[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ikbenerniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 18:30

Malima schreef:
Ik eet al een appel en 2 mandarijnen vandaag..

Nog meer fruit lijkt me niet echt gezond.

Vaak eet ik sla bij het avondeten maar dat is op.

4 stuks fruit is gezond, het 5de stuk fruit worden de suikers meer opgenomen.. zo heb ik het meegekregen in meerdere dieten

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 19:19

ilske schreef:
Goede middag!!

Oooh wat is het koud buiten! Heb het zoiezo koud gister en vandaag.. Merk dat mijn lichaam schrikt van al dat gesport en gelijn haha!!

Vanmiddag gezondigd (nu al op dag 3) Lunch met een vriendinnetje, een volkorenbol met avocado en kip en een met oude kaas.. Baal er nu zo van!

Ik vind dat niet echt verkeerd klinken hoor, je lunch. Bruine bol, advocado en kip zijn toch niet zo slecht voor je? :)

En bedankt allemaal :D. Nog een paar kilo te gaan. Soms moet ik eerlijk toegeven dat ik mijn motivatie verlies (het gaat nu zo traaaaag) maar moet gewoon volhouden :)

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 19:32

@Madeira_ Wat ben jij vooruit gegaan zeg. Ik ga gewoon heel vaak naar jou foto's kijken als ik het niet meer zie zitten en de moet in mijn schoenen zakt. Wat is jou grootste stimulans geweest? Het weer willen paardrijden? Erg leuke haf trouwens.

@Giermanlb ik heb gehoord dat de kipnuggets van de MAC minder slecht is dan de salade, hou dat gewoon voor je. B-)
Ik ging voordat ik ging lijnen minimaal 2x per week naar de MAC :o , ik weet het verschrikkelijk! Maar het is naast stal en uit mn werk was dat gewoon super makkelijk. Ik moet zeggen dat ik het nu eigenlijk nog niet gemist heb.

@Nynke, je hebt zo keurig gedragen dat je best een patatje mag toch? Heb zelf mayo-lijn gekocht van 15 call per eetlepel.

@Bonjoy, dat klinkt lekker zeg! Wat ga je in de tomaat stoppen?

@Ilske, wow wat sport jij veel. Merk je veel verschil in gewicht als je een week heb gesport?

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 19:35

Winner91 schreef:
@Madeira_ Wat ben jij vooruit gegaan zeg. Ik ga gewoon heel vaak naar jou foto's kijken als ik het niet meer zie zitten en de moet in mijn schoenen zakt. Wat is jou grootste stimulans geweest? Het weer willen paardrijden? Erg leuke haf trouwens.

Dankje! Wat leuk om te lezen :)

Ik had meerdere motivaties. Waar onder inderdaad kunnen paardrijden en gezondheid. Ook moest ik om de zoveel kg's die ik was afgevallen nieuwe kleren kopen, dat gaf zo'n kick om steeds een kleinere maat te passen :D.

YMJArabians

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 19:51

@Winner91: Tomaat uithollen en volgestopt met Hüttenkäse en flink gekruide kip. Even een kwartiertje in de oven en klaar! Echt héérlijk :D

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 20:07

Heb je de kip vooraf wel gebakken of doe je dat zo mee de oven in?

byloulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 20:12

klinkt gezond!!! ik heb vandaag maultaschensuppe op z'n duits gehad met gruuuunten.... :-)

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 20:43

@Madeira_ wat heerlijk zeg. Nou volhouden meid!
@Bonjoy, klinkt lekker. Ik ben ook benieuwd of je de kip eerst bakt.

Mijn lijstje vandaag:

O: magere melk met kellogs
T: 2 rijstewafels met honing
M: Wortels/peultjes gekookt en een eitje
T: Appel & Kiwi
A: Spinazi en kabeljauw uit de oven met zo'n laagje

Vanmorgen gesport en voor het eerst op mn 3 jarige pony gezeten met zadel :)

ilske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 21:35

Wauw madeira wat een verschil!!! Super gaaf om te zien!

En Winner voor het eerst op je pony gezeten, wat gaaf!! Ging het goed?

Winner; Ik merk heel veel verschil wanneer ik zoveel sport. Niet alleen in de kilo's maar ook in omvang. Ik ben half november geveld door een darm infectie. Heb er 2 maanden last van gehad (heeeeel erg moe, kon amper werken.. Laat staan sporten). Gevolg; 3 kilo erbij.. Nu sinds een week of 3 weer begonnen met sporten, de eerste week veels te fanatiek waardoor ik mijn boven been verrekte.
Morgen voor het eerste weer hardlopen :-)

Ik vind sporten alleen leuk als ik het veel doe, dan kom ik er makkelijker in en raak ik bijna verslaafd :D

Wil het nu echt goed aan pakken en niet alleen die drie kilo er af, maar het liefst 10! Vind het vandaag alleen wel moeilijker als de afgelopen dagen.. Heb er zoiezo veeeel meer moeite mee als ik vrij ben! Jullie ook?

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 23:00

Nynke1 schreef:
Jeetje mandarijn dat je er zo vol van bent :'). Ik zit er ook vol van maar na 2 uur krijg ik toch echt wel trek hoor. Buiten zijn op dit moment is idd een sport op zich. Goed voor de benen en billen!

Sterker nog, nog steeds! Geen enkele trek gehad in zoetigheid of snacken. Wel gewoon avondgegeten. Hoop dat dat zo blijft, dan teken ik hahaha.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 23:44

Ik heb de kip wel eerst even gebakken :)

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 00:18

Ben vanavond langs de macdonalds geweest. :') Kleine aardbeienmilkshake, kleine friet en frietsaus. Me vingers zaten helemaal onder het zout en dat bleef zelfs op me lippen plakken echt ernstig.
Milkshakes. _/-\o_
Nu voor en na foto's van een paard? :')
Oké, Zaza <3 was echt tonnetje rond toen ik haar kocht :P Na een maandje maakte ik deze foto (let niet op scheve frontriem en me buik want hier was ik 8 kilo zwaarder haha nee maar kijk maar naar het paard haar buik...)
Afbeelding
Gister, kan geen goeie na-foto vinden:
Afbeelding
ff voor de lol, zal wel tegen de regels zijn maar kan het niet laten. :D

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 07:48

Haha leuk, samen op dieet! Ik sport ook redelijk veel denk ik, 3x pw spinnen, een keer squashen en een keer krachttraining. Ik merk het ook onwijs aan omvang en energie.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 11:01

Lekker is dat hé!
Van sporten krijg je altijd zoveel energie. Ik merk ook dat ik minder slaap nodig heb op een dag. Eerder had ik echt persee 8 uur slaap nodig, nu overleef ik ook wel met 7 uur slaap.

magli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 11:57

Soms snap ik dat gewicht niet goed. Tijdstip van eten lijkt bijna alles te bepalen bij mij! Er zijn dagen dat ik enorm veel eet overdag maar dan zodanig vol zit dat ik na 16u00 niets meer eet en de volgende dag is er dan gewoon gewicht af! En dagen dat ik bvb normaal eet maar ook nog veel later op de dag, het omgekeerde resultaat. Is veel over bekend als dat 8-uren dieet, je mag alles eten over een tijdspannr van 8 uren. Bvb van ontbijt om 08u00 's ochtends en dan mag je na 16u00 niets meer eten. Heb het me al uit ln hoofd gepraat dat dat niet de manier is en zeker niet goed voor als je dan terug normaal gaat eten. Maar toch soms.. is het dan verleidelijk om te denken: wat snoepen en koeken overdag en dan gezond naar de avond toe.. Doe ik trouwens niet hoor, ben gezond ah eten maar toch die gedachte soms!

Nog mensen die dit merken bij zichzelf?

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 12:46

Ik probeer wel echt gezond te eten, en geen rare diëten. Gewoon zoals ik straks als ik klaar ben met afvallen ook wil gaan eten, maar dan net iets minder.

Gisteren na het pizza-eten naar de mac geweest voor een McFlurry, en ik heb gewoon niks gegeten daar, terwijl de anderen van hun ijsje zaten te genieten. Vond het niet eens zo heel moeilijk... :)

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 13:16

Knap hoor!

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 14:49

Als ik me calorie app in vul zou ik al op 1488 calorie zitten incl me avond maal

1500 is normaal toch ongeveer?
Dat Ding zegt dat ik op 68% zit van de algemene dagelijkse hoeveelheid
Klopt niet toch dan

Eet vanavond lasaga voor het eerst kant klaar wel zo pak is 450 heb 400 gram gedaan maar eet dat nooit op helemaal veel te veel

Had vanmorgen wel te veel broodjes op 5 grof volkoren met smeer kaas
Maar had echt trek had 5 kwartier gezwommen voor af

Blijf het lastig in delen vinden

Maar er is en kilo bij gekomen in de laaste tijd en ze moeten er eigelijk af

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 16:31

Oud:
Afbeelding

Afbeelding

Nu:
Afbeelding

Afbeelding

Zelfde broek, trui en riem alleen paar kg verschil.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 16:35

Je ziet al echt duidelijk verschil Malima! Hoe veel wil je er nog af?

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 16:39

Eigenlijk nog 8kg maar ik weet niet of dat haalbaar is.
Op 70kg heb ik een BMI van 25 en dus precies goed maar wil liever daar wat onder zitten.

Ik zit nu op 72,9kg en kom van de 78,8kg

caj2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 17:07

+:)+ @malima

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 17:38

Ik moest van me schoonmoeder eens kijken of ik alle vitamines wel binnen krijg.
Dus ik alle vitamines aangeklikt op de eetmeter en daar kwam dus uit dat alles rood is van veel te weinig, alleen vitamine c niet.
Ik heb een grof ijzer te kort binnen gekregen.
Schrok ik wel van, want ik wil gezond afvallen en niet door te weinig vitamines binnen te krijgen.
Nu eens kijken hoe ik het moet gaan aanpassen...

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 17:39

Ziet er goed uit!
Je ziet echt een verschil, ga zo door! :)

Vandaag zeer bedroevend nieuws ontvangen waardoor ik een helemaal uit mijn sas ben.
Mijn schoolbegeleider is vandaag overleden. Ik krijg al drie jaar les van hem en dit jaar begeleidde hij mij intensief.
Hij was niet ziek en is zeer onverwachts overleden aan een hartinfarct. Ik ben er zeer bedroefd over.
Morgen ook nog een tentamen, dus probeer maar een beetje te leren.

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 17:42

@daphne: gecondoleerd, wat heftig zeg! :+: