen.

Waarom wordt je ook alweer ingeleid Freekie?

Vanwege geloofsovertuiging weigeren van bloedtransfusie als dat zou moeten gebeuren. Ziekenhuis heeft dan graag dat ik overdags beval :) zodat alles en iedereen er is voor de zekerheid. Maar ze gaan er gewoon vanuit dat het gewoon goed komt. Maar stel. Dan hoeven ze niemand op te roepen

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 14:14

Mooie foto's QueenE!
Balen van je merrie zeg. Hopelijk komt ze aan de goede kant van 50%.

Fijn dat jullie het zelf in de gaten kunnen houden Kiwi, lijkt me zo fijn zulke tips.
Klinkt niet als een prettige nacht. Heb je vandaag hulp dat je wat uurtjes in kan halen?

Dat lijkt me heel rot om die angst te hebben Linda. Hier is het geen angst maar het gewoon niet willen.
Hopelijk tref jij een fijnere gynaecoloog :=

Blijf het zo leuk vinden dat je dat zelf kan Annemijn :D Ben je nog met de kleine maatjes bezig of ook al met de grotere?

Ik zou je voeding ook niet zomaar drastisch veranderen Gnome. Al moet je van mij niet teveel advies aannemen met een darmziekte :+ Vandaag hier ook een zonnetje :D

Wat een verhaal Marlis. Begrijp ik hieruit dat het gedoe een beetje bij de verloskundige vandaan komt?
Die zou na zoiets bij mij thuis ook niet meer welkom zijn :=
Ik ga voor je duimen dat de baby in stuit blijft liggen :D

Dat lijkt me heel heftig om mee te maken Azmay |( Om zoiets vragen en het niet krijgen.
Balen van je bloeddruk en bloedarmoede zeg. Zo'n bloeddruk kan echt zijn eigen gang gaan.
Hopelijk mag jij snel naar huis. Hoelang moet Nimue blijven? Of is dat bij een minimum gewicht?

Iets beter Mriek maar nog steeds een beetje somber. Wat ik gek vind is dat de baby de afgelopen dagen ontzettend druk was en nu heb ik hem sinds gisterochtend amper gevoeld. Heb je niet zoiets van ik ga ook kolven om niet iedere nacht de sjaak te zijn? :+ Ik ben nu bezig met het opknappen van de logeerkamer zodat mijn moeder de eerste paar weken/maanden misschien af en toe een nachtje kan slapen om te helpen :') Hidde is echt een dropje zoals je over hem schrijft en om te zien <3

Gaat lekker met de verbouwing Freekie! Fijn dat je weer op de verdieping met het toilet gaat slapen, kan me voorstellen dat dat erg prettig is :D Het ziekenhuis klinkt erg fijn, hopelijk mag je snel op de afdeling kijken.
Zal misschien niet heel veel zin meer hebben, maar je kan die tape zelf ook kopen en aanbrengen. Dat doe ik ook.

Hier weer een iets betere dag. Net weer een beetje aan het klussen/bezig geweest in en rondom huis. Ik wil wel vaart gaan maken met de klusjes in huis want met dit weer wil ik erg graag naar buiten :D