[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pantykous

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 16:52

Jeetje, dat piercen is wel een stuk duurder als schieten.. Begrijp wel dat veel mensen laten schieten =)

mariellexxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 18:02

Daarom zei ik net waarom willen mensen toch altij zo snel hun staafjes wisselen? Je kan tegenwoordig uit zoveel staafjes kiezen, en je hebt leuke kleurtjes met steentjes, ik snap het niet.
Maargoed ik heb nu in beide oren 5 gaatjes 10 dus tot. en ik heb die allemaal nog laten schieten. Er zijn er nu nog 2 heel licht ontstoken, en ik laat ze in het vervolg gewoon lekker piercen, dan betaal ik maar wat meer, maar piercen is zeker in kraakbeen delen gewoon veel beter.

Muizje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 18:11

xxsweet schreef:
Woooow !!
Dat had ik ook gedaan, maar dat pakte niet zo goed uit

hier hetzelfde
Nu na 10 maanden is hij nog steeds niet genezen.. stom ding

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 18:47

Ai.. jaah dat had ik ook geloof ik..
En toen was het eindelijk weer beter, begintie weer te etteren
Pfft

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 20:36

Vandaag helemaal vergeten te vragen aan de piercer en aangezien ik er niet vaak kom (woon ook niet in de buurt), ben ik toch benieuwd of jullie het weten.
Ik heb nu zo'n 2 jaar een tongpiercing en om het balletje zie je op mijn tong zo'n kringetje.
Ik kan er helaas geen voorbeeld van vinden.

Maar weet iemand of hier iets tegen te doen is?

mariellexxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 21:02

Ik heb dat ook met mijn labret, en dat os gewoon normaal. Je kan eventueel nogkijken of een iets langer staafje wel helpt, want soms druktie gewoon teveel in je vlees. En dan krijg je zo'n afdruk.
Als je staafje gewoon lang genoeg is, goed op maat dus dan is het gewoon normaal hoor

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 21:15

Het is een erg kort staafje, de piercer schrok ervan toen ze de piercing uit mijn tong haalde Maar ik heb dan ook wel een hele dunne tong, als ik wilde kon ik nog een maatje kleiner nemen.

Ik betrap mezelf er wel op dat ik met mijn tong de hele dag tegen mijn gehemelte aandruk, ik weet niet of ik de enige ben die dat doet? Misschien dat het daardoor kan komen.

ik vind net een site "cheap piercings" heet het.
http://www.cheappiercings.com/
Zijn er mensen die ervaring hebben met deze online shop?

Suuskipje

Re: [centraal] Het Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 21:52

Ik zou zooo graag een wenkbrauwpiercing willen... maar mijn ouders willen het neit hebben.. bahbahbah.. dus nou ja nu heb ik in ieder oor 2 gaten zitten want mijn derde gaatje is dichtgegroeit..

mijn ex had ook een wenkbrauwpiercing.. en dat ging ontsteken en toen had hij een gezwel boven zijn oog! haha en we hebben ruzie (toen ook al) en toen ging ik hem uitlachen, want hij deed ZO stoer toen hij hem had haha.. het was ook wel sexy in het begin.. toen had ik ene ubergaaf staafje voor hem gekocht, maar toen t uitging deed hij dat ringetje weer in en toen ging t ontsteken haha

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 21:53

pff wat een geklooi met die labret.
Ik kreeg wat wildvlees groei, en omdat ik nog lang staafje had begon dat onder t wildvlees te porren en dus te irriteren.
Kreeg een korter staafje, maar deze ging helemaal in mijn vel zitten, dus nu vandaag weer een 10mm erin gedaan met een groter achterkantje en dan wil ik nu dat het klaar is!

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 22:04

haffie_lover schreef:
Ik zou zooo graag een wenkbrauwpiercing willen... maar mijn ouders willen het neit hebben.. bahbahbah.. dus nou ja nu heb ik in ieder oor 2 gaten zitten want mijn derde gaatje is dichtgegroeit..

mijn ex had ook een wenkbrauwpiercing.. en dat ging ontsteken en toen had hij een gezwel boven zijn oog! haha en we hebben ruzie (toen ook al) en toen ging ik hem uitlachen, want hij deed ZO stoer toen hij hem had haha.. het was ook wel sexy in het begin.. toen had ik ene ubergaaf staafje voor hem gekocht, maar toen t uitging deed hij dat ringetje weer in en toen ging t ontsteken haha

Haha, mijn broer
Ik geloof dat het staafje te kort was.. want hij was hem ook een paar keer verloren en toen was die het bovenkantje kwijt, bla bla bla..en nu heeft hij nog steeds een soort van bult bij zijn oog, niet een grote, maar als je goed kijkt zie je hem wel
Maar die ontsteking komt ook omdat iedereen erop ging slaan, stro en hooi erop ging gooien, enz..
Zonde.

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-06 22:09

Anna-Jelly schreef:
Ik kreeg wat wildvlees groei, en omdat ik nog lang staafje had begon dat onder t wildvlees te porren en dus te irriteren.
Kreeg een korter staafje, maar deze ging helemaal in mijn vel zitten, dus nu vandaag weer een 10mm erin gedaan met een groter achterkantje en dan wil ik nu dat het klaar is!

Hmm, wat raar dat je wildvlees groei krijgt! Ik heb nergens last van..
Misschien moet je er even naar laten kijken in de shop waar je hem heb laten zetten? Want het lijkt me niet echt goed

xDramaQueen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 00:32

Voor de mensen die lopen te piepen dat hun navelpiercing is ontstoken (noem geen namen) *kuch* t klinkt hard maar het is jullie eigen rotschuld een piercing geneest gewoon normaal als je er met je handen van af kan blijven en jullie denken mens wat banketstaaf je maar zelfs ik al 11 jarige kon met me handjes van me eerste navelpiercing afblijven.

Het meisje die vroeg of een tragus geschoten kan worden: Ja dat kan.
Is dat veilig? Euh nee! bij de v&d laten ze hem veel schieten voor jawel 7.50 maar dan heb je risico op een bloemkool oor of een fikse ontsteking.

En xxsweet mijn onderste navelpiercing verloopt goed hijs mooi maar in het begin was ie zelfs niet rood nooit geweest ook... oeh wat waren mensen toen boos t was net of ie er al weken zat heb nergens last van, behalve als ik heel dromerig en gapend me uitrek en dan me hand over me buik heenhaal, dat moet ik even bedenken dat ik er 2 heb

Wisten jullie trouwens dat als een juwelier gecontroleert word en hij word betrapt op het schieten van een tragus hij dichtgegooit kan worden? omdat het levensgevaarlijk is

Diana_14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 09:01

Ik heb ook zo'n kringetje onder mijn tongpiercing (zo'n kuiltje zeg maar) heb ik alleen als ik net wakker word of als ik een groter bolletje in heb.

mariellexxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 09:04

Cow_horse schreef:
Het is een erg kort staafje, de piercer schrok ervan toen ze de piercing uit mijn tong haalde Maar ik heb dan ook wel een hele dunne tong, als ik wilde kon ik nog een maatje kleiner nemen.

Ik betrap mezelf er wel op dat ik met mijn tong de hele dag tegen mijn gehemelte aandruk, ik weet niet of ik de enige ben die dat doet? Misschien dat het daardoor kan komen.

ik vind net een site "cheap piercings" heet het.
http://www.cheappiercings.com/
Zijn er mensen die ervaring hebben met deze online shop?

Misschien moet je eens proberen je tong niet tegen je gehemelte aan te houden, zal even wennen zijn, maar ik denk opzich datals het niet lutk het ook niet erg is voor je piercing. Hou het alleen wel inde gaten, want wat er nu uitziet kan zo een ontsteking worden.

Bienotje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 09:12

Mijn vriend heeft laatst twee piercings voor me besteld bij cheappiercings.com.. Verliep prima en niks geen klachten over, alleen voor degenen die gevoelig zijn en een speciale metaalsoort nodig hebben wil ik even waarschuwen. Want ze zijn geloof ik niet allemaal gemaakt van titanium of chirugisch staal..

Vue

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 09:34

Mariellexxx ; Ik snap t ook niet.
Ben gewoon nog blij met mijn eerste staafje, heb het nietzo op allerlei bedeltjes enzo.
Heb gewoon een titanium staafje met twee blauwe steentjes.

Liberna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 10:02

ik ben allergisch voor titanium
kan alleen tegen goud of Chirurgisch staal.. volgens mij
Maar goud heb ik nog nooit last van gehadd ..dus daar heb ik de meeste vann

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 11:36

mariellexxx: Ik zal het eens proberen, het zal dan inderdaad wel moeilijk wezen om mijn tong niet tegen mijn gehemelte aan te houden, ik probeerde het gisteravond en vanochtend even 5 minuten (en dit was al zwaar )
Misschien dat een één maat langer staafje geen kwaad kan, het valt in ieder geval altijd te proberen.

Bienotje: Bedankt voor je antwoord, ik vind dat ze er hele leuke piercings hebben, misschien toch een keer bestellen. Ik zag dat je kon kiezen uit titanium en chirurgisch staal, pfoe ik heb geen idee wat de standaard is?

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 13:11

Heb besloten dat ik vandaag nog maar een piercing laat zetten..
eentje boven in mijn oor.
Normaal ben ik van mening dat een oorbel geen piercing is, maar omdat ze tegenwoordig piercen in het oor is het i.m.o inmiddels wel een piercing.

Tja dan kan ik mn verslaving uitbreiden. Haha ben er wel bang voor.
Ga pas rond vier uur.. heb n tong en zelfs een tepel piercing.. maar krijg nu al hartkloppingen..

Ja, komt u maar: ik ben n watje..!

Hilde_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 15:18

Ik heb vannacht zelfs gedroomd dat ik een traguspiercing liet zetten Wel jammer dat het een droom was

Mlies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 16:30

Haha Amber

Ikkkk heb even een vraagje, traguspiercing doet dat pijn?

En die snug ding geval oid
Neemt dat nog risico's met zich mee? Doet dat daar ook veel pijn?
Laatst bijgewerkt door Mlies op 17-03-06 16:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Hilde_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 16:33

De een zegt van wel, de ander van niet
Maakt me niet uit, laat hem toch wel zetten.. En het ligt vooral aan je eigen pijngrens

Pantykous

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 17:46

Zo, mijn tragus is (weer) gepierced.. Yay me ^^

luvlambiek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 17:49

ik heb neuspiercing.., vanmiddag laten schieten

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 19:00

Megamutsj schreef:
Anna-Jelly schreef:

Hmm, wat raar dat je wildvlees groei krijgt! Ik heb nergens last van..
Misschien moet je er even naar laten kijken in de shop waar je hem heb laten zetten? Want het lijkt me niet echt goed

Ja daar ben ik geweest, zij heeft toen dat kortere staafje erin gedaan en zei dat het dan beter moest worden, het flubbertje wat er nu zit gaat nit meer weg (ja eventueel bij dokter weg laten knippen) maar het trok tegen het gaatje, wat weer niet fijn voelde.
Dit zit gelukkig beter!