Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maakte me al zorgen om stijging op de weegschaal. Spierpijn weg en - 1.6 kilo vanochtend. Dat is dus alleen maar water...
vandaag laatste dag voorlopig met een keuken, best spannend voor iemand die normaal alles zelf kookt
ik ga graag wielrennen maar met deze nattigheid is dat minder handig. Mijn weegschaal gaf na een week precies -0,0 aan. Dat is opzich best knap. Goede nieuws is dat er dus ook niks bij is..
Je bent nog wat zoekende toch..komt vast goed.
En vandaag voor het eerst weer naar de sportschool geweest! De tent stond helaas (nog) niet dus het was echt buiten
Maar eenmaal bezig is dat te doen. We hebben stukjes hardlopen op/rondom het terrein afgewisseld met wat planken, squats, lunges, kettlebell deadlifts, iets met een kettlebell die vanaf elleboog/schouder omhoog moest en pushups. Spierpijn zit hem nu in de bovenbenen, gewoon wel lekker eigenlijk om dat weer te voelen!
Daar hadden we niet op durven hopen! Over zes weken de volgende scan.
Heb nog steeds geen weegschaal gekocht, maar dunner is dunner, toch?
Eloya schreef:Sterkte voor wie het nodig heeft en een virtuele knuffel in deze tijden.
Ik heb vanmiddag een sollicitatie gesprek en ben er best wel nerveus voor. Wil de baan graag maar er zijn veel kandidaten.. En mijn hoofd vertelt mij dan alleen maar waarom ik het dan toch niet word.. denk om mijzelf voor teleurstelling ook wel te beschermen..
Maar ga er voor![]()
Eten gaat wel moeilijk door de spanning
ik zit ook een beetje in een dip, I feel you.