Jaa. Ze zit nu aan de binnenkant van mijn elleboog. Dat is pas vervelend. En klaar komt ie nu toch niet hoor. Ze zet alleen de lijnen. Inkleuren gebeurd de volgende keer.
Vind dat inderdaad ook leuk, wil zeker nog iets hebben wat te maken heeft met mijn liefde voor webdesignen/grafisch vormgeven. Maargoed, ik heb nu een stuk op mijn lijf wat door een grafisch vormgever (en tattoo artiest dus haha) is gezet en dat vind ik al heel tof. Is toch wel te zien, vind ik.
Ik sta nu bij school om mijn dochter te halen als ik thuis ben maak ik foto's. Ik moet nog zeker 2 keer terug komen. Maar ik heb dit alvast doorstaan. Ik leef nog.
Ik wacht even met foto's plaatsen tot er iemand is die een foto kan maken want het lukt me zelf niet. Is moeilijk in je hele arm te fotograferen.
GeneralFlynn
Geplaatst: 27-11-14 17:27
Buuf heeft wat foto's gemaakt. Mijn gehele arm word uiteindelijk bedekt. Komen nog bloemen en veren bij. Wat huid blijft word zwart en blauw. Op het paardenhoofd komt nog een grote bloem. Ik zal nog zeker 3 keer terug moeten voordat alles af is.