_Dominique schreef:
Held

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mars schreef:'Mam wat fijn dat je tevreden bent met je tattoo, ik ben blij voor je'. En verder gewoon niet te moeilijk over doen lijkt mij?
eefj33 schreef:Heeft er iemand ervaring met een tattoo op het borstbeen, tussen de boobs? Wil er heel graag een unalome laten zetten, maar de plek die voor mij goed voelt zit precies onder het tussenstuk van je bh... Ik vraag me af hoe praktisch dat is. Slijt dat niet heel lelijk? Is het niet heel lelijk met een bikini aan, dat je de halve tattoo maar ziet?
Courses schreef:eefj33 schreef:Heeft er iemand ervaring met een tattoo op het borstbeen, tussen de boobs? Wil er heel graag een unalome laten zetten, maar de plek die voor mij goed voelt zit precies onder het tussenstuk van je bh... Ik vraag me af hoe praktisch dat is. Slijt dat niet heel lelijk? Is het niet heel lelijk met een bikini aan, dat je de halve tattoo maar ziet?
Ik heb een sternum tattoo inderdaadJe hebt verschillende, die van mij zit echt onder m'n borsten
Het laten helen was wel een beetje een bitch, ik had 'm in juni laten zetten en dat was niet het beste idee. Ik heb het geluk dat ik maar weinig boobs heb dus ik had er verder niet zoveel last van zonder BH maar dat is wel iets om over na te denken. Qua hoe het met bikini staat, ik vind het heel tof en pas m'n outfit er tegenwoordig ook wel op aan
Het slijt verder niet echt heel erg ofzo, wellicht over een paar jaar maar momenteel zit alles er nog top uit