Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Yellowbird

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 13:44

Hahah das waar.
Vrijdag zaterdag en zondag. Zaterdag is Rayoow mijn model.
Ik kan dalijk boktmeetings gaan organiseren als het zo doorgaat _O-

Libiris wanneer heb jij training bij TS?

LadyMadonna

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-20 13:46

Ik snap nooit hoe mensen de frees gebruiken op zichzelf, ik ben daar echt te motorisch gestoord voor geloof ik :')

Prachtige set!

Yellowbird

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 13:51

Dankje
Op links gaat dat prima. Op rechts zit ik als een spastische alle kanten uit te draaien en duurt het idd 2x zo lang. Mede natuurlijk omdat het bitje rechtshandig is, maar meer door mijn eigen geklungel :+

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 14:19

Yellowbird schreef:
Hahah das waar.
Vrijdag zaterdag en zondag. Zaterdag is Rayoow mijn model.
Ik kan dalijk boktmeetings gaan organiseren als het zo doorgaat _O-

Libiris wanneer heb jij training bij TS?

Vrijdag! Dit keer manicure en strak lakken.

Over een tijdje wil ik de 3 daagse almond training doen

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 14:22

Ik krijg altijd snel kramp in mijn rechter pink als ik die doe :+

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 16:25

Ik krijg altijd kramp in mijn rechter hand als ik deze vijl. Ik ben rechtshandig en met links vijlen kan ik niet :+ dus ik beweeg mijn rechter hand en vingers in plaats van dat ik mijn linker hand met vijl beweeg :+ Hetzelfde doe ik met de frees. Die houd ik stil in mijn linker hand en mijn rechterhand beweeg ik dan. Anders ben ik bang dat ik mijn hele vingers open haal als ik het anders doe. Met mijn rechter hand de linker vijlen is geen probleem. Ook dan krijg ik trouwens kramp hoor maar dit gaat me makkelijker af haha

Ik heb vandaag mijn nieuwe kleurtjes van TS binnen gekregen *\o/* Morgen nieuw setje doen als ik er tijd voor heb, anders ga ik weer in twee delen aan de slag denk ik :+

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 17:01

Ben benieuwd naar jouw kleurtjes!
Succes morgen haha

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 17:12

Ik heb de volgende kleuren besteld: 025, 053, 060 , 081, 094 en nog een losse kleur (volgens mij 066 die niet op mijn lijstje stond. De 2 gratis kleuren moest je in de opmerking noteren en die kan ik niet terugzien in mijn bestelgeschiedenis :+

Ik ben heeeeeel benieuwd hoe de paarse uitpakt := Lekker knal kleurtje. Ik ben op mijn werk dus die laatste kleur is nog

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 17:18

Oke, ik heb een vraag. Ik gebruik nu de nagellak van pinkgellac, alleen door dit topic kwam ik terecht op de site van shellac4u, die kleurtjes zijn goedkoper dan die van pink. Maar zou je dan ook de base en de topcoat van pink gellac kunnen gebruiken, en dan de kleurtjes van shellac4u?

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 17:51

Dat denk ik wel hoor ik doe het andersom nu ook, ik heb de base en top van shellac4u en heb er nu ook pink kleurtjes tussen, nu ook die base extend ook een keer gebruikt hoor, maar top van pink durfde ik niet echt vanwege alle klachten over barsten en heb best flexibele nagels. ;)

Yellowbird

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 22:36

Mooie kleurtjes!

Normaal gezien moet dat wel kunnen. Soms wil het echter voorkomen dat 2 merken het niet zo goed met elkaar kunnen vinden, dat merk je dan snel genoeg.

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 23:42

Kijken jullie wel eens van die youtube filmpjes van gel polish? Wat ik nu best als “hype” voorbij zie komen is die builder in a bottle. Maar ik zie dan de mensen eerst een gewone dunne laag aanbrengen en daarna een dikke laag. Vervolgens vijlen ze die iets op en daarna verder met kleur etc. Maar ligt het dan aan mij of krijg je dan niet hele dikke nagels? Ik zelf vind gel polish heel gaaf maar ik houd het wel bij dunne lagen dat mijn nagel wel iets dikker (en steviger) wordt maar het zijn geen hele milimeters dat het dikker wordt.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 23:51

Nieuwe kleurtjes <3 dr lichte paarse moet nog een laagje overheen.
Afbeelding

Ik durf mijn eigen nagels nooit zo goed te showen :oo Hand 1 is gedaan, de moeilijke kant.. nog niet helemaal tevreden dus ik moet het dit weekeind iets bijwerken maar het is nu echt bedtijd :+ Ik heb voor het eerst met acrylgel gewerkt. 1 nagel heb ik verlengd en de rest alleen verstevigd. De overloop mag wat netter nog dus dat wil ik bijwerken. Mijn nagelriemen lijken altijd beschadigd op de foto maar dit is niet zo! Er zit vaak nog wat stof en de randjes zijn soms wat droog :+ al met al ben ik redelijk tevreden. Ik denk dat het een stuk netter was geweest als ik iets meer tijd had om het bij te werken :j
Afbeelding

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 10:36

Toch maar voor wat meer te zien gegaan O:)

Afbeelding

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 10:54

Dat blauwe is heel tof!

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 11:19

Gisteren acryl er af laten halen want ben morgen model voor een vriendin doe nu leert acryl plaatsen en wat zien men vingers er kort en dik uit zonder acrylnagels :=
Afbeelding

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 12:28

Afbeelding

Altijd lastig om de kleur goed te krijgen op foto. Nu is mijn telefoon ook veel warmer van kleur.
Het is paars-bordeaux.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 12:32

Ruby1995 schreef:
Ik lees altijd stiekem mee omdat ik jullie creaties mooi vind, alleen nu heb ik een vraagje van mijn kant.

Ik gebruik geen gellak, maar gebruik gewone lak van Opi. Ben er eigenlijk goed tevreden over alleen vind wel na 2 dagen gaat het bovenrandje er al af, zie foto hieronder.

Ik gebruikte altijd een topcoat van douglas eigen merk, en heb nu voor de gein om uit te proberen van Herome spray top coat. Maar wat is nou een topcoat die jullie aanraden?
Ik weet dat je niet van gewone lak kunt verwachten dat het veel langer zit maar dacht misschien hebben jullie een goede tip en wellicht scheelt het iets :-)

Wat ik bedoel wat eraf gaat:

[ [url=m/L89tEr.jpg]Afbeelding[/url] ]

En nog een fotootje van mijn verzameling, er achter staan ook nog maar dan de donkere kleuren :-)

[ [url=m/f3iVvD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Seche Vite topcoat, de quickdry.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 12:53

Keer wat anders deze ronde :)

Afbeelding

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 13:08

LoveUggs ziet er leuk uit! en verbeterpuntjes zijn er altijd en daar leer je van. Dit zijn dus de lakjes van Tanya? Zag jij laatst ook haar filmpje van de ombres? zij had ook paars met zilver gebruikt toen volgens mij.. erg leuk!

Ynsesk, dit valt wel iets meer op haha leuk hoor. Beetje blingbling hoort erbij

AylaL dat is kaal zo ja... erg wennen zeker? kan je nu wel lekker typen op je foon? als ik geen nagels heb, lukt het mij in het begin niet...
ben benieuwd hoe ze het doet morgen! succes samen

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 14:16

Libiris schreef:
LoveUggs ziet er leuk uit! en verbeterpuntjes zijn er altijd en daar leer je van. Dit zijn dus de lakjes van Tanya? Zag jij laatst ook haar filmpje van de ombres? zij had ook paars met zilver gebruikt toen volgens mij.. erg leuk!

Ynsesk, dit valt wel iets meer op haha leuk hoor. Beetje blingbling hoort erbij

AylaL dat is kaal zo ja... erg wennen zeker? kan je nu wel lekker typen op je foon? als ik geen nagels heb, lukt het mij in het begin niet...
ben benieuwd hoe ze het doet morgen! succes samen

Dit zijn idd de lakjes van Tanya, en idd uit het filmpje! Voor mij super leerzaam aangezien ik geen cursussen gevolgd heb. Als het ooit zo ver komt ga ik denk ik ook naar Tanya aangezien zij gewoon super dichtbij zit :+ Ik vond de paars met zilvere combi het mooiste dus die wilde ik gelijk zelf proberen. Als ik tijd heb ga ik er nog even mee aan de slag want ben dus nog niet tevreden. En mijn andere hand moet nog. Die kan ik overigens gewoon met rechts doen dus die gaat hopelijk al een stuk beter haha := We blijven gewoon verder oefenen :j

Libiris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 14:28

ik vind haar een echte aanrader als je ooit een keer een training wilt gaan volgen! Ik ga er morgen een dagje heen, been benieuwd!

leuke live filmpjes altijd van haar! zo vind ik de filmpjes van Kornelya ook altijd leuk, maar wel een stuk drukker

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 15:10

Ik mag nog nergens aan mee doen zonder de basis training :+ Dus die moet ik toch ooit eens gaan volgen als ik echt dingen wil gaan leren :+ Wie weet, wanneer ik ook voor anderen wat wil gaan doen, dan vind ik het wel belangrijk als ik een basis cursus gevolgd heb. :j Voor mij is het voordeel gewoon dat ze bij mij in de buurt zit. Ik denk er zelfs over om een keer als model te gaan :+ Kan ik gratis mee luisteren met instructies tijdens het zetten van de nagels, én ik krijg nieuwe nagels haha :+

Kornelya ken ik niet. :n Wat ik ook leuk vind aan Tanya dr filmpjes is dat ze zelf altijd zo enthousiast is: ah mooi! Dit vind ik echt heel mooi! Oh, ook mooi! Ja deze vind ik mooi! En dan de discussies met haar man.. :+ Tijdens het filmpje met de ombre liet hij scheetjes.. := Ik vind dat gewoon heerlijk gewoon haha

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 18:34

Ik ben voor blazing purple gegaan.
Afbeelding

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-20 18:46

Dankjewel voor de reacties betreft de topcoat! Ik ga het eens bekijken :-)