Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 21:31

Hier ook op 9500 na een kantoor dag. Wel vroeg begonnen en gisteren vast lasagna gemaakt voor vanavond, dus na het werk direct naar stal en in de schemering met pony nog even een rondje woonwijk gelopen. Is toch wel erg lekker :j

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-21 22:01

arabella2000 schreef:
Een daling op de weegschaal is altijd leuk musli!!! Als het boksen overdekt is valt het toch mee? Of is het helemaal buiten?

Voor zover ik begrepen heb is het inderdaad helemaal buiten. Dus dan liever lekker thuis. Ga wel weer heen als de trainingen weer binnen gegeven worden *\o/*

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 10:52

Ik was ff vergeten wat de impact van spierpijn is op vocht vasthouden :') maakte me al zorgen om stijging op de weegschaal. Spierpijn weg en - 1.6 kilo vanochtend. Dat is dus alleen maar water...

4.5 km hardgelopen vanochtend maar mijn spieren vonden het maar koud :brr: vandaag laatste dag voorlopig met een keuken, best spannend voor iemand die normaal alles zelf kookt :o

Snippergroen

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 10:54

Ik heb echt respect voor alle buitensporters hier die maar gewoon kilometers vreten met wandelen en hardlopen! Ik heb het in deze tijd van het jaar permanent koud en ik kan me daar dan slecht toe zetten := ik ga graag wielrennen maar met deze nattigheid is dat minder handig. Mijn weegschaal gaf na een week precies -0,0 aan. Dat is opzich best knap. Goede nieuws is dat er dus ook niks bij is..

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 11:40

Lekker Gaucho!
@Negerzoen, ik vind het buiten soms ook heerlijk!
Klimmen moet nu buiten, maar we kunnen wel lekker klimmen.

Hier ook weer 0,3 af sinds zondag *\o/*

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 14:35

Nou ik snap dr niks van en begin zelf aan de weegschaal te twijfelen maar heb dr 3x op gestaan, maar ben blijkbaar toch ruim een kilo kwijt en begin dan nu de 73 kg te naderen...ik eet juist wat meer....misschien te weinig gedronken ofzo. Morgen is de officiële weeg en meetdag, dus misschien een dan logischer gewicht. Heb wel al bijna weer 10.000 stappen gelopen vandaag, dus dat is iig mooi...t weer buiten is flut...koud en nat bij ons!
Super goed Esther! Van je afname! En negerzoen, dan doe je het dus ook goed, want niks aangekomen, keurig! Ik heb zal ook blij zijn als t weer maart is, vind januari en februari deprimerend....koud nat en donker...

Marielle_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 15:00

Gaucho ben benieuwd wat je creëert zonder keuken. Zal vast een uitdaging zijn maar volgens mij ben jij best wel creatief en handig op kookgebied! :D
Pallatin alweer/nog steeds? gewicht kwijt dus. Waar de een het er niet of moeizaam af krijgt gaat bij jou de rem er even niet op. :+ Je bent nog wat zoekende toch..komt vast goed.
Esther ook weer wat kwijt, lekker!
Nergerzoen in een stabiele modus, maar niks erbij is dan idd altijd de positieve kant.

Hier had ik na stabiele dagen gister eindelijk weereens -0.2 maar die was er vandaag ook weer bij. Vandaag wel de eerste dag vd menstruatie dus geen idee of ik die de schuld mag geven, iets de schuld geven is natuurlijk altijd fijn. :)) En vandaag voor het eerst weer naar de sportschool geweest! De tent stond helaas (nog) niet dus het was echt buiten :') Maar eenmaal bezig is dat te doen. We hebben stukjes hardlopen op/rondom het terrein afgewisseld met wat planken, squats, lunges, kettlebell deadlifts, iets met een kettlebell die vanaf elleboog/schouder omhoog moest en pushups. Spierpijn zit hem nu in de bovenbenen, gewoon wel lekker eigenlijk om dat weer te voelen!

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 17:35

Ondanks dat ik heel verdrietig nieuws kreeg te verwerken (en nog..) gaat het sinds maandag wel vrij goed met eten.

Plannen is echt het sleutelwoord voor mij..

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 17:49

ItsMe2 schreef:
Ondanks dat ik heel verdrietig nieuws kreeg te verwerken (en nog..) gaat het sinds maandag wel vrij goed met eten.

:knuffel: Voor jou!

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 20:56

:knuffel:

Wel goed dat het goed gaat met het eten!!

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-21 22:12

ItsMe2 schreef:

Gossie, heel veel sterkte! :(:)

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 09:37

Hier een spannende dag alweer.... mijn vader krijgt vandaag weer uitslagen.
Altijd spannend.
Ik heb nu maar gevraagd om te wachten tot vanavond met iets zeggen.
Eerst appten ze altijd bij goed nieuws en bij slecht nieuws niet.

Nu proberen echt op het werk te richten en wachten op vanavond.

Gistermorgen heb ik iets verrekt in mijn 'goede' schouder. Dus nu weer veel hoofdpijn en schouderpijn.
Gistermorgen al een warmtenekdekentje meegenomen naar het werk. En heel snel maar regelen dat mijn tafel omlaag gaat. Fie is nu net wat te hoog.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 09:43

Ik ben hier al lang niet meer geweest, maar wil arabella en Itsme veel sterkte wensen :(:)

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 09:45

Spannend, Arabella, en beterschap met je schouder.

Sterkte ItsMe!

Hier goed nieuws. Mijn vader had gister de uitslag van de eerste scan na de chemo/bestraling in december en de tumor in zijn slokdarm is weg! *\%/* Daar hadden we niet op durven hopen! Over zes weken de volgende scan.

Mijn buik begint platter te worden. :D Heb nog steeds geen weegschaal gekocht, maar dunner is dunner, toch? *D

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 09:55

Tnx imre en ine!!

Yes wat fijn imre. Geniet van de komende tijd imre. Wil ik je echt aanraden. En laat hem zoveel mogelijk aansterken.
Mijn vader heeft ook die soort.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 10:14

Spannend arabella! Ik duim met je mee.

Super Imre *\o/* ! Wat ontzettend fijn nieuws!
En een plattere buik is altijd een goed teken :D

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 11:24

Ik heb me al een tijdje niet meer laten horen. Lees nog steeds trouw mee. Gaat hier niet zoals het moet.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 11:48

Vervelend Otti. Iets wat je wilt delen / waar we je bij kunnen helpen? Alleen meelezen is natuurlijk ook prima :(:)

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 11:54

Sterkte voor wie het nodig heeft en een virtuele knuffel in deze tijden.

Ik heb vanmiddag een sollicitatie gesprek en ben er best wel nerveus voor. Wil de baan graag maar er zijn veel kandidaten.. En mijn hoofd vertelt mij dan alleen maar waarom ik het dan toch niet word.. denk om mijzelf voor teleurstelling ook wel te beschermen..

Maar ga er voor :)
Eten gaat wel moeilijk door de spanning :')

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 12:03

Ook van mij een dikke knuffel voor ieder die dat kan gebruiken! Het is niet erg om dan even niet teveel van jezelf te vragen..

Eloya schreef:
Sterkte voor wie het nodig heeft en een virtuele knuffel in deze tijden.

Ik heb vanmiddag een sollicitatie gesprek en ben er best wel nerveus voor. Wil de baan graag maar er zijn veel kandidaten.. En mijn hoofd vertelt mij dan alleen maar waarom ik het dan toch niet word.. denk om mijzelf voor teleurstelling ook wel te beschermen..

Maar ga er voor :)
Eten gaat wel moeilijk door de spanning :')

Ik weet niet hoe laat je je gesprek hebt maar als je het prettig vindt om wat voorbereidingshulp te krijgen kun je me een PB sturen. Ik ben HR Adviseur dus ik zou je vast wat opweg kunnen helpen zodat je in ieder geval niet teveel zenuwen hoeft te hebben :)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 12:22

Succes Eloya! Ik zit midden in sollicitaties, brieven schrijven, portfolio website maken, dus ik ken je struggle.

You can do it!

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 16:20

Even een ego-post...

Het grootste doel van m'n afvaljourney heb ik in ieder geval behaald. Ik wilde voor de eerste verjaardag van m'n zoontje weer in shape zijn. Nou, ik ben ongeveer 11kg lichter dan voor m'n zwangerschap, dus met recht erg trots op mezelf en heel tevreden over mezelf :D <3

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 17:26

superknap van je!!!

En iedereen waarbij het niet zo lekker gaat :(:) ik zit ook een beetje in een dip, I feel you.

Ga nu maar gauw hardlopen...

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 19:16

Geweldig Muesli *\o/*

Ik heb het sinds ik flink ben afgevallen steeds koud :( net echt gewoon geen gevoel meer in mijn tenen en vingers, kon mijn vingers niet meer bewegen met handschoenen aan :\

Kijken of ik straks na het eten nog de puf kan vinden voor wat kettlebell oefeningen.

SandravdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 21:39

Hier gaat even erg slecht, mijn zoon zit totaal niet goed in zijn vel en ik ga weer emotie eten