Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zertab schreef:Hoe doen jullie dat met de hitte? Ik heb binnen geen plek dus ik moet in de serre sporten, maar daar is het om 9:00 al niet te houden... is daar 20 graden. Buiten heb ik last van hooikoorts dus ook niet ideaal.
Zertab schreef:Hoe doen jullie dat met de hitte? Ik heb binnen geen plek dus ik moet in de serre sporten, maar daar is het om 9:00 al niet te houden... is daar 20 graden. Buiten heb ik last van hooikoorts dus ook niet ideaal.
DideH schreef:Zertab schreef:Hoe doen jullie dat met de hitte? Ik heb binnen geen plek dus ik moet in de serre sporten, maar daar is het om 9:00 al niet te houden... is daar 20 graden. Buiten heb ik last van hooikoorts dus ook niet ideaal.
Die foto; resultaat van sporten op de zolder in 25 graden.
Gevalletje: niet banketstaaf maar poetsen
DideH schreef:Zertab schreef:Hoe doen jullie dat met de hitte? Ik heb binnen geen plek dus ik moet in de serre sporten, maar daar is het om 9:00 al niet te houden... is daar 20 graden. Buiten heb ik last van hooikoorts dus ook niet ideaal.
Die foto; resultaat van sporten op de zolder in 25 graden.
Gevalletje: niet banketstaaf maar poetsen
Anna_Dani schreef:Zertab schreef:Hoe doen jullie dat met de hitte? Ik heb binnen geen plek dus ik moet in de serre sporten, maar daar is het om 9:00 al niet te houden... is daar 20 graden. Buiten heb ik last van hooikoorts dus ook niet ideaal.
Vroeg in de ochtend sporten of als je dat niet fijn vindt: ‘s avonds.