wie brand er een kaarsje voor mij ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 18:18

Mo_86 schreef:
Dankjewel voor het delen van jouw verhaal en jouw vrolijke, treurige, sarcastische, woedende en ook eerlijke en realistische opmerkingen. Je bent een prachtig mens en loeisterk. Ik hoop voor jou en ook Marcel en je dochter en kleindochter dat jouw laatste reis snel, vredig en voorzover dat nog gaat pijnloos mag zijn. Dankjewel dat jij jij bent. Je hebt alleen al in dit topic vele harten gestolen. Ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat je niet zult worden vergeten. Lieve Priscilla, het ga je goed :(:)

Hier ben ik het volledig mee eens!

Sterkte Marcel en Priscilla. Dat het maar snel en zo goed als pijnloos mag gaan.

ScarOfWars

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 18:18

Heel veel sterkte! Y;( Y;(

soesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 18:22

Ik hoop dat je zonder angst en pijn het leven los kunt laten.
Goede reis!
Spice, Marcel en familie- veel sterkte!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 18:22

Heel veel sterkte voor jou, Marcel en alle naasten/iedereen die je lief heeft!
Goede reis en dat het maar pijnloos en zachtjes mag eindigen.
Slaap lekker <3

Happyhealthy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 18:23

melanie0906 schreef:
Dankjewel voor het delen van jouw verhaal en jouw vrolijke, treurige, sarcastische, woedende en ook eerlijke en realistische opmerkingen. Je bent een prachtig mens en loeisterk. Ik hoop voor jou en ook Marcel en je dochter en kleindochter dat jouw laatste reis snel, vredig en voorzover dat nog gaat pijnloos mag zijn. Dankjewel dat jij jij bent. Je hebt alleen al in dit topic vele harten gestolen. Ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat je niet zult worden vergeten. Lieve Priscilla, het ga je goed :(:)

Hier sluit ik mij volledig bij aan. Heel veel sterkte gewenst. Y;(

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 18:25

Jeetje, mijn hart breekt bij je bericht. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Ik hoop enorm dat de laatste momenten zo pijnloos en comfortabel mogelijk zijn. En wens jou en iedereen om je heen enorm veel sterkte.

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 18:27

Goede reis Spicegirl, en bedankt voor het delen van jouw verhaal met ons.

DeBuurvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 18:27

Ik schrik ook al weet je dat het eraan zit te komen.

Jee wat dapper,wat erg,wat vreselijk en toch fijn dat je binnenkort pijnloos mag zijn.

Marcel,familie en vrienden heel veel sterkte.

brittms

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 18:28

Ik ben er stil van...

Mo_86 schreef:

Ik wil me volledig aansluiten bij deze woorden. Mijn gedachtes zullen bij jou en je gezin zijn.. Y;(

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 18:29

Lieve Priscilla,

Wanneer leven lijden wordt......

Ik hoop dat je pijnloos en vredig aan je volgende reis mag beginnen.

Marcel en familie heel veel sterkte en kracht wens ik jullie toe.

Vaarwel Priscilla tot ooit.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 18:32

Mo_86 schreef:

Ik sluit me volledig aan, mooi geschreven.
Ik ken Priscilla niet en dacht elke dag aan je, en je zult door mij niet vergeten worden.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 18:32

Ik heb altijd stilletjes meegelezen, niet weten wat te zeggen.

Bedankt mooi mens! Bedankt voor wat je hebt gedeelt met ons. Ik wens je een liefdevolle mooie laatste reis toe.En wens al je geliefde veel kracht en sterkte toe.

Bon Voyage

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 18:33

Sterkte voor jullie allemaal..

Vergeten doen we je niet, ik hoop dat je rustig mag gaan. :*
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 31-10-17 18:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 18:33

Lieve Spice..

Ik hoop dat je straks je rust vindt! Ik kende je niet, maar aan je berichten t zien was je een mooi mens met veel humor. Fijne reis en slaap lekker <3 voor al je naaste heel veel sterkte de komende tijd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 18:34

Ik heb bijna nooit kaarsjes aan en dit zijn de enige 2 die ik hier nu heb staan maar ik heb ze aangestoken voor je :(:)

Afbeelding

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 18:35

Lieve Spice.

Ik hoop dat je zonder pijn aan je laatste reis begint.
Zoals als eerder gezegd zal ik (we) jou niet vergeten.
Ik hoop dat je er nu wat vrede mee kan hebben. Ik denk aan je en aan je familie. Marcel, dochter en kleinkind heel veel sterkte de komende tijd.

Misschien tot aan de andere kant Spice

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 18:36

Verstandige dappere vrouw! Je bericht doet pijn, maar ik geef je groot gelijk. Sterkte met regelen in de hoop op goede medewerking van je huisarts.
Zoals je weet ben ik vaak bij overlijden geweest en ik heb altijd mee gemaakt dat mensen zo vreedzaam overleden. Daar mag je ook voor jou op vertrouwen lieverd. Heb je daar vragen over dan pb me maar. In gedachte ben ik bij jullie. Het gaat je goed. ..

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 18:37

Ik sluit me aan bij wat mo_86 schrijft, bedankt voor de kijk in je leven. Je bent een prachtige vrouw die een grote indruk heeft gemaakt.
Dat je laatste reis je mag verlossen van de pijn en het verdriet en rust zal brengen...

Marcel en dochter, heel veel sterkte met het verlies. Het is een schrale troost maar er wordt aan jullie gedacht...

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 18:38

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 16-02-25 01:56, in het totaal 1 keer bewerkt

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 18:41

wow kippenvel... schrik ik toch wel van. Al begrijp ik het wel. Ik hoop dat je rustig zonder pijn en angst heen kan gaan. Y;(

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 18:41

Mo_86 schreef:

Zelf helemaal leeg wat woorden betreft, maar Mo_86 heeft het prachtig kunnen verwoorden.

Je hebt een onuitwisbare indruk achtergelaten, en ik wil jou, maar ook zeker Marcel en iedereen die om je geeft heel erg veel sterkte wensen.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 18:42

Ook ik schrik van je laatste bericht -O- |(
Ik sluit mij ook bij mooie woorden van mo aan.

Heel veel sterkte aan iedereen en bedankt dat wij een stukje van je leven mochten delen :(:)

Tigress

De kaarsjes gaan weer aan. Het speciale molentje met vlindertjes eraan wordt uit de kast gehaald, en mag zijn werk weer gaan doen.

Al die dagen vrezen we dat het berichtje zal komen...maar tegelijkertijd was ik er ook op aan het wachten, hopen dat het zou komen. Hopen dat de keuze gemaakt zou worden wanneer de tijd daar was, en dat je pijn voorbij mag zijn. We willen je niet missen, maar diep in ons hart weten we allemaal dat het er aan zat te komen. Laat dan alsjeblieft de laatste reis zo soepel mogelijk gaan.

Lieve spice, ik wens je een goede laatste reis toe.
Afbeelding

Liefs. :*

Jolien87

Lieve TS, Spice, Priscilla. Ik heb geen woorden meer behalve dan dat ik voor je hoop dat je laatste reis pijnloos en vredig gaat.

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 18:43

Ik ben er even stil van..... ;(

Lieve Priscilla, ik hoop dat het je goed gaat en dat je mag gaan zonder pijn en angst! Ik wens jou, Marcel, je dochter en kleindochter heel veel sterkte toe.

Dag schat! Y;(