DnT, een matte limited edition. Zo is hij mooi, maar voor mij is hij eigenlijk te licht.. Moet hem weer eens proberen, maar in de zomer als ik 2 tinten donkerder ben staat het een beetje playboyachtig
Oja die 3 bourjoisfoundations zijn dus allemaal verschillende tinten hè. Nr 52, 53 en 54.. Zou je zo niet zeggen (als je ze naast elkaar hebt staan irl ook niet
Geen ICI kaart hier, maar vriendin die bij de Douglas werk en voor mij wel dingen wil kopen met 25% korting
Ga eens kijken naar die van Catrice, mocht die niet bevallen ben ik in ieder geval niet veel kwijt.
Anoniem
Geplaatst: 16-12-14 10:34
Tuurlijk, eindelijk eentje waarvan mijn hart sneller gaat kloppen en waarvan ik weet dat hij me gaat staan, is het een LE en waarschijnlijk al lang niet meer te krijgen
Edit: wow, op swatches is hij echt een stuk rozer! Gaat toch te licht zijn gok ik, pfiew, gelukkig maar
Djilna
Geplaatst: 16-12-14 10:39
Sorry DnT. Het was mijn 1e MAC listick, online gekocht en eenmaal thuis bleek hij erg licht uit te vallen. 20 september 2013 heb ik die gekocht zie ik in mijn bestelhistorie. Mijn allereerste MACproduct. En zie nu En erge is, deze heb ik dus nog nooit buiten de deur opgehad. Alleen 2 x geprobeerd
Edit, ja hij is in de bullet dus anders dan in wanneer je hem op hebt. Ik zal hem nog een keer op doen en laten zien. Ik wilde eerst voorstellen dat ik op verzoek alles wel wilde swatchen op de hand en lippen, maar dat gaan mijn lippen niet overleven denk ik..
Anoniem
Geplaatst: 16-12-14 10:43
Dat zou ik je lippen inderdaad niet aan doen, maar als hem een keer wilt swatchen op je hand...
Heb zelf mijn Bourjois velvet in Grand Cru maar weer eens uit het stof getrokken, wat is dat toch een heerlijke kleur
Ik ga me zo maar eens laten adviseren bij de ICI, gelukkig zijn de medewerkers bij die van mij eigenlijk altijd wel vriendelijk en, nog belangrijker, kundig.
Ik wil gewoon een fijne mascara die lengte geeft, separeert en flink zwart is. Als hij dan ook nog volume geeft, ben ik helemaal blij
Vroeger altijd Lancôme gehad, maar nu al een tijdje niet meer. Geen idee waarom ik daar vanaf gestapt ben, zal wel wat anders gewild hebben
Net twee cadeautjes voor mezelf gekocht. De Diorshow Iconic Overcurl mascara en de Dior 5 Couleurs in 156 Femme-Fleur. Dit dure grapje had anders rond de 90 euro gekost, maar met dank aan korting + cadeaukaarten maar 33 euro hoeven betalen
Dat is nog eens lekker winkelen! Heeft iemand enig idee welke foundation van mac geschikt is voor gecombineerde huid? Langs mijn neus is het vettig en mn voorhoofd is droog haha! De matchmaster heb ik geprobeerd maar oxideert oranje helaas..
Ik las iets over poriën en dat je daar de foundation heel goed ziet zitten. Dat heb ik oom bij mijn neus.. grote poriën en dan lijkt het dus of ik allemaal 'gaatjes' daar heb zitten. Nu las ik iets over kwasten.. maar hoe werkt zo iets, en welke soort kwast heb ik dan nodig.
NYC2B
Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-14 13:16
__Sannne schreef:
Net twee cadeautjes voor mezelf gekocht. De Diorshow Iconic Overcurl mascara en de Dior 5 Couleurs in 156 Femme-Fleur. Dit dure grapje had anders rond de 90 euro gekost, maar met dank aan korting + cadeaukaarten maar 33 euro hoeven betalen
Leuke aankopen!
BelleTessa
Geplaatst: 16-12-14 14:23
Weet iemand hoe coulant de Douglas en ICI zijn wat betreft samples van dus o.a. Dior Pore Minimizer en DiorSkin Star? Wil naar de ICI voor mascara ook namelijk.
EDIT: zie op de site van ICI geen Chanel Le Volume mascara, hebben ze die niet? EDIT 2: O via Google zoeken wel
Haha ja merkte het, apart. Ga er zo na het werk heen denk ik, Chanel Le Volume halen en tester vragen van DiorSkin Star/Nude. Denkt dat Star m'n al glimmende hoofd te veel gaat benadrukken.
Ik heb net Chanel Le Volume gehaald. Had gelukkig iemand die wist waar ze mee bezig was en ook gewoon tegen me zei dat ik een bepaalde mascara beter niet kon kopen.
Ik vroeg naar de YSL Shocking en die raadde ze me gelijk af omdat hij nog wel eens klontjes wil geven en dat is mijn grootste irritatie bij mascara
Ik twijfelde tussen YSL Babydoll en Le Volume, maar zij gaf de voorkeur aan Le Volume, omdat die alles doet en Babydoll wel heel veel lengte en separatie geeft, maar niet heel veel volume.