Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bruintje123 schreef:Sizzle, je hoort toch echt bij de uitzonderingen dan hoor.
Heerlijk lijkt me dat, daar niet van
Veel kinderen zijn al te dik op de basisscholen.
MyWishMax schreef:Oke, wij hadden niemand die mars oid meenam. Gewoon sultana en liga geloof ik. En idd nog schoolmelk. Op excursie gingen er wel meer slechte dingen mee, maar die 1 of 2 keer per jaar...
Een verbod op bepaalde dingen snap ik opzich nog wel, maar dan de energiedrankjes bijvoorbeeld of chips.
Zonnetje81 schreef:MyWishMax schreef:Oke, wij hadden niemand die mars oid meenam. Gewoon sultana en liga geloof ik. En idd nog schoolmelk. Op excursie gingen er wel meer slechte dingen mee, maar die 1 of 2 keer per jaar...
Een verbod op bepaalde dingen snap ik opzich nog wel, maar dan de energiedrankjes bijvoorbeeld of chips.
Maar een mini mars is nog altijd beter dan zo'n pakje sultana. Zo'n pakje sultana is ook niet gezond ook al doet miss sonja bakker dat wel doen denken.
Zonnetje81 schreef:Maar dat een school zegt dat mars niet mag zou ik mezelf best in kunnen vinden maar niks is wel heel erg overdreven. Sultana is ook niet goed. Wij hadden toch ook liga met roze of choco of wit.....??? En weet je of iets gezond/ongezond is ligt meer eraan wat je over de gehele dag eet....