Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxsweet schreef:Woooow !!
Dat had ik ook gedaan, maar dat pakte niet zo goed uit
haffie_lover schreef:Ik zou zooo graag een wenkbrauwpiercing willen... maar mijn ouders willen het neit hebben.. bahbahbah.. dus nou ja nu heb ik in ieder oor 2 gaten zitten want mijn derde gaatje is dichtgegroeit..
mijn ex had ook een wenkbrauwpiercing.. en dat ging ontsteken en toen had hij een gezwel boven zijn oog! haha en we hebben ruzie (toen ook al) en toen ging ik hem uitlachen, want hij deed ZO stoer toen hij hem had haha.. het was ook wel sexy in het begin.. toen had ik ene ubergaaf staafje voor hem gekocht, maar toen t uitging deed hij dat ringetje weer in en toen ging t ontsteken haha
Anna-Jelly schreef:pff wat een geklooi met die labret.
Ik kreeg wat wildvlees groei, en omdat ik nog lang staafje had begon dat onder t wildvlees te porren en dus te irriteren.
Kreeg een korter staafje, maar deze ging helemaal in mijn vel zitten, dus nu vandaag weer een 10mm erin gedaan met een groter achterkantje en dan wil ik nu dat het klaar is!
Cow_horse schreef:Het is een erg kort staafje, de piercer schrok ervan toen ze de piercing uit mijn tong haaldeMaar ik heb dan ook wel een hele dunne tong, als ik wilde kon ik nog een maatje kleiner nemen.
Ik betrap mezelf er wel op dat ik met mijn tong de hele dag tegen mijn gehemelte aandruk, ik weet niet of ik de enige ben die dat doet?Misschien dat het daardoor kan komen.
ik vind net een site "cheap piercings" heet het.
http://www.cheappiercings.com/
Zijn er mensen die ervaring hebben met deze online shop?
Megamutsj schreef:Anna-Jelly schreef:pff wat een geklooi met die labret.
Ik kreeg wat wildvlees groei, en omdat ik nog lang staafje had begon dat onder t wildvlees te porren en dus te irriteren.
Kreeg een korter staafje, maar deze ging helemaal in mijn vel zitten, dus nu vandaag weer een 10mm erin gedaan met een groter achterkantje en dan wil ik nu dat het klaar is!
Hmm, wat raar dat je wildvlees groei krijgt! Ik heb nergens last van..
Misschien moet je er even naar laten kijken in de shop waar je hem heb laten zetten? Want het lijkt me niet echt goed