Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janntjuh schreef:Bij mij heeft Den Hoek daar echt heel goed mee geholpen. Met de eerste behandeling kon ik weer 1 week goed ruiken en 3 weken goed proeven. De 2e behandeling is nu 3 weken geleden en mijn reuk en smaak doen het beiden nog goedkan per dag nog een beetje wisselen, als ik teveel doe ga ik nu spontaan chloor ruiken.
tokedri schreef:Janntjuh schreef:Bij mij heeft Den Hoek daar echt heel goed mee geholpen. Met de eerste behandeling kon ik weer 1 week goed ruiken en 3 weken goed proeven. De 2e behandeling is nu 3 weken geleden en mijn reuk en smaak doen het beiden nog goedkan per dag nog een beetje wisselen, als ik teveel doe ga ik nu spontaan chloor ruiken.
Hoe ben je behandeld?
Esther_ schreef:@dreamy, bij mij duurde het 3 week voordat alle klachten weg waren. Mijn laatste klacht was een klein kuchje en mocht van de GGD ook niet uit isolatie. Ik ben toen de laatste dagen wel buiten geweest voor een kleine wandeling, maar geen contact met andere gehad. En alles schoonmaken wat ik aanraakte.
Dreamy schreef:Vraag voor de mensen die al beter zijn, hoelang duurde het voordat je geen klachten meer had en wat was jouw laatste klacht?
Ik heb nu echt alleen nog maar een minimale snotneus/loopneus en het voelt echt vreselijk vervelend om hiervoor nog binnen te blijven. Zit vandaag precies al 2 weken binnen. Heb GGD al gebeld maar zolang er nog snot is, is het nog een klacht waarbij ik binnen moet blijven.
Iemand die ook als laatste klacht een snotneus had en hoelang duurde dit nog bij jou?
Ik doe het wel braaf hoor, ben ook veeeeel te bang iemand te besmetten..
Dreamy schreef:IK MAG NAAR BUITEN!
Blijkbaar mag je na 2 weken quarantaine eruit áls je geen koorts meer hebt én je klachten zijn beduidend minder! (Dus hoeft niet geheel weg te zijn - ik twijfelde hierover)
Nou, ik had alleen af en toe een druppel aan m’n neus (1x in de 2 uur ofzo, geen actieve loopneus, verder geen niezen, hoesten, etc) en mocht daarmee dus gewoon al uit quarantaine!
Heb uiteindelijk Bron-en Contactonderzoek dus gewoon gebeld - die wist mij duidelijkheid te geven!Zo blij!
snuffie123 schreef:Dreamy schreef:IK MAG NAAR BUITEN!
Blijkbaar mag je na 2 weken quarantaine eruit áls je geen koorts meer hebt én je klachten zijn beduidend minder! (Dus hoeft niet geheel weg te zijn - ik twijfelde hierover)
Nou, ik had alleen af en toe een druppel aan m’n neus (1x in de 2 uur ofzo, geen actieve loopneus, verder geen niezen, hoesten, etc) en mocht daarmee dus gewoon al uit quarantaine!
Heb uiteindelijk Bron-en Contactonderzoek dus gewoon gebeld - die wist mij duidelijkheid te geven!Zo blij!
Heel fijn!
Maar mag ik zeggen dat ik het ook serieus raar vind dat ze tegen mij zeiden - toen ik na 2 weken belde - dat ik nog niet naar buiten mocht...
Ze spreken elkaar wel tegen op die manier.
Dreamy schreef:snuffie123 schreef:
Heel fijn!
Maar mag ik zeggen dat ik het ook serieus raar vind dat ze tegen mij zeiden - toen ik na 2 weken belde - dat ik nog niet naar buiten mocht...
Ze spreken elkaar wel tegen op die manier.
Weet niet welke restklachten jij had? Je moet niet meer voluit klachten van niezen, hoesten of koorts hebben behouden. Dat soort dingen moeten beduidend af zijn gezwakt/weg zijn.
snuffie123 schreef:Ik was nog wat aan het hoesten. Niesen en verkouden waren toegenomen, maar ik had wel aangegeven dat ik regelmatig last heb van allergieën en hooikoorts en ik vermoedde dat het daardoor kwam.