Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
loriene schreef:bigone schreef:https://m.youtube.com/watch?v=vu-9PV-92cs
Voor mensen die nog niet doorhebben in hoe een vaccin werkt en een rotsvast vertrouwen ( mooi) in hun eigen immuunsysteem hebben door gezond eten, ijsbaden, sporten, enz. Daardoor verbeterd je weerstand misschien maar dat
werkt zeker niet bij een totaal nieuwe ziekte.[/quote
Lekkere propaganda van de overheid.
Dit vaccin zit nog steeds in de testfase tot 2023.
Dus ik vertrouw nog steeds op mijn immuunsysteem.
Laat mij geen testpersoon zijn,laat ik lekker aan iemand anders over.
loriene schreef:bigone schreef:https://m.youtube.com/watch?v=vu-9PV-92cs
Voor mensen die nog niet doorhebben in hoe een vaccin werkt en een rotsvast vertrouwen ( mooi) in hun eigen immuunsysteem hebben door gezond eten, ijsbaden, sporten, enz. Daardoor verbeterd je weerstand misschien maar dat
werkt zeker niet bij een totaal nieuwe ziekte.[/quote
Lekkere propaganda van de overheid.
Dit vaccin zit nog steeds in de testfase tot 2023.
Dus ik vertrouw nog steeds op mijn immuunsysteem.
Laat mij geen testpersoon zijn,laat ik lekker aan iemand anders over.
loriene schreef:Ze weten nog niet eens wat de bijwerkingen zijn.
Dat is afwachten wat nu alle testpersonen gaan doen.
Tot 2023 is testfase.
Dus iedereen die het vaccin nu neemt is testpersoon.
Ga zelf eens op onderzoek uit en vertrouw niet op de overheid en de NOS.
Cer schreef:loriene schreef:Ga zelf eens op onderzoek uit en vertrouw niet op de overheid en de NOS.heerlijk..
Die kudde is goed opgevoed .. (of mag ik dat niet zeggen?).. ze zeggen echt allemaal dezelfde zinnetjes..
Ik bedoel het niet flauw, maar .. toch...
loriene schreef:Gelukkig worden veel mensen steeds meer wakker en nemen dat vaccin niet.
Ook veel mensen in de zorg.
loriene schreef:Gelukkig worden veel mensen steeds meer wakker en nemen dat vaccin niet.
Ook veel mensen in de zorg.
Cer schreef:Ik zou het alleen al top vinden als er andere bewoording gebruikt wordt voor:
"schapen", "doe je eigen onderzoek", "wakker worden"... en zo nog een paar.
het lijkt er namelijk heel erg op dat deze mensen niet veel anders kunnen zeggen dan dit, en dan lijkt het mij er heel erg op dat ze voorgeprogrammeerd of geindoctrineerd zijn , en alleen deze zinnen kunnen schrijven/zeggen..
dat doet mij weer twijfelen of het toch niet een vorm van AI is, die wel al heel ver is maar nog niet af. Dus uiteindelijk een soort aangestuurde robots zonder eigen wil/mening...
Dat is zomaar een gedachte hoor
Zebrastreep schreef:Eigenlijk zijn het ook schapen wat dat betreft.
Cer schreef:Zebrastreep schreef:Eigenlijk zijn het ook schapen wat dat betreft.
"eigenlijk"...![]()
daar is niks 'eigenlijk' bij hoor.. het is gewoon zo.. het is een soort sekte![]()
En wat dat betreft vind ik het wel top dat zij dit op bokt mogen schrijven, omdat het het enige medium is waarbij je nog een soort van kan proberen om extra informatie los te krijgenEn als die niet komt, sja, dan is het er dus gewoon niet