Suliko schreef:Heel erg bedankt nog voor wie de tip gaf van de marathonschema's van Ben Parkes. Mijn plan is om met level 2 te beginnen (met doeltijd 3:45-4:30), en gaandeweg over te stappen op level 3 (doeltijd 3:15-3:45). Level 3 vond ik nu qua weekvolume en intensiteit te veel zo vlak na de 50 km en ik ook mijn gewrichten wat meer ruimte wil geven in het opbouwen de komende weken. Ik heb nog 22 weken als ik volgende week begin en de schema's zijn 15 weken, dus zodra er dan overlap komt tussen level 2 en level 3 stap ik over. De doeltijd die ik heb bedacht met degene waarmee ik loop is onder de 4 uur en ik hoop dat ik met level 3 net wat meer snelheid eruit kan trekken.
Dat was ik. Ik heb gemerkt dat ik het heel fijn vind dat er een pace guide bij de plannen zit voor welk tempo target je voor de verschillende type runs zou kunnen targetten. En ik vind de opbouw van de plannen wel fijn voor zover ik ze gevolgd heb. En als ik dan toch betaal voor een (semi) standaard running plan dan geef ik het liever aan hem(of een andere hardloper/running content creator) dan aan een groter bedrijf met enkel winstoogmerk zegmaar. Ik steun sowiezo graag kleine zelfstandigen over grotere bedrijven/merken meestal. Heb mijn fiets ook bij een kleine zelfstandige fietsenwinkel gekocht over een van een grote keten.