Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Iemand daar misschien nog tips voor? V_eraa schreef:pfoe bij mij staat het sporten echt op een laag pitje.. Zonet nog wel lekker een ronde gewandeld & vanmorgen paardgereden. Er komt alleen niet van om naar de sportschool te gaan. Over 2 weken vertrek ik voor 5 maanden naar Curaçao dus ben alles druk aan het regelen daar voor & dan moet ik het toch van de avonduurtjes hebben aangezien ik fulltime stageloop. Hopelijk kan ik het daar weer op gaan pakken. Heb een zwembad dus misschien maar baantjes zwemmen daar haha

.
.
. Keedie schreef:Ik ga vandaag eens vragen of ik mee kan doen met bodypump.
Voel me niet helemaal fit, maar toch maar besloten om te gaan straks.
Mijn doel is om van het zomer helemaal fit te zijn en rond 67 kilo te wegen, ik weeg nu 72,5. Van het zomer wil ik starten in de subtop, dus mijn doel is om mooi te passen in een dressuurrok
Ik eet nu iedere dag zo'n 1650 à 2000 kcal. Op dagen dat ik alleen train eet ik rond de 1650 en dagen dat ik ook naar de sportschool ga dan eet ik zo rond de 1900.
)
). Ik wil niet overal nee tegen hoeven zeggen maar ik ben er wel bewust mee bezig.
Elmira30 schreef:Hoe ging het met bodypump Keedie?
Maar merk ook wel als het te veel is geweest. Heb na een te druk weekend ook wel erg veel behoefte aan groentjes ect. 
Ik heb net een tomatengroente soep opstaan, lekker makkelijk voor de komende dagen
(compensatiegedrag
)