Elke keer als ik jullie spoilers open denk ik ‘ooohh wat schattig zo’n mini’
Daenerys
Geplaatst: 21-12-18 13:16
Djeradalover zet dat even in spoilertags
Marocje
Geplaatst: 21-12-18 14:01
Serieus? Volgens mij álles wat erin zit een mini, wat is daaraan te spoileren?
Matheno
Geplaatst: 21-12-18 14:07
In de normale adventskalender zat een
Spoiler: Karma bed&body mist
marlonFloris
Geplaatst: 21-12-18 17:07
Nee hoor sommige dingen zijn gewoon fullsize die erin zitten.
Spoiler: Maar goed aan het woord mini zal he nog niet kunnen raden wat het is
.
Alwiene
Geplaatst: 21-12-18 17:23
Matheno schreef:
In de normale adventskalender zat een
Spoiler: Karma bed&body mist
Spoiler: Jaaaa. Ik dacht eigenlijk dat die in de luxe kalender zat dus was verbaasd. Heb hem nl. ook in een set met kerst gevraagd omdat ik dacht dat ie hier niet in zat en leek me zo handig met kamperen enzo. Maar geeft niet want komt wel op van de zomer.
Marocje
Geplaatst: 21-12-18 17:32
marlonFloris schreef:
Nee hoor sommige dingen zijn gewoon fullsize die erin zitten.
Spoiler: Maar goed aan het woord mini zal he nog niet kunnen raden wat het is
.
Oke, ben benieuwd wat dan? Heb geen kalender dus weet het niet. Maar wat ik tot nu toe voorbij zag komen is naar rmijn weten travel size?
Yalda parfum vind ik heerlijk ruiken, lekkerder als de geur vd foam etc
Marocje
Geplaatst: 21-12-18 21:51
Oeps. Heb toch weer een bestelling gedaan.. bedacht me ineens dat mijn vriend morgen jarig was (eigelijk tijdens het bestellen maar das toch een mooi excuus ) dus 3 mini parfum in geschenkverpakking toegevoegd. Ik heb hem aangestoken en hij vind Dao erg lekker, dus ook de handcreme daarvan erbij gedaan. Voor mezelf ook 1, en twee parfums.
Dus morgen verwacht in twee pakketjes met rituals: die andere had ik gister al besteld met een Hallmark bon, nog van mijn verjaardag..
Ik ging gister de winkel in voor bodymist, kwam buiten met een setje kleine parfums Eentje voor mijn vriend om uit te proberen en twee voor mij. Vooral de Himalaya vind ik echt heerlijk de feestdagen zijn al meteen een stuk leuker! Was ook iets goedkoper om ze zo te kopen, en een giftcard voor 5euro korting.
Moest vandaag een cadeautje voor mn schoonmoeder, is een giftset van sakura geworden. Voor mezelf ook een deospray van Sakura en een douchefoam van yalda meegenomen, lekker!
Hier nog een ritualsfan! Had mezelf met Sinterklaas verwend met de gezichtsloze, maar zowel ik als mijn dochter(16) krijgen er echt een droge ( beetje ruw zelfs) huid van. Iemand ervaring mee? Is echt het eerste product van Rituals dat niet bevalt.