[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 15:04

Nog 4 dagen *\o/*

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 15:07

Jildau schreef:
Mijn tattoo staat nu bijna een jaar en zou hem graag laten bijwerken omdat bepaalde lijnen toch wat wazige zijn geworden. Daarnaast wil ik misschien nog wat kleur laten toevoegen.

Nu heb ik deze laten zetten bij een shop in Drachten waar naast de eigenaar, ook gastartiesten komen tatoeëren. Mijn tattoo is door een gastartiest uit Bulgarije gezet maar die komt binnenkort niet weer. Is het raar om de eigenaar van de shop te vragen of hij hem wil bijwerken? Of is dat vreemd omdat je misschien niet aan het werk van een ander komt ofzo.. Weet niet zo goed of daar ongeschreven regels voor zijn. :D

Ik zou het hem gewoon vragen om te doen. Bijwerken is niet hetzelfde als een cover-up (in de mate van "aan het werk van een ander komen") en zeker als je artist in het buitenland zit, zou hij wel begrijpen waarom je hem dit vraagt. Mijn ribtattoo moet ook erg dringend bijgewerkt worden, maar die is in Canada gezet en kan dus ook niet zomaar terug :Y) Dus ik zou het ook gewoon aan iemand hier in België vragen als ik 'm zou willen laten bijwerken.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 16:41

Courses schreef:
eefj33 schreef:
Heeft er iemand ervaring met een tattoo op het borstbeen, tussen de boobs? Wil er heel graag een unalome laten zetten, maar de plek die voor mij goed voelt zit precies onder het tussenstuk van je bh... Ik vraag me af hoe praktisch dat is. Slijt dat niet heel lelijk? Is het niet heel lelijk met een bikini aan, dat je de halve tattoo maar ziet?

Ik heb een sternum tattoo inderdaad :) Je hebt verschillende, die van mij zit echt onder m'n borsten :) Het laten helen was wel een beetje een bitch, ik had 'm in juni laten zetten en dat was niet het beste idee. Ik heb het geluk dat ik maar weinig boobs heb dus ik had er verder niet zoveel last van zonder BH maar dat is wel iets om over na te denken. Qua hoe het met bikini staat, ik vind het heel tof en pas m'n outfit er tegenwoordig ook wel op aan :) Het slijt verder niet echt heel erg ofzo, wellicht over een paar jaar maar momenteel zit alles er nog top uit :)

nu ben ik ook wel heel nieuwschierig naar hoe het er uit ziet.. beetje lastige plek om zo een foto op internet te gooien natuurlijk :+

vind de plek ontzettend mooi!

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 17:02

Nog maar een paar nachtjes slapen :D Hij komt op mijn ribben. Ik had nu het plan om een bikinitopje aan te doen, maar ik lig natuurlijk op een conventie. Om daar nou alles te gaan showen vind ik niet zo'n heel briljant plan, dus heeft iemand nog tips om mijn voorgevel te bedekken? Mijn tattoo komt ook net onder mijn bh-bandje, dus dat is wel lastig.

Hoe deden de mensen die geen bh aankonden/deden dat trouwen met paardrijden? Want ik ben bang dat ik mezelf dan echt een blauw oog sla :=

Paardcool

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 17:08

Over twee weken ga ik mijn tatoeage zetten! ! Zit nu wel erg aan het twijfelen welk plek op de onderarm

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 17:09

goldenarrow schreef:
Nog maar een paar nachtjes slapen :D Hij komt op mijn ribben. Ik had nu het plan om een bikinitopje aan te doen, maar ik lig natuurlijk op een conventie. Om daar nou alles te gaan showen vind ik niet zo'n heel briljant plan, dus heeft iemand nog tips om mijn voorgevel te bedekken? Mijn tattoo komt ook net onder mijn bh-bandje, dus dat is wel lastig.

Hoe deden de mensen die geen bh aankonden/deden dat trouwen met paardrijden? Want ik ben bang dat ik mezelf dan echt een blauw oog sla :=

Misschien een los (oud shirt wat vies mag worden) en deze oprollen tot aan je voorgevel. Dat de plek van de tattoo vrij is?

Bikini zou ik doen als ik zou paardrijden en anders even niet rijden totdat de tattoo genezen is :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 17:09

Paardcool schreef:
Over twee weken ga ik mijn tatoeage zetten! ! Zit nu wel erg aan het twijfelen welk plek op de onderarm

Wat ga je tatoeëren?
Ik vind net onder de pols of net onder je elleboog een mooie plek. :)

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 17:10

Ik had toen ik juist onder mijn bh getatoeëerd werd, een bandeau top/bh (primark :') ) aan die ik wat omhoog geschoven had. Wat is er mis met een bikini top misschien? Ik heb wel geen grote borsten, dus veel viel er sowieso niet te showen :+

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 17:14

Er is niks mis met een bikinitopje, maar ik denk dat er wel wat stukken precies onder vallen en dan kan het irritant zijn als het in de weg zit. Maar dat van het t-shirt is wel een goed idee! Ik ga even in mijn kast zoeken wat ik nog heb liggen.

Een bikinitop/gewone bh/geen bh is wel een probleem met paardrijden trouwens. Dat is niet echt prettig tenzij ik een sportbh aan heb. Maar die is vrij zacht, dus ik denk dat ik die wel gewoon aan kan doen?

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 17:20

goldenarrow schreef:

Sorry, maar ik moest zó hard lachen toen ik het las :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 17:21

Hahahaha :')

Paardcool

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 18:10

Afbeelding

Zo iets maar dan met 1 woord strong en verder geen woorden meer.
En 3 vogeltjes eromheen wat mijn zus,moeder en ik moet voorstellen

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 19:57

Mooi idee Paardcool!

Iemand al tattoos van demondance gezien? Ik vind ze erruug gaaf :D

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 21:42

Op welke site kon je nou ook al weer zo'n plak tattoo met je eigen ontwerp maken & bestellen?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-16 22:04

_Micha_ schreef:
Op welke site kon je nou ook al weer zo'n plak tattoo met je eigen ontwerp maken & bestellen?

Hier bijvoorbeeld: http://www.faketattoo.nl/

Daar heb je al 2 zelfgemaakte plakkers voor 6,50 incl. verzenden.(staat op de site tenminste)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 22:13

Ja met die was ik bezig maar dan kun je je design niet echt op een fijne manier croppen dus nu staat er maar 1/4 deel van mijn design op :+

Edit: oh nee dat lieg ik. Maar ik dacht dat er ook nog andere goede waren.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 22:19

JE LOOG TEGEN MIJ ALSOF IK EEN KIND WAS.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-16 22:21

lieveli schreef:

Pardon? :')

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 22:22

lieveli schreef:

_O-

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 22:23

Hahaha lieveli. Wat heb je toch een droge humor. Geweldig.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 22:24

ik ga eens een dromenvanger bestellen op die site... vind dat erg mooi op mn ribben. (helaas nu nog te jong) wil dan wel een dromenvanger met dingen er in verwerkt die echt op mij slaan. niet een random dromenvanger van internet.

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 23:45

lieveli schreef:

_/-\o_ :')

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 23:53

lieveli schreef:

Haha _O-

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 00:00

its_daantjee schreef:
Courses schreef:

Ik heb een sternum tattoo inderdaad :) Je hebt verschillende, die van mij zit echt onder m'n borsten :) Het laten helen was wel een beetje een bitch, ik had 'm in juni laten zetten en dat was niet het beste idee. Ik heb het geluk dat ik maar weinig boobs heb dus ik had er verder niet zoveel last van zonder BH maar dat is wel iets om over na te denken. Qua hoe het met bikini staat, ik vind het heel tof en pas m'n outfit er tegenwoordig ook wel op aan :) Het slijt verder niet echt heel erg ofzo, wellicht over een paar jaar maar momenteel zit alles er nog top uit :)

nu ben ik ook wel heel nieuwschierig naar hoe het er uit ziet.. beetje lastige plek om zo een foto op internet te gooien natuurlijk :+

vind de plek ontzettend mooi!

Oh nee hoor, m'n artiest heeft ook een foto online gezet destijds :)

Afbeelding

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 09:15

Vindt die sternumtattoo's echt gaaf bij vrouwen staan.

Zag weer een aantal ideeën van mensen voorbij komen waar ik gelijk aan dit plaatje moest denken:
Afbeelding

Dames, er zijn zoveel gave andere ideeën die minder mensen hebben. Kijk vooral ook daar eens naar.
Uiteraard is het uiteindelijk je eigen beslissing voor wat je voor eeuwig op je lichaam zet :D.

En dat het voor eeuwig is kan je in dit artikel vinden. 5300 jaar oud die tattoo's, en wij ons maar druk maken om een beetje zon en vervagen van de tattoo :D.