Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marjoow schreef:Ik vind dat toch wel jammer, elke zondag dezelfde kaars eigenlijk.
Ik weet niet of ik volgend jaar nog de duurdere versie neem. Volgens mij zit er een hoop hetzelfde in als bij de gewone kalender. Vind dat toch wel jammer eigenlijk.
Alwiene schreef:Ik had vooraf verwacht dat het verschillende kaarsjes zouden zijn, ik vind de Yalda lekker hoor, maar ben er wel verbaasd over, t is toch 4x hetzelfde kadootje, en als het niet zo je geur is zit je dus al met 4 dagen mwah..
naomiiiii schreef:Ik vind het wel een soort van 'horen' ofzo. Het is bij de Christenen een traditie om elke zondag een kaars erbij aan te steken. Dan zit je dus op de laatste zondag met vier verschillende geuren, dat lijkt me ook niet je van het.
Heb gisteren de Dao kaars nog meegenomen tijdens het kerstshoppen. Banyu schreef:Alwiene schreef:Ik had vooraf verwacht dat het verschillende kaarsjes zouden zijn, ik vind de Yalda lekker hoor, maar ben er wel verbaasd over, t is toch 4x hetzelfde kadootje, en als het niet zo je geur is zit je dus al met 4 dagen mwah..
Opzich hadden we het kunnen weten, aangezien vorig jaar 4 kaarsjes ook van de Limeted edition in de kalander zat. Geen idee hoe het dat jaar ervoor was, maarja...
Alwiene schreef:Ik had vooraf verwacht dat het verschillende kaarsjes zouden zijn, ik vind de Yalda lekker hoor, maar ben er wel verbaasd over, t is toch 4x hetzelfde kadootje, en als het niet zo je geur is zit je dus al met 4 dagen mwah..

Jolien87 schreef:Alwiene schreef:Ik had vooraf verwacht dat het verschillende kaarsjes zouden zijn, ik vind de Yalda lekker hoor, maar ben er wel verbaasd over, t is toch 4x hetzelfde kadootje, en als het niet zo je geur is zit je dus al met 4 dagen mwah..
Maar geldt dat niet voor de hele kalender?
Er kan altijd iets bij zitten wat je minder lekker vindt aangezien er producten van verschillende lijnen in zitten.
Ik vind het ook altijd een mooie traditie om de adventskaarsen aan te steken.