Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_merel_ schreef:@colinneke;
Succes, ik begrijp dat het je duizelt. Het is echt niet nix! Gaan ze geen startecho maken? Ik heb afgelopen maandag een startecho gehad waar ze op konden zien dat er 23 eitjes klaarliggen. Daar hebben ze de Gonal F op gedoseerd op 150.
Ik ben er heel verdrietig van maar ik probeer me groot te houden. Ik ben wel de pan uit geflipt vorige week tijdens coaching met collega's. Die ochtend had ik de eerste echo van de 150mg ronde en ik had toch de hoop dat het wat zou doen. Daarom toen erg verdrietig en ik heb het gedeeld met mijn collega's toen we begonnen. Vervolgens een poosje later raakten we aan de hand van stellingen in discussie en voelde ik me ergens over aangevallen (wel erg de korte versie, er speelde meer mee). Er knapte wat, een hoop opgekropte boosheid en verdriet kwam eruit er ik heb "flikker dan ook maar op" geroepen. Ik ben weggestormd en heb met de deur gesmeten
Nu moet ik dat puin ook nog even opruimen. Gelukkig heb ik het al met meerdere collega's bespreekbaar kunnen maken.