Wij vinden ook hetzelfde, de ruzie is echt MET ons huis, niet over haha. Onze smaak komt goed overeen, maar de indeling van ons huis vinden we erg lastig. Het is een stuk ruimer dan ons vorige huis, dat alsnog gezellig maken vinden we lastig.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 04-12-24 13:15
Dat is ook lastig ja.
boedjang
Geplaatst: 04-12-24 15:56
Haha ok. Das anders jojoleinee gelukkig hebben wij ook geen ruzie met elkaar, alleen gebeurd er dan gewoon niks
Lil wilde vanmorgen niks. Had rust nodig denk Nu wel even heerlijk droog kunnen wandelen in Spaarnwoude
Mooie rondjes zijn er nog gelopen. Wauw wat een mooie lucht Bootsisbob, hier net als bij SusanH niks dan regen. Zo nog wel Max uitlaten, maar denk dat het een kort rondje wordt, misschien morgen meer geluk.
Athelas
Geplaatst: 05-12-24 15:33
Bootsiebob, wauw Boedjang, ziet er uit als een leuke wandeling. Jojoleinee, leuk met de katten!
Vandaag weer lekker gewandeld, het heeft net gesneeuwd dus het was prachtig
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 05-12-24 15:47
Mooi!
Hier regent het. Niks aan. Wel 3 reeën weg zien springen.
Het is inderdaad erg nat en saai. Ik wilde vandaag naar de Biesbosch, een deel wat Goof had aangeraden. Vanwege het weer toch gekozen voor iets meer beschutting, dus ik ben naar de Rucphense heide gereden. Ik moest toch tanken, dus dat meteen in België gedaan
Eelmo
Geplaatst: 05-12-24 18:26
Mooie plaatjes uit het hoge noorden
Hier ook in de zeikregen een rondje bos. Geen foto's. Kwamen nog iemand tegen met een golden retriever pup, dus Speurneus heeft zich goed vermaakt in de modder
Jojo, poes is ook niet blij met de regen aan die kop te zien
Haha we hebben een winnaar, gefeliciteerd lizard .
Bij jullie dus ook een natte boel. Ik ben vandaag in Londen aangekomen samen met bokker silly1972. Zij is inmiddels al ruim 12 jaar een goede vriendin. Wij liepen vanuit ons appartement nog even naar de Tower bridge en omgeving (in de regen).
Prachtig faringo, veel plezier. En Lizard whaha gefeliciteerd met je 1e plaats Gaucho Prachtig weertje De rest had ook regen... hier ook.lil vond er niks aan. Vanavond gezellig naar Amsterdam gegaan en heerlijk vegan restaurant gevonden. Beetje Light gezien ook en toch nog aan 14000 stappen gekomen zo.