Knap Ayasha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Wij zijn echt het slechtste stel ooit qua datum onthoudenIk denk dat we bijna 9 jaar samen zijn, hij weet het ook niet zeker. Wel net 1 jaar getrouwd
Knap AyashaIk zie het voor me, ik had altijd trainingsbroek over witte broek die pas uit ging als ik er op ging. En zelfs met alleen op stappen kwamen er af en toe vlekken op die daar niet horen te komen met alleen opstappen.
Mars schreef:Ik kende mijn man net twee weken toen mijn schoonmoeder liet vallen dat ze wel snel oma wilde worden
Toen heb ik thuis meteen het gesprek erop gebracht en hoe ik erover dacht. Hij kon zich er meteen in vinden, had er nooit zo over nagedacht dat je ze ook niet kunt nemen en dat dat ook prima is. Inmiddels 7 jaar samen waarvan 3 getrouwd, nog steeds staan we beiden recht achter onze keuze
Ayasha schreef:MyWishMax schreef:Wij zijn echt het slechtste stel ooit qua datum onthoudenIk denk dat we bijna 9 jaar samen zijn, hij weet het ook niet zeker. Wel net 1 jaar getrouwd
Knap AyashaIk zie het voor me, ik had altijd trainingsbroek over witte broek die pas uit ging als ik er op ging. En zelfs met alleen op stappen kwamen er af en toe vlekken op die daar niet horen te komen met alleen opstappen.
![]()
Ik durf bijna niet te zeggen dat ik dat ook doe...
Bloodymary schreef:Mars schreef:Ik kende mijn man net twee weken toen mijn schoonmoeder liet vallen dat ze wel snel oma wilde worden
Toen heb ik thuis meteen het gesprek erop gebracht en hoe ik erover dacht. Hij kon zich er meteen in vinden, had er nooit zo over nagedacht dat je ze ook niet kunt nemen en dat dat ook prima is. Inmiddels 7 jaar samen waarvan 3 getrouwd, nog steeds staan we beiden recht achter onze keuze
En schoonmoeder? Is die inmiddels ook aan het idee gewend?
MyWishMax schreef:Ayasha schreef:![]()
Ik durf bijna niet te zeggen dat ik dat ook doe...
Dan ben ik niet de enige haha. Ik ga volgende keer weer voor het eerst in 5? jaar starten, kijken hoe lang het schoonblijft.
Mars schreef:Nou idd die reacties omdat kinderen water moeten drinkenEn dan worden natuurlijk ook de special snowflakes weer van stal getrokken 'ja maar mijn dochter Xylandria is autistisch en als ze haar macrobiologische vegan tarwegras-bietensapje niet krijgt is ze een maand van slag hoorrrr'