[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 09:24

purple schreef:
Celestial schreef:
Dankjulliewel! Ik ben zo benieuwd naar het resultaat *\o/*

Heb je een foto, purple?

Dit is de mijne:

https://www.instagram.com/p/BZGv6DmhZbI/

Hij staat links op mijn ribben, horizontaal onder mm bh-bandje. Komt van Wishlist ;)

Mooi!

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 09:31

Ennnn daar is de jeuk :')

Ik zou zelf geen tattoo op m'n hand willen, dat vind ik veel te zichtbaar. En persoonlijk ook niet mooi, maar das mijn mening ;)

LisanneeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 09:50

_Friemel schreef:
LisanneeD schreef:
Ik heb al geprobeerd of ik tussen mijn schouderbladen kan komen maar dat is echt onmogelijk :+ helaaas wonen mijn vriendinnen allemaal zo’n 20 minuten rijden met de auto van mij vandaan en ik zie mijn collega’s mij nog niet helpen _O- ik moet maar een vent aan de haak slaan denk ik die dat voor mij wil doen :9

Dat van die ribben vind ik een goede tip! Niet aangedacht.
Dan wordt het of mijn onderbeen of tussen mijn schouderbladen. :o

Ik ben ook alleen maar dit houdt me echt niet tegen hoor, met wassen glijdt t over je schouder en smeren doe je met een pollepel oid :)

Welke zeep gebruikte tijdens het wassen dan? Neutral?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 10:03

Wassen met zeep is echt niet nodig bij tattoo's, tenzij je echt in een mijn werkt of ander werk doet waarbij je tattoo echt smerig wordt. Als je hem gewoon afdekt met een shirt als je bijvoorbeeld bij de paarden loopt is wassen echt niet nodig. Als je je haar wast stroomt er wat shampoo overheen en zo lang je dat goed afspoelt is het genoeg gewassen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 10:07

Anoniem schreef:

Ik zou zelf geen tattoo op m'n hand willen, dat vind ik veel te zichtbaar. En persoonlijk ook niet mooi, maar das mijn mening ;)

En dan nu de grote kunst, van de jeuk afblijven.

Gelukkig vind niet iedereen hetzelfde mooi :D
Denk ook dat het ligt aan wat voor werk je doet/gaat doen of het kan of niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 10:14

Emmaa_ schreef:
Wassen met zeep is echt niet nodig bij tattoo's, tenzij je echt in een mijn werkt of ander werk doet waarbij je tattoo echt smerig wordt. Als je hem gewoon afdekt met een shirt als je bijvoorbeeld bij de paarden loopt is wassen echt niet nodig. Als je je haar wast stroomt er wat shampoo overheen en zo lang je dat goed afspoelt is het genoeg gewassen.

Nou ik moet hem toch echt wel wassen om de bepathen eraf te krijgen hoor... Met water spoelt dat echt niet weg

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 10:16

Mijn werd aangeraden juist wel 2 keer per dag te wassen met neutral :)
Gewoon luisteren naar je artiest en lichaam lijkt me het beste!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 10:21

Ik moest ook twee keer per dag wassen.... het lijkt me op de rug ook lastig. Denk trouwens dat als je het niet wast het ook geen (negatieve) invloed heeft op de genezing, het smeren lijkt me belangrijker.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 10:27

Dreamer mij hielp erop tikken bijna slaan tegen de jeuk ~~}>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 10:40

Dat tikken doe ik nu inderdaad ook :D
De roos jeukt helemaal niet zo, maar die zwarte blaadjes zijn erg _O-

Lau schreef:
Anoniem schreef:

En dan nu de grote kunst, van de jeuk afblijven.

Gelukkig vind niet iedereen hetzelfde mooi :D
Denk ook dat het ligt aan wat voor werk je doet/gaat doen of het kan of niet.

Nee precies, maar met een tattoo echt op je hand kan ik nog enigsinds begrijpen dat bedrijven dat wat te veel van het goede vinden ;) Persoonlijk zou ik dat risico niet nemen, maar das helemaal aan jou natuurlijk :)

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 10:50

Ik zit me nog steeds serieus af te vragen hoe ik mijn rug tzt een paar keer per dag ga wassen op mijn werk....
Insmeren lukt nog wel... Maar wassen onder enkel een kraan zonder half uitgekleed te staan?

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 10:54

Ik zou hem sowieso niet een paar keer per dag wassen.
Dat doe je met een (schaaf)wond toch ook niet? Zolang er geen overtollig vuil bij komt gewoon een beetje met rust laten. Geef je lichaam zelf de kans om te helen.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 10:55

Dat jeuken herken ik wel :') Ik deed er altijd een washandje met ijsklontjes op, dat hielp heel goed!

Paar keer per dag wassen heb ik nog nooit met een tattoo gedaan. Onder de douche laat ik er wat doucheschuim en water langsspoelen, maar thats it.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 10:55

Ik was hem even snel zodra ik nieuwe bepathen opsmeer, gewoon zodat alle pluisjes eraf zijn voordat ik er weer een laag op smeer ;)

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 11:04

IvysToeter schreef:
Ik zit me nog steeds serieus af te vragen hoe ik mijn rug tzt een paar keer per dag ga wassen op mijn werk....
Insmeren lukt nog wel... Maar wassen onder enkel een kraan zonder half uitgekleed te staan?

Gewoon als je opsta en voor je naar bed gastaanvulling:
Dat zijn als het goed is sowieso de enige momenten dat je insmeer advies hebt de eerste dagen

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 11:24

Anoniem schreef:

Nee precies, maar met een tattoo echt op je hand kan ik nog enigsinds begrijpen dat bedrijven dat wat te veel van het goede vinden ;) Persoonlijk zou ik dat risico niet nemen, maar das helemaal aan jou natuurlijk :)

Naja ik wil geen kantoor baan :') ik ga de creatieve kant op. Daar zijn tattoos natuurlijk veel geaccepteerder. Ook is mijn doel mijn eigen bedrijfje te beginnen. Dus ik zou mezelf niet afwijzen op mijn tattoo :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 11:35

Lau schreef:
Anoniem schreef:

Naja ik wil geen kantoor baan :') ik ga de creatieve kant op. Daar zijn tattoos natuurlijk veel geaccepteerder. Ook is mijn doel mijn eigen bedrijfje te beginnen. Dus ik zou mezelf niet afwijzen op mijn tattoo :')

Dat zei ik ook altijd, heb ook een creatieve studie gedaan (fotografie). En heb nu alsnog een kantoorbaan ;) (Waar ik het overigens enorm naar m'n zin heb :D )
Dat bedoelde ik meer, soms veranderen je plannen, gewenst of ongewenst. En helaas zijn er nog steeds bedrijven die je er echt op afwijzen... (Hoe erg ik het daar ook niet mee eens bent, een tattoo beïnvloed niet je werk maargoed) En op je hand is gewoon onmogelijk te bedekken.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 11:39

Anoniem schreef:
Ik was hem even snel zodra ik nieuwe bepathen opsmeer, gewoon zodat alle pluisjes eraf zijn voordat ik er weer een laag op smeer ;)

Dat gaat mij dus al niet lukken...
Smeren wel

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 11:40

Willl65 schreef:
IvysToeter schreef:

Gewoon als je opsta en voor je naar bed gastaanvulling:
Dat zijn als het goed is sowieso de enige momenten dat je insmeer advies hebt de eerste dagen

M'n eerste tattoo heb ik ook de eerste 2 weken een keer of 4 per dag gewassen en gesmeerd.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 11:46

Ik zou niet zo zwaar tillen aan het wassen hoor. Heb dat met de eerste 2 helemaal niet gedaan en ik smeer altijd maar 2 keer per dag (op advies van shop en artist). Alles is prachtig "opgedroogd".

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 12:59

AfbeeldingAfbeelding

Au. :+

De linkerarm ging wel, maar de rechterarm was een stukje gevoeliger. :o

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 12:59

Niet te veel wassen, maak je de boel alleen maar extra onnodig week
Als je onder de douche staat spoelt het vanzelf schoon, echt wassen heeft geen meerwaarde

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 13:04

MyChoice schreef:
[ [url=m/QgajyC.jpg]Afbeelding[/url] ]
'officiele' foto :-)

Ooh zo zonde, ik vind de eerste echt het mooiste maar gelukkig deel jij die mening niet met mij :o

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 13:04

Bijzonder Hiraeth, waar staat het voor?

Nou net bij Michael geweest.. over 6,5 week (huil) kan ik terecht haha. Hij heeft alvast mooi geschetst en heb er nu al zin in. :):)

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 13:05

Vandaag twintig jaar geleden overleden. :) (Ik hou het beknopt, anders ratel ik door. :+)