Pepperrr schreef:yvanna schreef:100 ml gekookt water en een halve thee lepel zeezout
Vind dat wel erg veel eigenlijk. Ik doe in een heel glas echt maar een mini mespuntje zeezout erin.. Van teveel zout gaat het juist irriteren. Verder het bultje is een vochtbultje. Teken dat er teveel gefriemeld aan wordt meestal. Draai je je helix? Want dat moet je juist niet doen. Zoveel mogelijk vanaf blijven. En zou eigenlijk ook stoppen met zeezouten. Dan zit je er toch weer aan en heeft het geen kans om goed te genezen. Gewoon tijdens de douche met een zachte straal even afspoelen. Litha methode werkt vaak het beste
Over 9 weken wisselen vind ik erg vroeg met een kraakbeenpiercing. Zou daar minimaal een half jaar mee wachten, of nog beter tot het helemaal genezen is. Zeker als er een vochtbultje op zit.
Maar uiteraard is dit allemaal eigen keuze
Nu ik het teruglees lijkt het een beetje een afkrakend bericht maar zo bedoel ik het totaal niet. Wil je er juist mee helpen
Had het gevraagd bij de persoon waar ik m heb laten ppiercen en dat vertelde de eigenaar.