Sofy schreef:Ik vind het zelfs onbewerkt al hele mooie foto's! En ik zie inderdaad vooral een blij paard

.
Hihi dankjewel.
Inderdaad een blij paard, al is ze nog een heel klein beetje onrustig en uit haar doen. Ze is net van haar knappe baby af. Livano zelf geeft er niets om, die vind t wel prima met zijn maatje. Zilvana is iets minder blij. Dinsdag verhuisd ze en maar ze rustig aan aan t werk.
igor001 schreef:Oooo wat gaaf Alice! Weer op een paard! Wauw topper! Wat zal jij ook heerlijk genoten hebben!
Zil is ook echt een knappert. Ze kijkt heel zacht en lief.
Genoten inderdaad zeker! Heel fijn weer stukje te hobbelen, maar moet weer veel kracht in mijn rug terug krijgen en "soepeler" krijgen (rug zit vast, maar vooral daaronder en boven), want veel problemen mee. Opstappen is ook niet zo makkelijk.
Zo is ze ook echt, een ongelooflijk lief, zacht en heel makkelijk en braaf paard. Doet alles voor je, als ze maar vertrouwen heeft. Heerlijk dier. Ontzettend blij met dit paard, ook een paard wat echt nooit meer weg gaat en bij mij oud mag gaan worden. Als ze dadelijk elite sport is, mag ze voor mama gaan spelen (hopelijk geeft ze me nog een keer een merrie veulentje, waar ik het lijntje mee verder voort kan gaan zetten), af en toe eens een buitenritje en verder gewoon lekker paard zijn en als ze te oud wordt voor veulentjes en/of buitenritjes, lekker met pensioen de wei op.