Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janntjuh schreef:Ja ik kwam er ook niet helemaal uit op de RIVM site. Ik snap dat je je dan moet laten testen 5 dagen na het laatste contact, maar vanaf hoeveel dagen geld dat? 2 dagen voor haar positieve test? 4? Een week? Vriendin had haar 6 dagen voor de mogelijke positieve test ook gezien, moet zij zich dan ook laten testen?
lenaa_tje schreef:@zebrastreep of het is gewoon niet zo’n wonder. Die regels worden in dat op zicht niet voor niks geregeld aangepast.
Geen klachten is gewoon heel lastig. Volgens mij rekenen ze inderdaad 2 dagen voor de test. Ik zou gewoon zelf voorzichtig zijn en bij twijfel toch testen.
Janntjuh schreef:Ja ik kwam er ook niet helemaal uit op de RIVM site. Ik snap dat je je dan moet laten testen 5 dagen na het laatste contact, maar vanaf hoeveel dagen geld dat? 2 dagen voor haar positieve test? 4? Een week? Vriendin had haar 6 dagen voor de mogelijke positieve test ook gezien, moet zij zich dan ook laten testen?
iiSunshine schreef:vanmiddag positief getest op COVID-19 :’( werd vanmorgen zwetend wakker, druk op de ogen en spierpijn. geen luchtweg klachten maar toch voor de zekerheid laten testen. hebben meer mensen hier zonder luchtweg klachten toch corona?
iiSunshine schreef:vanmiddag positief getest op COVID-19 :’( werd vanmorgen zwetend wakker, druk op de ogen en spierpijn. geen luchtweg klachten maar toch voor de zekerheid laten testen. hebben meer mensen hier zonder luchtweg klachten toch corona?
laura1987 schreef:iiSunshine schreef:vanmiddag positief getest op COVID-19 :’( werd vanmorgen zwetend wakker, druk op de ogen en spierpijn. geen luchtweg klachten maar toch voor de zekerheid laten testen. hebben meer mensen hier zonder luchtweg klachten toch corona?
Ik ben zaterdag positief getest en heb enkel last van hoofdpijn.
Omdat mijn vriend gehoord had dat er veel collega’s positief waren, is hij gaan testen en toen hij positief was ben ik gegaan met de kleine meid. Hij had enkel hoofdpijn en last van zijn benen en rug. Nu heeft hij het wel iets heftiger te pakken en is ook erg moe en heeft druk op zijn borst
Onze kleine meid van 2 is ook aangestoken en heeft enkel af en toe wat verhoging en verder niets ( godzijdank).
Sure_lee schreef:Mijn moeder was vorig jaar besmet en zij had in het begin alleen maar hevige hoofdpijn als klacht.
Dus liever voor de zekerheid testen.