Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SpikkelFire

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 21:27

Goed bezig! :D Dat is wel een goed idee, om daarna nog alle buikspieren mee te pakken. Ik heb al best goede buikspieren dus dan is dit net te kort om het nog verder te trainen.

Ik heb net dag 4 van level 2 gedaan, nu hield ik pas de kracht van circuit 3 helemaal vol, met die military kick and press en die V-raises. Wat een hel, mn armen vallen er dan echt vanaf. :')

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 21:38

Ja die zijn echt zwaar!! -O-

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 21:40

Brrrrr v raises

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 10:34

Die zijn zooooo stom :D

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 10:37

Heb toch een lichtelijke spierpijntje vandaag! Goed teken :D

Maar vooral in mn armen.. Komt vast en zeker door die V-Raises!

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 18:37

Woow wat een mooi resultaat! 22 cm!! +:)+

Vind het toch altijd onwijs knap! Als ik dan naar mezelf kijk.. Ik bootcamp nu twee keer in de week, maar daar zie ik nog weinig van. Wel heb ik meer spieren gekregen en dat merk ik goed wanneer ik Shred of de 6w6p doe! Van de week twee keer 6w6p gedaan en vandaag Shred level 1. Dat was wel errug appeltje eitje :)) Volgende keer dan toch maar level 3 ofzo..

Zijn er trouwens nog meer mensen met mooie resultaten?

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 00:08

Hier gelukkig geen spierpijn gehad, alleen 's ochtends altijd een beetje stijf. :P

Zit alleen motivatie te maken, moet namelijk nu nog mn workout doen. :')

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 00:28

Het is mij vandaag ook niet meer gelukt. Weekend loopt anders dan gepland, morgen weer een nieuwe dag. Level 3 ga ik toch nog ff wat langer doen dan 10 dagen. Kniepijn blijft, dus ipv cardio doe ik krachtoefeningen van level 2 erbij.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 00:32

Balen dat het niet is gelukt! Ik ga nu maar even, dan ben ik er maar vanaf.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 10:19

Knap dat je dat zo laat nog doet! Ik probeer het in de middag te doen omdat ik daar in de avond echt geen zin in heb :+

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 16:10

Ok na een jaartje niks meer doen ga ik vanaf morgen weer shredder. Weer iets meer tijd en eu mijn lichaam kan het gebruiken.

hanneke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 20:28

Ook ik kom me melden!

Ik ben door dit topic eergisteren gestart met de 30days shred! Had erg zin om te beginnen, maar na vandaag de 3e dag gehad te hebben voel ik het toch behoorlijk haha. Smokkel ook iets, hou 2 oefeninen erg moeilijk vol en hou dan max 5 seconde rust.
Hoop heel erg dat ik het doorzettingsvermogen heb om het vol te gaan houden voor de volle 30 dagen!

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 13:21

Ik ga morgen een dagje het lemonade dieet volgen. Moet eigenlijk 10 dagen, maar vind het een beetje overdreven om 10 dagen lang enkel limonade te drinken en niet te eten. Het is bij mij zowel om een beetje te ontgiften als mezelf even wakker schudden dat ik niet elk uur hoef te eten xD Het drankje is best lekker, dus ben benieuwd of ik er iets van merk.

Zo even KB doen =)

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 16:33

En dan drink je alleen maar de hele dag ranja? En verder niets?

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 16:52

Geen ranja, het is citroensap, maple syrup en cayenne peper met water. Maar ja, de filosofie erachter is dat je alleen dat drinkt voor 10 dagen (en thee en water mag) en verder niks eet o.O Dat gaat mij persoonlijk te ver, daarom doe ik het een dag. Vooral omdat ik hier niet kan koken en de maaltijden best wel wat 'troep' bevatten denk ik dat het wel baat heeft, zelfs die ene dag.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 17:50

Wat leuk dat het topic er nog is! :D :D
Mag ik hier meepraten?
Vorig jaar heb ik de 30 day shred gedaan en een paar dagen Ripped in 30 en toen ging ik verhuizen en zat alles in dozen enzo en daarna is het er nooit meer van gekomen. :o Maar nu wil ik het weer oppakken. Ik heb mijn dvd-set (Ripped in 30, Extreme Shed & Shred en Killer Buns and Thighs) en gewichten hier nu niet maar zodra ik die weer heb (begin april) begin ik. Tot die tijd ga ik hardlopen en squads doen om alvast een beetje conditie en spieren te kweken. En misschien tussendoor level 1 van de 30 day shred via Youtube en dan zonder gewichtjes.

Wat doen jullie nu? En zijn hier ook mensen die al sinds het begin van deze topic JM workouts doen (en dus ook hebben volgehouden :P )?

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 18:07

solarpleure schreef:
Geen ranja, het is citroensap, maple syrup en cayenne peper met water. Maar ja, de filosofie erachter is dat je alleen dat drinkt voor 10 dagen (en thee en water mag) en verder niks eet o.O Dat gaat mij persoonlijk te ver, daarom doe ik het een dag. Vooral omdat ik hier niet kan koken en de maaltijden best wel wat 'troep' bevatten denk ik dat het wel baat heeft, zelfs die ene dag.

ik moest laatst voor een onderzoek waarbij ik de dag ervoor niet mocht eten enkel drinken, :r die die dat 10 dagen volhoudt +:)+
niks voor mij
Nog niet geshred ;)

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 19:25

hmm zou ik ook geen 10 dagen volhouden, klinkt niet heel lekker :) Een dag zou mij al niet lukken, met mate eten lukt gelukkig wel ;)
Ik mocht officieel gister voor het laatst L3 doen, maar doordat ik ziek ben geweest doe ik hem nog 3 dagen langer, wel met soms een dagje vrij ertussen gezien ik voor werk de komende 4 dagen veel moet reizen.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 19:37

Loose, ik ben in december pas gestopt met Jillian, en ben gestart op 3 januari vorig jaar :)
Gewoon omdat ik elk (voor mij gevarieerd genoeg) programma al gevolgd heb. Nadien heb ik 1 maand Blogilates gedaan, maar daar reageerde ik niet goed op, omdat te veel cardio voor mij blijkbaar averechts werkt.

Inmiddels zit ik op 5-6 uur balletles per week, en sport ik 5 dagen per week, soms met KT in de sportschool, soms met extra ballet/Essentrics/nog eens een Jillianfilmpje.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 20:46

Wanneer kan ik het beste rustdagen doen bij de shred challenge? Ik dacht zelf aan om de vijf dagen maar geen idee of dat genoeg is of juist te veel?

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 20:46

Lees even de OP, de shred is er zo op gemaakt dat het niet werkt als je rustdagen inlast. De workout is heel kort, en daarom moet je hem net elke dag doen :)

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 20:48

Ja dat had ik al gelezen maar ik zag het meerdere keren staan in de reacties op youtube dus vandaar maar dan ga ik gewoon verder :)

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 22:04

Ik plan rustdagen niet in, ze overkomen me wel door tijdgebrek :Y)
Zal vast wel helpen ookal is het maar 1 dag Solarpleure :j
Ik wilde vandaag eigenlijk beginnen met shred lv 2 (nadat ik toch braaf de 10x lv 1 heb gedaan), alleen is de enige plek hier waar ik genoeg ruimte heb op het kleed in de woonkamer, waar op dit moment andere familieleden tv zitten te kijken -O-

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 22:27

Haha nee, dat is niet zo sexy om te doen Fleur :))

Ik ben benieuwd naar je ervaringen ermee Solar. Ik ben zelf absoluut niet (meer) van vasten-diëten, maar ik volg graag of je nu echt een verschil merkt voor je honger gevoel. Succes!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 22:34

solarpleure schreef:

Besef je wel dat je daarmee een hoop suikers naar binnen slaat? Hoeveel nut heeft dat kun je je dan afvragen, aangezien een overmaat aan suiker opgeslagen wordt als vet. Plus dat de suikers eenvoudig op te nemen zijn (korte suikerketens en ook nog eens niet gebonden in vezels, eiwitten of vetten. Dat houdt in dat je lichaam ze snel opnemen en een insulinepiek veroorzaken zullen, die vervolgens nog hoog blijft als de suikers zijn opgeruimd = opnieuw hongergevoel.

Waarschijnlijk komt dit bedenksel voort uit dat er zowel over het nemen van citroensap en ook over chili gezegd wordt, dit je stofwisseling te versnellen. Ik zou zeggen, probeer dat eens?