Ja ik vind die Omgeving prachtig. Maar ik vind de wandeling vanaf de Sijsselt en langs de Gelderse vallei zo langs Renkum ook heel mooi. En de wolfhezerheide ook. Die na wandeling wil ik Ook weer gaan lopen bij Wolfheze.
pien_2010
Geplaatst: 16-04-23 12:10
Wat ongelooflijk veel prachtige foto's. De foto's van Wales erbij zijn wel de kersen op een hele mooie taart vandaag.
Fantastische foto's Bootsie! En een blije hond Hier ook 1 die lekker in de sneeuw kon rollen en springen
Mooi daar Lizard. En ook mooie foto's op de vorige pagina. Heel imposant gebouw idd.
Lekker rustig SusanH
Faringo had ook al van die mooie foto's.
Befunny, lekker eind gewandeld zeg. Leuke foto's.
Hier was donderdag gewoon weer even 10cm sneeuw gevallen Gelukkig is het nu weg, maar de wateroverlast is er nog wel. Zag op het land van de buurman gewoon een waterval Anyway, wij zijn maar een beetje hoog gebleven. Nog wel sneeuw, maar op de weg was het goed te doen. Hopelijk laatste foto met sneeuw
moonsparkle
Geplaatst: 16-04-23 17:39
En ik vind het al erg dat de zon hier vandaag niet schijnt
moonsparkle
Geplaatst: 16-04-23 17:43
Ik vond vanochtend twee heksenkringen met voorjaarspronkridderzwammen
Jeetje Noordje. Het is zo een hele lange winter. Ik hou van Noorwegen maar dat zou ik denk snel zat zijn hoor
Moon wat een heerlijke lente foto's
Bootsiebob
Geplaatst: 16-04-23 20:12
Wat een heerlijke voorjaarsfoto’s Moonsparkle
En Pien met een prachtig waterig zonnetje tussen de bomen en mooie bloemen. En bloedhonden!
Lizard en Susan ook lekker erop uit geweest En Noordje ik hoop met je mee. Kan me voorstellen dat de sneeuw nu wel wat begint te vervelen!
Vandaag met vrienden 10 km in het Peak District gewandeld. Het was bewolkt, maar niet koud en we hebben geluncht boven op de berg, met geweldig uitzicht
Hebben ze alles gelopen Befunny? Dan snap ik dat ze een dagje rust nodig hebben
Weer gave foto's Bootsie. Die lammetjes
Leuk Moonsparkle.
Het was wel zonnig vandaag, we zijn eerst wezen rijden. Daarna moest Nala er nog even 'uit'. Dit wordt het weer komende week en laat ik nou net van wou t/m zondag vrij zijn
Ja. Saartje heeft een stukje in de tas gezeten. Maar Dex heeft alles zelf gelopen. Die gaat liever dood dan dat hij gedragen wordt. En Saartje die is dan weer liever lui dan moe maar die heeft ook zeker 12 km zelf gelopen. En afgelopen weekend in Mullerthal en Ningslinspo hebben ze ook alles zelf gelopen. En heeft Saartje niet in de tas gezeten. Het zijn hele stoere waf wafs.