hier 7 km gelopen, ben na de vroege ochtend ronde nog een keer gegaan

@lizard hoe gaat het met je? Ik had niet helemaal meegekregen wat er was maar wel dat er iets was en ik lees niet meer zoveel over je wandelingen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lizard schreef:Moonsparkle.
Ik ben 6 maart tijdens een wandeling uitgegleden,en heb mijn knieschijf gebroken.
Het herstel duurt erg lang.
Ik kon rond 20 juli,mijn knie 30 graden buigen,en 7 augustus 38 graden.
Dit gaat dus nog wel even duren.
Omdat ik boven de 50 ben,met een botbreuk,heb ik verleden week de osteoporose scan gehad,en daar mag ik ook nog een keer voor terug komen.
Dit is niet mijn beste jaar.
) mijn knieschijf gebroken en de revalidatie heeft veel langer geduurd dan mijn enkelbreuk vorig jaar. Terwijl de enkelbreuk in principe veel ernstiger was, operatie en veel langer gips. Revalidatie van enkel is wel heel anders aangepakt, met veel eerder focus op krachtopbouw ipv alleen mobiliteit. Toen kracht beter werd volgde ook een betere mobiliteit.
Heb ik na mijn knieschijf breuk nooit meer gedaan, vanochtend voor het eerst 40 minuten / meer dan 5 Kilometer.

Moonsparkle daar zag ik ook echt een prachtig bos. Ook las ik iets van Den Bosch mooie stad. Wij zijn er vaak in de buurt maar ben er los van het station of juist doorheen gereden verder nooit in mijn leven geweest. Stom hè. Mijn favoriete seizoen is aangebroken. Ik heb gister een mooie wandeling gemaakt samen met iemand. Zoveel lopen kletsen dat ik geen foto's heb gemaakt. Zelfs niet van de hondjes

idylle schreef:Wat een prachtige foto! Maak je die met een camera of je telefoon? Bewerkt je hem nog na?

en ik vond het gewoon grappig zo'n totaal ander ras tussen de Limousin koeien