Wie wandelt er nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 20:59

Wow goof, dat is echt genieten :) hier 7 km gelopen, ben na de vroege ochtend ronde nog een keer gegaan

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

@lizard hoe gaat het met je? Ik had niet helemaal meegekregen wat er was maar wel dat er iets was en ik lees niet meer zoveel over je wandelingen?

Goof

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 21:06

Wow, ik vind die onderste 2 echt mooi. Wat heb je die zonnestralen er goed opgekregen zeg. Dat lukt mij eigenlijk nooit.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 21:08

Noordje, wat woon je daar toch mooi.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 21:08

Wauw Goof jouw foto’s! <3
Ik vind ze prachtig

Ik heb vanavond in het donker gewandeld met m’n vriend. In totaal 12.000 stappen vandaag. :)

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 21:11

Kleuren in het landschap zijn bij jou echt prachtig Noordje <3

'trucje' voor zonnestralen is een zo klein mogelijk diafragma (hoog getal). Zelfs op de meeste smartphones kun je dat tegenwoordig instellen.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 21:12

O:) ik maak alleen foto's met m'n smartphone

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 21:17

Ik met hardlopen en de gewone wandelingen ook, maar ik ben ook wel zo een gek die 5 kilo aan fotoapparatuur een berg opsleept :')

Net een nieuwe camera-trekking rugtas gekocht, dan gaat het slepen wat makkelijker :D

lizard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 21:22

Moonsparkle.
Ik ben 6 maart tijdens een wandeling uitgegleden,en heb mijn knieschijf gebroken.
Het herstel duurt erg lang.
Ik kon rond 20 juli,mijn knie 30 graden buigen,en 7 augustus 38 graden.
Dit gaat dus nog wel even duren.
Omdat ik boven de 50 ben,met een botbreuk,heb ik verleden week de osteoporose scan gehad,en daar mag ik ook nog een keer voor terug komen.

Dit is niet mijn beste jaar. :D

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 21:27

lizard schreef:
Moonsparkle.
Ik ben 6 maart tijdens een wandeling uitgegleden,en heb mijn knieschijf gebroken.
Het herstel duurt erg lang.
Ik kon rond 20 juli,mijn knie 30 graden buigen,en 7 augustus 38 graden.
Dit gaat dus nog wel even duren.
Omdat ik boven de 50 ben,met een botbreuk,heb ik verleden week de osteoporose scan gehad,en daar mag ik ook nog een keer voor terug komen.

Dit is niet mijn beste jaar. :D

Jeetje dat is schrikken! Was er wel snel hulp in de buurt? Hoop voor je dat het snel beter gaat.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 21:29

Mooie foto's Noordje en Moonsparkle en die laatste heeft de stralen vd zon zo mooi gevangen.

Pffff Lizard, dat schiet niet echt op. Sterkte !!

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 21:30

Knieën zijn echt naar :(

Ik heb toen ik 21 was (in de kracht van mijn leven :')) mijn knieschijf gebroken en de revalidatie heeft veel langer geduurd dan mijn enkelbreuk vorig jaar. Terwijl de enkelbreuk in principe veel ernstiger was, operatie en veel langer gips. Revalidatie van enkel is wel heel anders aangepakt, met veel eerder focus op krachtopbouw ipv alleen mobiliteit. Toen kracht beter werd volgde ook een betere mobiliteit.

En nu zo een 18 jaar na die knieschijf breuk kan ik zelfs hardlopen :') Heb ik na mijn knieschijf breuk nooit meer gedaan, vanochtend voor het eerst 40 minuten / meer dan 5 Kilometer.

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 21:42

Oooh wat komen er weer een mooie foto’s voorbij! Hier was het vanmorgen ook mistig; mijn pony was haar vriendjes kwijt in de mist :(:)

Ik kom momenteel even niet verder dan de gewone 10.000 stappen-rondjes. Niet per se vervelend, wel een tikje saai, want we lopen meestal hetzelfde rondje.

lizard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 08:29

Moonsparkle.
De ambulance gebeld,en er kwamen andere wandelaars langs.

Mocht je het interessant vinden,typ dan in de zoekbalk hier onder,het woord verslagje in.
Dan staat daar mijn avontuur,als 2de post.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 12:03

Wat opnieuw een prachtige foto's van iedereen. Normaal ben ik wat actiever met bijleesposten maar het is op het moment zo druk op het werk dat ik er niet aan toe kom.

Jeetje Lizard, het zit niet mee. Erg langdurig traject.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 14:42

Wow, wat 'loopt' dit topic hard ineens...
Paar dagen minder actief hier, en ik mag meteen 5 pagina's aan mooie foto's en leuke teksten doorlezen :D

Ik zal straks weer eens wat foto's bij elkaar zoeken.
Afgelopen weken wel gewandeld, maar geen spectaculaire nieuwe gebieden.
Maar 'mijn' bos begint wel langzaamaan haar zomeroutfit in te ruilen voor haar herfstoutfit inclusief bijbehorende schimmel-sieraden... :)

noordje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 20:58

Ja,de veranderingen zijn goed zichtbaar :)
Ik vind het mooi die seizoenen. Al veheug ik me niet echt op sneeuw :(
Maar goed,het komt zoals het komt.
Vandaag klein rondje in de buurt van een meer gedaan,ook wel weer mooi.
Afbeelding
Afbeelding

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 21:49

Wauw! Wat prachtig!!

Ik heb vanavond een rondje door de wijk gedaan, denk ongeveer een km of 1,5 mss. Gaat al beter :D

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 22:01

Jee Noordje, die 1e foto is zo mooi. Wat een schitterende omgeving!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 23:47

Zo. Ik moest even 7 pagina's bijlezen en bij kijken. Wat een prachtige foto's komen er voorbij.. Jeetje Goof wat een mooie omgeving <3 Moonsparkle daar zag ik ook echt een prachtig bos. Ook las ik iets van Den Bosch mooie stad. Wij zijn er vaak in de buurt maar ben er los van het station of juist doorheen gereden verder nooit in mijn leven geweest. Stom hè. Mijn favoriete seizoen is aangebroken. Ik heb gister een mooie wandeling gemaakt samen met iemand. Zoveel lopen kletsen dat ik geen foto's heb gemaakt. Zelfs niet van de hondjes :')

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 07:55

Goedemorgen, geen nevel maar ook mooi:

Afbeelding

Was sowieso blij dat ik me weer fit genoeg voelde om een rondje buiten te doen.

Buiten dat het wat minder lang licht is (vergt wat meer planning, vooral bij paard) is dit ook wel echt mijn favoriete jaargetijde. Prachtig licht, mooie kleuren en heerlijk koele nachten. En lekker eten :D

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 08:04

Wat een prachtige foto! Maak je die met een camera of je telefoon? Bewerkt je hem nog na?

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 08:06

Ik vind de herfst ook echt een mooi seizoen met al z'n kleuren, paddenstoelen, kastanjes enz. Kan bijna niet wachten om weer de natuur in te gaan, maar eerst nog 2 dagen werken....

Mooie zonsopkomst! Fijn dat je je weer fit genoeg voelt Gaucho.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 08:25

idylle schreef:
Wat een prachtige foto! Maak je die met een camera of je telefoon? Bewerkt je hem nog na?

Deze is met de telefoon (Xiaomi midrange, onder de 400 euro maar erg goede camera en extreem goede batterij), zonder nabewerking. Zelfs op Instagram zonder filter geplaatst, anders werd ie veel te heftig.

Oh ja, ik ga van het weekend ook maar eens kijken of ik de paddestoelen op kan zoeken.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 10:39

Wow Gaucho, prachtig! Ik maak ze ook met telefoon, wat komen er tegenwoordig mooie foto's uit he.

Befunny, herkenbaar. Ik heb gisteren ook met een vriendin gewandeld, spontaan vergeten foto's te maken.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 11:06

Noordje en Gaucho wat mooie foto's. Wat me opvalt is dat jullie al veel verder zijn in de herfst als wij. Bij ons is het net begonnen.

Vanochtend een rondje gedaan.
Ik zag een dood dier in staat van ontbinding maar ik weet niet wat het is. IN ieder geval geen vos en ook geen beverrat en geen ree. Ik denk gezien het bekkie iets van een marter achtige maar ik kon er niet achter komen. En jullie?
Spoiler:
Afbeelding

Ik zag een koe die hier niet hoort }:0 en ik vond het gewoon grappig zo'n totaal ander ras tussen de Limousin koeien

Afbeelding

En verder gewoon droog kunnen wandelen, niet zo heel bijzonder maar wel tof en fijn en altijd mooi

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding