[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 20:50

sabine1979

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 20:59

Ik kom me ook melden :D
Heb 3 plakplaatjes (schouder hoofd paard, enkel en lies traibel), wil er graag nog 1tje bij,
op de binnenkant van mijn rechterpols.
Daar wil ik een hoefijzertje met konijnenpoot (of de afdruk zooltjes) en een vogelveertje.
Maarja, hoe ga je dat bij elkaar bewerken :?
Ga maar eens rondvragen wie er goed kan tekenen :)

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 22:07

Vond 't ook al niet geloofwaardig :')
Vandaar m'n vraag voor een foto

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 03:39

Mijn moeder heeft d'r eerste tattoo laten zetten. Het enige rotte is niet alleen dat ik er via fb moest achter komen maar ook dat een Lotus moet zijn maar lijkt op een overreden dennenappel :oo zij is er blij dus Nouja leuk. Maar straks gaat ze mijn mening vragen en ik klink niet snel gemeend als dat niet zo is. Ze komt er dus makkelijk achter dat ik hem afschuwelijk vind. Hoe kan ik dit het beste verborgen houden of subtiel brengen?

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 05:21

Gewoon eerlijk zijn? Fijn dat jij er blij mee bent, maar het zou niks voor mij zijn zeggen?

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 10:11

In het kader van
Afbeelding

hebben mijn vriendin en ik gisteren 2 kleine sterretjes laten zetten:

Afbeelding

Niets spectaculairs, wel heel speciaal voor mij

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 14:10

zo subtiel vind ik het juist erg mooi!

Ik ben toch steeds meer weer aan het nadenken over een tattoo.
nu ik 2 kindjes heb.
Aangezien ik zo trots ben op ze.
Maar sowieso pas als ik geen borstvoeding meer geef.

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 16:23

Wat passen die sterretjes mooi bij je andere tattoo! (wat is die trouwens mooi!!! <3)

Danique, hij staat er, dus je hebt er niks aan om te zeggen dat je hem afschuwelijk lelijk vindt. Ik zou gewoon zeggen dat het niet jouw smaak is, maar dat je haar een stoere mama vindt, of zoiets.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 16:41

Guinevere schreef:
Wat passen die sterretjes mooi bij je andere tattoo! (wat is die trouwens mooi!!! <3)

.....

Dank je wel! *D

Die andere is ook meteen even bijgewerkt gisteren. Even wat kleine puntjes beter ingekleurd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 16:47

Ik zou hetzelfde doen Danique :) Zou niet zeggen dat je hem niet mooi vindt, want hij staat er toch al en zij is er waarschijnlijk rete trots op.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 18:30

Guinevere, het gaat er niet om dat ik mijn mening wil zeggen. Maar dat zij mijn mening over het geheel gaat vragen en ik ben echt een slechte leugenaar. En als ik zeg dat ik het zelf niet zou willen, gaat zij doorvragen waarom niet etc. Half verhoor gaat het worden dan ben ik bang.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 18:31

'Mam wat fijn dat je tevreden bent met je tattoo, ik ben blij voor je'. En verder gewoon niet te moeilijk over doen lijkt mij?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 18:32

Prima dan vraagt ze er zelf om toch en dan moet ze niet piepen als ze niet de gewenste reactie krijgt. ;)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 20:03

Mars schreef:
'Mam wat fijn dat je tevreden bent met je tattoo, ik ben blij voor je'. En verder gewoon niet te moeilijk over doen lijkt mij?

Dat dus. Lijkt me ook onnodig om over een van je dierbaren te gaan zeggen dat je hun tattoo niet mooi vindt, zijn ze imo niet veel mee want zoals iemand hier al zei, hij staat toch al en ze is er blij mee.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 15:06

Heb de ondervraging gehad. Heb gewoon uitgelegd dat ik hem zelf niet zou nemen. Na meerdere malen aandringen maar gewoon gezegd dat ik een aantal dingen liever zelf anders zou zien. Tot dusver heeft ze niets meer gezegd tegen mij. Lastige relatie met mijn moeder zoals jullie merken. Maargoed, heb het zo aardig mogelijk gezegd en geprobeerd de situatie te vermijden. Dus ik hoop dat ze het mij ooit kan vergeven :+

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 15:08

Nog 5 dagen *\o/*

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 17:12

Wij gaan zo kippies eten en dan door naar Blackbear :D

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 18:53

Judass schreef:
Wij gaan zo kippies eten en dan door naar Blackbear :D

Succes!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 19:40

Goodluck!

Ik heb neptattoo's besteld om even te kijken op wat voor plaats ik mijn Ierland tattoo wil. Lastig te bepalen. Het is een wat kleinere (ongeveer 10x10) en het moet met mijn werk te bedekken zijn.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 20:39

eefj33 schreef:
Heeft er iemand ervaring met een tattoo op het borstbeen, tussen de boobs? Wil er heel graag een unalome laten zetten, maar de plek die voor mij goed voelt zit precies onder het tussenstuk van je bh... Ik vraag me af hoe praktisch dat is. Slijt dat niet heel lelijk? Is het niet heel lelijk met een bikini aan, dat je de halve tattoo maar ziet?

Ik heb een sternum tattoo inderdaad :) Je hebt verschillende, die van mij zit echt onder m'n borsten :) Het laten helen was wel een beetje een bitch, ik had 'm in juni laten zetten en dat was niet het beste idee. Ik heb het geluk dat ik maar weinig boobs heb dus ik had er verder niet zoveel last van zonder BH maar dat is wel iets om over na te denken. Qua hoe het met bikini staat, ik vind het heel tof en pas m'n outfit er tegenwoordig ook wel op aan :) Het slijt verder niet echt heel erg ofzo, wellicht over een paar jaar maar momenteel zit alles er nog top uit :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 20:55

Mijn eerste tatoeage is vandaag jarig *\o/* Twijfelde toen zo verschrikkelijk, wie had gedacht dat ik er een jaar later zelfs twee zou hebben :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 21:33

Courses schreef:
eefj33 schreef:
Heeft er iemand ervaring met een tattoo op het borstbeen, tussen de boobs? Wil er heel graag een unalome laten zetten, maar de plek die voor mij goed voelt zit precies onder het tussenstuk van je bh... Ik vraag me af hoe praktisch dat is. Slijt dat niet heel lelijk? Is het niet heel lelijk met een bikini aan, dat je de halve tattoo maar ziet?

Ik heb een sternum tattoo inderdaad :) Je hebt verschillende, die van mij zit echt onder m'n borsten :) Het laten helen was wel een beetje een bitch, ik had 'm in juni laten zetten en dat was niet het beste idee. Ik heb het geluk dat ik maar weinig boobs heb dus ik had er verder niet zoveel last van zonder BH maar dat is wel iets om over na te denken. Qua hoe het met bikini staat, ik vind het heel tof en pas m'n outfit er tegenwoordig ook wel op aan :) Het slijt verder niet echt heel erg ofzo, wellicht over een paar jaar maar momenteel zit alles er nog top uit :)

Top om te horen :) Ik pas m'n outfit er dan ook wel op aan, maar aangezien ik ook een tattoo in de planning heb op m'n schouderblad, is de keuze al zeer beperkt qua bh's := Racerback bh's zijn er maar weinig van, heb ze zonder push-up of niet-sportbh nog niet gezien... Met bikini's wel wat meer keus met een vrije schouder :)
Heb zelf ook geen gigantische boobs dus dat komt goed uit *D

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 21:37

Ik heb 2 weken lang geen BH gedragen (gewoon een simpel los topje of een top zonder enige vorm van elastiek oid, gewoon soft :) ). Heelt prima! :)

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 14:50

Donderdag afspraak voor de eerste ! Wss pols of enkel! :D

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 14:57

Mijn tattoo staat nu bijna een jaar en zou hem graag laten bijwerken omdat bepaalde lijnen toch wat wazige zijn geworden. Daarnaast wil ik misschien nog wat kleur laten toevoegen.

Nu heb ik deze laten zetten bij een shop in Drachten waar naast de eigenaar, ook gastartiesten komen tatoeëren. Mijn tattoo is door een gastartiest uit Bulgarije gezet maar die komt binnenkort niet weer. Is het raar om de eigenaar van de shop te vragen of hij hem wil bijwerken? Of is dat vreemd omdat je misschien niet aan het werk van een ander komt ofzo.. Weet niet zo goed of daar ongeschreven regels voor zijn. :D