Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 19:09

Libiris schreef:
LoveUggs ziet er leuk uit! en verbeterpuntjes zijn er altijd en daar leer je van. Dit zijn dus de lakjes van Tanya? Zag jij laatst ook haar filmpje van de ombres? zij had ook paars met zilver gebruikt toen volgens mij.. erg leuk!

Ynsesk, dit valt wel iets meer op haha leuk hoor. Beetje blingbling hoort erbij

AylaL dat is kaal zo ja... erg wennen zeker? kan je nu wel lekker typen op je foon? als ik geen nagels heb, lukt het mij in het begin niet...
ben benieuwd hoe ze het doet morgen! succes samen

Ja heel er wennen! Met typen heb ik geen last op men telefoon type sws altijd met de zijkant van men duim.

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 19:52

LoveUggs schreef:
Ik mag nog nergens aan mee doen zonder de basis training :+ Dus die moet ik toch ooit eens gaan volgen als ik echt dingen wil gaan leren :+ Wie weet, wanneer ik ook voor anderen wat wil gaan doen, dan vind ik het wel belangrijk als ik een basis cursus gevolgd heb. :j Voor mij is het voordeel gewoon dat ze bij mij in de buurt zit. Ik denk er zelfs over om een keer als model te gaan :+ Kan ik gratis mee luisteren met instructies tijdens het zetten van de nagels, én ik krijg nieuwe nagels haha :+

Kornelya ken ik niet. :n Wat ik ook leuk vind aan Tanya dr filmpjes is dat ze zelf altijd zo enthousiast is: ah mooi! Dit vind ik echt heel mooi! Oh, ook mooi! Ja deze vind ik mooi! En dan de discussies met haar man.. :+ Tijdens het filmpje met de ombre liet hij scheetjes.. := Ik vind dat gewoon heerlijk gewoon haha

Had je morgen model moeten zijn...haha
Maar moet je zeker een keer doen, krijg je een mooi setje!

PSvanLot

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 21:48

Wat maken jullie altijd mooie foto's! ik maak er 10 en alle 10 is het dan niets...

Heb nu een super mooie kleur van Kiki London op. Brown Sugar. Maar ik krijg dus geen foto gemaakt..

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 22:54

Ik vind mijn foto's ook altijd ruk. :+

Heb vanavond toch maar even wat verbeterd. Kleur eraf gevijld en opnieuw begonnen :+ dit keer de lichtere kleur paars gepakt. Die is net wat meer transparant en werkt voor deze beginner makkelijker. Nu ben ik wel tevreden! :j genoeg om het te laten zitten iig := zaterdag lekker vrij dus dan mijn andere hand doen haha

Afbeelding

Afbeelding

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 23:12

Libiris schreef:
ik vind haar een echte aanrader als je ooit een keer een training wilt gaan volgen! Ik ga er morgen een dagje heen, been benieuwd!

leuke live filmpjes altijd van haar! zo vind ik de filmpjes van Kornelya ook altijd leuk, maar wel een stuk drukker

Hoe was de cursus vandaag?! Of alleen in de shop geweest? :+

Ik kan wel janken..! Zo trots dat mijn eigen nagels lekker groeien en ook nog eens stevig zijn! Zit er, een dag voordat ik mijn linker hand ga doen, een scheurtje in mijn eigen nagel :'(

Afbeelding

En ja, ik heb stiekem aan het onderste randje gepulkt omdat ze er toch morgen af gaan :o

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 23:57

Oeh das balen zeg!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-20 00:00

Is vrij eenvoudig te repareren hoor. Met fiber/zijde/theezakje

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 00:19

Ik zou niet weten hoe :+ Maar ik ga morgen even kijken of ik er wat mee kan! :j

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-20 09:45

Men neme een theezakje (het liefst de pickwick piramide zakjes). Knip open en gooi de thee weg :') Gelpolish verwijderen, prep doen zoals je altijd doet, eventuele opstaande randjes voorzichtig wat afplatten met whiteblock.
Knip een stukje uit het theezakje van ongeveer 2x het formaat van de scheur.
Plaats je bond en je base. Leg het stukje theezakje in de nog natte base, duw met bijv een dottingtool goed op z’n plek zodat de hele scheur bedekt is. Hard uit.
Plaats nog een keer base op de nagel, hard uit. Als het nodig is kan je de dagel nu glad vijlen met eenn 180 grit, daarna kan je gewoon verder zoals je gewend bent

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 12:03

omdat mijn nagels er nu na een week afleggen (niet gechipt, gewoon helemaal eraf ) wil ik toch gaan kijken naar een rubberbase. iemand tips voor een goede? heb het eerder gehad, maar dat hield toch wel langer dan 6 dagen :+ pf andere tips? gebruik al primer, base exextend, buffer en ontvet m'n nagels, een uur van te voren geen water meer aanraken etc.
(ik had dit probleem ook toen ik gelnagels had, hele vette nagelplaat )

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 17:06

Ja ik heb een hele rare en onprofessionele tip, ik heb een nagel die duidelijk vetter is dan de anderen, en voordat ik met de standaard dingen als buffen en ontvetten begin, was ik die nagel even met Dreft. Gewoon afwasmiddel er op en even goed met je vingers inmasseren. Je voelt onder je vingers die nagel droger worden. Dan goed afspoelen en afdrogen en beginnen met buffen enzo. Werkt perfect.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 17:08

zorro schreef:
Ja ik heb een hele rare en onprofessionele tip, ik heb een nagel die duidelijk vetter is dan de anderen, en voordat ik met de standaard dingen als buffen en ontvetten begin, was ik die nagel even met Dreft. Gewoon afwasmiddel er op en even goed met je vingers inmasseren. Je voelt onder je vingers die nagel droger worden. Dan goed afspoelen en afdrogen en beginnen met buffen enzo. Werkt perfect.

Wacht je dan ook nog een uur, of begin je direct met buffen? Overal staat dat je nagels eigenlijk een uur van te voren niet nat mogen worden toch?

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 17:13

Nee ik wacht geen uur.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 17:41

Ik was juist nog even goed me handen voor ik de deur uitga naar de nagelstyliste

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 17:50

Ik ben nog geen rubber base tegen gekomen die ik particulier kon kopen :+ of ik kan het niet vinden haha

Ik heb vandaag hand nummer 2 gedaan :+ Ik ben hier wel redelijk tevreden mee! :j bij mij komt op de een of andere manier toch altijd wat lak op de randjes en dat maakt het war rommelig, maar wanneer die weer weg zijn ziet het er vaak wel netjes uit :+
Afbeelding

Afbeelding

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 18:01

ik heb een paar rubber bases gezien bij bol.com, maar ook bij nageldeco.. maar ik weet niet goed welke goed is :')

die tip van de dreft.. tja t ontvet wel.. ga het morgen proberen, niet geschoten.. :))

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 18:15

Meer lezer nog steeds.. :P

Zag van de week toevallig dat Kikilondon wel een rubber base heeft : https://www.kikilondon.nl/collections/r ... -coat-15ml

Alleen geen idee hoe goed hij verder is.

Hier al lange tijd niet meer voor mijn nagels weggeweest. Acryl netjes uit laten groeien ook. Nu al een tijdje zonder met een keer per week lakken :)
De lamp die jullie deelde van Alie van de week binnen gekregen en van de week komt er wat gellak binnen. Hopelijk dat ik er weer fatsoenlijk bij loop :+

Enorm jaloers op de mooie setjes die hier voorbij komen :j

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 18:45

zorro schreef:

Ik doe precies hetzelfde, maar heb ook geen vette nagels of iets. Als ik mijn nagels helemaal goed geveild heb en klaar ben om te lakken was ik ze idd met dreft en droog ik ze met keukenpapier. Dan begin ik met de primer. Lak blijft altijd minimaal 2 tot 3 weken goed zitten.

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 20:17

Rubberbase van awesome is wel particulier te koop.

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 21:57

Ik gebruik de rubberbase van awesome :)

Yellowbird

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 22:14

Celien, waar ontvet je de nagels mee?
Anders eens nagel voor nagel werken, wil ook wel eens helpen. Is je prep goed?

Handen wassen voordat je naar de stylist gaat is wel zo fijn ja

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 22:59

Ik ben met Cindy(yellowbird) naar de cursus geweest als model <3
Ik ben happy :D
Afbeelding

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 23:27

Afbeelding

Voor het eerst zo een french gezet bij mezelf. Ben er best tevreden over. Maar een nadeel, ik kan slecht met zulke lange nagels omgaan. Terwijl ik het zo mooi vind... Dus dit maar even uitproberen, wil het niet maak ik ze wel korter.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 23:33

Super mooi rayoow! Die steentjes bij de nagelriem zijn prachtig! Is dit een geheel of allemaal los?

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-20 23:45

zorro schreef:
Super mooi rayoow! Die steentjes bij de nagelriem zijn prachtig! Is dit een geheel of allemaal los?

Allemaal losse steentjes.
Ben er echt heel blij mee!! <3