Naar de sportschool!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suuszels

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 19:51

Had je andere oefeningen gedaan dat het nu opeens heel zwaar was?

Ik heb net lekker getraind :) was lekker rustig. In het begin had ik echt het idee dat mijn lichaam niet wilde (vanmorgen naar de tandarts inclusief verdoving) maar herpakte mezelf wel goed waardoor ik toch lekker kon trainen.
Binnenkort weer eens van schema wisselen denk ik :)
Ik ga denk ik vragen of ze er pull-ups in willen doen, lijkt me wel tof om te kunnen.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 20:28

Ik meld me ook weer :D was eind van de zomer heel fanatiek begonnen en daarna door mn enkel gegaan. Dat gaat nu een stuk beter dus wil ik weer gaan starten. Ik heb een schema, dat wil ik weer gaan oppakken en daarnaast pak ik graag wekelijks een lesje zumba mee. Ik ga zometeen mijn schema doen en dan morgenochtend lekker naar zumba :)

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 20:55

Ook ik ga morgen de draad weer oppakken. Door weekje weg, rugklachten en feestdagen stond het even op een laag pitje.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 20:57

Ik ga morgen ook weer!

Horseloverl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 22:15

Ff vraagje. Ik hou nog steeds niet van sportschool maar ik ga vanaf volgende week wel weer. Ik rijd weer paard, zou ik dan evengoed Mn benen nog moeten trainen? Misschien super domme vraag. Ik wilde dan alleen gaan voor balans, armen, buik en rug

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 13:51

Ik rij paard en train ze nog wel :).
Niet overdreven vaak, maar ik pak ze 1 keer per week wel mee.

Net weer geweest. Mn armpjes en mn buik moesten het ontgelden haha.
Morgen maar wat meer cardio doen :).

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 19:32

Ik ga binnenkort ook weer, door omstandigheden 3 weken niet gegaan... kan ik gewoon weer m'n oude niveau oppakken, of eerst wat lichter trainen?

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 19:34

Ik ben laatst een weekje niet geweest en toen had ik moeite met mijn eigen niveau :') .

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 19:37

Ik ben 2 weken niet gegaan. Dag 1 op mijn oude niveau door gegaan. Dag 2 opgebouwd en ik heb nu nog spierpijn :') dus ik zou gaan voor je oude training of een stapje terug. Maar als je twijfelt zou ik advies vragen aan de trainer daar.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 17:37

Gister voor het eerst in 3 weken weer gesport... dacht dat ik rustig had gedaan, maar wat een spierpijn :')

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 16:03

Eske_B schreef:
Gister voor het eerst in 3 weken weer gesport... dacht dat ik rustig had gedaan, maar wat een spierpijn :')

Ik ben wegens omstandigheden afgelopen 3 weken maar 2x geweest, maar ik heb nu echt moeite met 105 kg legg press, loopband vond ik al pittig. Echt bizar wat een achteruitgang. Heb ik na vakanties eigenlijk nooit echt last van. Misschien omdat ik 3 weken op de bank, in de auto of in het ziekenhuis heb gezeten en niet heb bewogen. Veel stress heb en een emotioneel wrak ben als ik die gevoelens zou toelaten.

Ik ben benieuwd hoe de rest van mijn tijd eruit gaat zien, ik heb nog 5 kwartier, hopelijk kan ik ook nog wat dingen op normaal niveau

En kan ik morgen gewoon uit mijn bed komen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 16:09

Oeh ik meld mij hier ook als dat mag! :D
Ik ben sinds december weer begonnen na een lange periode ziek zijn:

Mijn hoofddoelen:
- Betere algemene conditie
- Rugspieren verbeteren (imv mijn rugblessure)

Ik merk vooral dat ik het af en toe best wel confronterend is hoe slecht mijn conditie geworden is ( :( ), dus hoop hier ook wat motivatie uit te halen!

Ik train overigens wel af en toe met een personal trainer (mijn ex) ivm m’n rug.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 16:20

Je gaat snel achteruit he echt bizar.
Ook wel snel vooruit maar volgens mij toch minder snel haha.

Ik heb ook weer flink spierpijn.
Gister de nieuwe bodypump gedaan. Vond de vorige leuker. :(

Oh heerlijk een pt!
Het is dat het me echt te duur werd. Anders wist ik het wel.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 16:43

Ik mag vanavond weer *\o/*.

Heb er echt zin in, even school uit mn hoofd en hoofd leeg maken.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 17:01

Wat zijn goede oefeningen voor thuis? Wil trainen vanavond, maar heb eigenlijk geen tijd om naar de sportschool te gaan :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 17:07

Meld zich weer na vakantie met soort van voldoende beweging tussen het ziek zijn door. Vorige ab niet genoeg gedaan. Gevloerd door lonontsteking en weer keelontsteking, nieuwe ab en prednison en mag tot volgende week zeker niet sporten. Deels ivm longontsteking deels vanwege de ab die ik heb gehad. Geeft grote kans op spierscheuringen. Merk ook dat alles strak staat. Alleen licht wandelen met fikjes.

Ergens volgende week eens kijken of ik weer kan oppakken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 18:18

Hier ook weer de draad opgepakt na de verhuizing. Ondanks de kerst ben ik toch in vet omlaag gegaan dat geeft weer voldoende motiviatie om weer regelmatig te gaan en gezond te eten.

Heb wel flink spierpijn gehad toen ik na 1,5 week weer voor het eerst ging.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 18:26

Ik kom hier ook weer even om het hoekje kijken. Ik heb best lang niet echt kunnen sporten vanwege een rugblessure. Of althans, ik had pijn en kon de motivatie niet opbrengen om daar doorheen te sporten. Omdat ik toch wel behoorlijk wat gewicht wil verliezen (iets meer dan 40 kilo in een ideale wereld) ben ik weer begonnen en ik vind het voor het eerst leuk in plaats van dat het een 'moetje' is. Ben nu begonnen met een simpele training, vooral op apparaten maar dan wel krachttraining, maar heb overmorgen mijn eerste PT sessie met de fysio en hoop daar ook wat free weights tips en tricks uit te kunnen halen. Had net een afspraak en hij vond mijn vorm zo goed dat hij zich afvroeg of ik een verleden had met powerliften en heb dus ook aangegeven dat ik daar graag naar wil kijken.

Naast afvallen wil ik ook gewoon fit worden. Heb een conditie om te janken en ik merk dat het nog verder achteruit aan het gaan is. Minder gewicht meezeulen zal een stuk schelen maar ik moet ook gewoon werken om het te verbeteren.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 04:39

Als ik jullie is bezig hoor wil ik ook weer :oo

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 09:24

Doe maar niet, er zijn alweer veel te veel mensen met goede voornemens de sportscholen aan het vullen :+
Nee grapje, ik zou zeggen wat let je? ~~}>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 09:40

_Christina schreef:
Doe maar niet, er zijn alweer veel te veel mensen met goede voornemens de sportscholen aan het vullen :+

Hahaha het viel mij maandag wel op dat het inderdaad 3x zo druk was :D

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 09:43

Bij ons viel het mee. Maar ik ga meestal snel na het werk dus dan is het altijd rustig.

Gisteren ging het ruk. Deadliften ging wel maar hoe langer ik doorging hoe meer futloos ik me voelde. Ik doe ook best actief werk en met fietsen heb ik dat gevoel ook de laatste tijd. Dus ik heb maar magnesium besteld. Mss helpt dat wat

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 09:45

Ik ga vanaf 1 februari kantoortijden werken, ipv nu onregelmatig en dus lekker op de rustige tijden kunnen.. dat gaat even wennen worden :=

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 09:54

Gister was het ook best wel heel erg druk :=.
Zag wel dat er veel goede voornemens mensen waren.
Maar ach, zij hebben net zo veel recht om te sporten, ben alleen benieuwd if het in maart nog zo druk is :+.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 10:06

_Christina schreef:

_O- hoor gelukkig bij de oude vulling :P maar nu op vakantie!