Vrijdag zaterdag en zondag. Zaterdag is Rayoow mijn model.
Ik kan dalijk boktmeetings gaan organiseren als het zo doorgaat

Libiris wanneer heb jij training bij TS?
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Ruby1995 schreef:Ik lees altijd stiekem mee omdat ik jullie creaties mooi vind, alleen nu heb ik een vraagje van mijn kant.
Ik gebruik geen gellak, maar gebruik gewone lak van Opi. Ben er eigenlijk goed tevreden over alleen vind wel na 2 dagen gaat het bovenrandje er al af, zie foto hieronder.
Ik gebruikte altijd een topcoat van douglas eigen merk, en heb nu voor de gein om uit te proberen van Herome spray top coat. Maar wat is nou een topcoat die jullie aanraden?
Ik weet dat je niet van gewone lak kunt verwachten dat het veel langer zit maar dacht misschien hebben jullie een goede tip en wellicht scheelt het iets![]()
Wat ik bedoel wat eraf gaat:
[ [url=m/L89tEr.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nog een fotootje van mijn verzameling, er achter staan ook nog maar dan de donkere kleuren
[ [url=m/f3iVvD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Libiris schreef:LoveUggs ziet er leuk uit! en verbeterpuntjes zijn er altijd en daar leer je van. Dit zijn dus de lakjes van Tanya? Zag jij laatst ook haar filmpje van de ombres? zij had ook paars met zilver gebruikt toen volgens mij.. erg leuk!
Ynsesk, dit valt wel iets meer op haha leuk hoor. Beetje blingbling hoort erbij
AylaL dat is kaal zo ja... erg wennen zeker? kan je nu wel lekker typen op je foon? als ik geen nagels heb, lukt het mij in het begin niet...
ben benieuwd hoe ze het doet morgen! succes samen