Dit is gellak idd, bluesky Bij de paarse is het bewust omdat klant snel exceem op haar vingers heeft en dan gaat ze krabben. Als ik m verder zet krabt ze de lak er weleens af, zo niet
Heeft hij op Instagram gereageerd Taz? Dat vind ik dus het leuk aan Instagram, af en toe word je verrast door leuke berichtjes van bekende mensen, merken, etc.
Tazzey
Geplaatst: 09-03-15 11:35
Ja, op Instagram inderdaad. Ik denk dat het komt aan de hand van een gesprek wat ik met een andere blokker (voor het gemak bokt en blogger maar samengevoegd) had. Zij had een prachtige ketting van Otazu gepost. Toen kwamen we in gesprek over het merk en ik vertelde dat ik een armbandje heb maar nooit meer iets koop van het merk omdat mijn armbandje na korte tijd al heel lelijk werd, na reparatie weer hetzelfde verhaal en daarna is Otazu niet meer op de klacht in gegaan. Toen kreeg ik in haar topic al de vraag mijn klacht nog eens te melden. Dus ik denk dat die linkt daar te zoeken is. Maakt het niet minder gaaf.
Dit is mijn armbandje. Hij is aan het weg oxideren, steentjes vallen er gewoon uit Ik vind dat echt zonde want hij is zo mooi.
Leuk zo'n reactie zeg! Ik had ook een paar kettingen van Otazu, maar vond ze echt veels te duur voor de kwaliteit: bij mij werden ze allemaal in to-time zwart en alle steentjes gingen eruit. En ze zijn echt niet goedkoop. Nee, geen Otazu meer hier .
Het blijft een twijfelaartje voor me Anc! Zo lastig met die kleurtjes! Vind wel dat jij 'm goed kan hebben. Was jij niet bang dat je er bleekjes van zou worden?
[url=http://mijnkleinegeheimpjes.blogspot.nl/2015/03/china-glaze-seas-day.html]Seas The Day[url] Nog zo'n twijfelaartje! Ist nou roze of rood ..
Wat zonde van die sieraden! Moet zeggen dat het niet mijn smaak is, maar ze zijn best prijzig en dan verwacht je gewoon kwaliteit!
Je link doet het niet Yv Maar het lakje is mooi.
Ik was super bang voor een Lapiz herhaling Yv, maar ik bleef maar naar de kleur staren. Dus op goed geluk gekocht met de gedachte dat ik anders een hele mooie voor Pandora had
Maar het viel me 100% mee, ik vind hem echt heel gaaf gelukkig.
*negeert opmerking over Essie aangezien ik op een no buy ben*
Skessa_
Geplaatst: 10-03-15 11:42
Ik heb zondag geheel per ongeluk nog een setje van die Essie mini's gekocht En ook nog een Anny en een Beyu lakje