Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maanlicht schreef:Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik nu verder moet. Ik wil sowieso meer gaan sporten en buikspieroefeningen gaan doen, verder wil ik proberen mijn caloriedoel wat te verhogen. Het is gewoon even aankijken denk ik.
Ik wil graag even mijn before en after foto plaatsen. Before is van 28 november 2015 (63 kg), after is van vandaag (55,5 kg):
[ [url=m/krWBTO.jpg]Afbeelding[/url] ]
IMANDRA schreef:Haha Bianca xD. Gefeliciteerd! Ik zou m'n vetpercentage eigenlijk ook eens willen meten.. Kan dat alleen met zon weegschaal? (Beetje betrouwbaar?) Buiten naar de diëtist gaan enzo bedoel ik
Courses schreef:Het gaat mij voornamelijk om het feit dat ik altijd een stuk slanker was (ja echt, haha). Wellicht een toevoeging: Ik ben momenteel voornamelijk bezig ook met krachttraining voor het tonen, cardio doe ik er wel naast maar weinig omdat ik het spieren kweken interessanter vind maar daarmee wel deels een beetje wil afvallen
Ik merk gewoon dat ik uit m'n broekmaat ben gegroeid (had altijd 27) en daar voel ik me niet zo fijn bij. Het altijd vrij flinke bovenbenen gehad en daar ben ik me nu eigenlijk alleen maar nog meer van bewust. Heb vanochtend 1 uur gesport (squats met eigen gewicht, squats met 15 kilo, bovenlichaam met 8kg, bridges enzovoort) en moet vanavond nog werken (horeca) dus heb m'n beweging wel weer gehad voor vandaag
kim345 schreef:Courses schreef:Het gaat mij voornamelijk om het feit dat ik altijd een stuk slanker was (ja echt, haha). Wellicht een toevoeging: Ik ben momenteel voornamelijk bezig ook met krachttraining voor het tonen, cardio doe ik er wel naast maar weinig omdat ik het spieren kweken interessanter vind maar daarmee wel deels een beetje wil afvallen
Ik merk gewoon dat ik uit m'n broekmaat ben gegroeid (had altijd 27) en daar voel ik me niet zo fijn bij. Het altijd vrij flinke bovenbenen gehad en daar ben ik me nu eigenlijk alleen maar nog meer van bewust. Heb vanochtend 1 uur gesport (squats met eigen gewicht, squats met 15 kilo, bovenlichaam met 8kg, bridges enzovoort) en moet vanavond nog werken (horeca) dus heb m'n beweging wel weer gehad voor vandaag
Als je nu met krachttrainen bezig bent die hele weegschaal vergeten!
Gewoon in de spiege kijken. Gewicht is maar een nummer...
kim345 schreef:Courses schreef:Het gaat mij voornamelijk om het feit dat ik altijd een stuk slanker was (ja echt, haha). Wellicht een toevoeging: Ik ben momenteel voornamelijk bezig ook met krachttraining voor het tonen, cardio doe ik er wel naast maar weinig omdat ik het spieren kweken interessanter vind maar daarmee wel deels een beetje wil afvallen
Als je nu met krachttrainen bezig bent die hele weegschaal vergeten!
Gewoon in de spiege kijken. Gewicht is maar een nummer...