Zijn er Bokkers met een spiraaltje toevallig? Hoe bevalt dat? Ik hoop echt dat dit 't is want ben na 2 weken extreme vermoeidheid,futloos zijn en al langere tijd maagklachten er echt compleet klaar mee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Ik ben nu ongeveer een maand of 2 (of 3?) gestopt en echt... Had het véél eerder moeten doen!
Ik vind t alleen wel eng met sex en idd de gedachte dat er misschien een keer gebeurd wat MyLittleLove zegt.. Maar ik heb altijd een MAP liggen, voor het geval dat. Liever een pil dan verdere stappen.
Maar toch knaagt dat best wel, dus twijfel wel of ik weer nieuwe ringen op ga halen... Maar aan de andere kant.. Voel me nu zoveel beter...
Zorro_ schreef:Ik heb het probleem dat ik nu al 3 maand gestopt ben, me echt veeeel beter voel.. Alleen ga ik door de grond tijdens mijn menstruatie! Ik heb dan niet 1 dag last maar de hele week. Het is gewoon geen doen
Janneke2 schreef:Zorro_ schreef:Ik heb het probleem dat ik nu al 3 maand gestopt ben, me echt veeeel beter voel.. Alleen ga ik door de grond tijdens mijn menstruatie! Ik heb dan niet 1 dag last maar de hele week. Het is gewoon geen doen
Rot hoor! Maar tegen menstruatie pijn zijn vele "kruiden" gewassen. Variërend van gericht gymnastiek doen (het zijn nu eenmaal spieren) tot anders eten, voedingssupplementen dan wel een lever- annex ontstresskuur.
Uiteraard is het even zoeken wat bij jou werkt en past, maar een week pijn zou toch niet hoeven. .