En als ik datzelfde mormel graag een samsonkoek wil meegeven, dan krijgt ie een samsonkoek mee. Dat gezeik over gezond eten komt me mijn oren uit. Als je alle regels wil volgen mag je bij e paarden op de weide gaan staan op voorwaarde dat er geen boer te dicht in de buurt zit waardoor restanten op jouw gras komen.
Doe ik zelf ook niet, ontbijten, dan een tussendoortje, middageten, soms nog een tussendoortje en dan avondeten. Zo deden mijn ouders dat ook bij ons, maar middageten was thuis (geen idee hoe die scholen dat nu doen, wij hadden gewoon middagpauze en dan kon je overblijven op school tegen betaling of naar huis om te eten) Bij ons werd het juist geadviseerd om 's ochtend een snack mee te geven, met naam erop. Dat deelde de juf uit en dan mochten we wat drinken en even kletsen, maar wel op eigen plek blijven zitten.

Maar veel tegelijk eten kon/kan ik niet, juist heel vaak per dag wat eten wat ik nodig had, want anders lag ik plat
Mijn broer was nog tikje erger qua eten, maar die kon wel veel tegelijk eten en deed dat ook, maar ook vaak.