karin1985 schreef:holte in de onderkaak? Die volg ik niet helemaal.
Platen kunnen uiteraard een reactie oproepen. Uiteindelijk blijft het lichaamsvreemd materiaal.
De KNO-arts had de CT-scan bekeken en hij had het over de kaakholte, maar ik begreep ook niet helemaal wat hij zij. Het zat in ieder geval in de buurt van de platen in mijn onderkaak.
@Prairy, ik wil ze er graag uit laten halen ja als het inderdaad daaraan blijkt te liggen. Ik heb platen in zowel onder- als bovenkaken, dus dan maar meteen alles eruit. Ook omdat ik last heb van de plekken naast mijn neus/onder ogen. Jouw klachten lijken meer een allergie te zijn voor de materialen. Ik denk zelf inderdaad ook dat het een ontsteking is, maar ze hebben eigenlijk mijn bloed nog helemaal niet getest op ontstekingen. Hadden ze beter eerder kunnen doen denk ik dan

@Horsiegek, fijn om te horen dat je tevreden bent! Had je hechtingen aan de buitenkant? Ik heb je hele verhaal niet gevolgd (sorry), maar dat klinkt wel heftig! Ik ben blij dat mijn littekens allemaal van binnen zitten, blijft toch knap dat ze alles van binnenuit kunnen doen vind ik