Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
. Ik houd voorlopig het Sonja Bakker boek van de Lidl erbij. Voeg met sportdagen wel eea toe anders is het veelste weinig maar probeer me er qua hoeveelheid avondeten e.d. wel ongeveer aan te houden.
.
. Komt allemaal goed en van de week gewoon weer oppakken!!
Lekker bezig met je spierbal(letje)! Al het begin is klein zullen we maar zeggen

F_Orumster schreef:Dit is wat ik bedoel met de positie van de handen.
De een heeft ze op de zij van het krukje, en de ander naar voren.
Je kunt even kijken welke voor jou fijner werkt, ikzelf heb wat last van de handpositie met de handen naar me toe/naar voren.
[ [url=m/PnXycx.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wJLPlh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Doet aardig zeer.

Ik ben wel lekker aan het sporten en bewuster aan het eten maar niet het gevoel dat ik aan het dieeten ben, ik ben nu al ruim 6 kilo kwijt in 2 maand. Deze week nog een keer taart, chocola en een appelflap gehad en vanavond lekker pizza eten. Ik probeer telkens rond de 1800 kcal te blijven en dan is er zat ruimte voor wat lekkers
We gaan eerst kijken wat mijn mogelijkheden zijn want ik heb PFPS in mijn rechterknie en ik wil de boel sterk maken en niet stuk. Daarna wie weet groepslessen.. Ik zit nu in een kennismakingsmaand, en als het bevalt een abonnement aanvragen. Zin in! 
. Had elke avond wel andere dingen te doen en tot op de koop toe gisteravond sushi gegeten
.