Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SpikkelFire schreef:Welkom! De vorige keer ben ik na 30DS ruim 22 cm kwijt geraakt. Op dit moment ben ik nog bezig maar ik heb niet elke dag de 30DS gedaan (ook vanwege eigen trainingen). Maar ik ben alweer een aantal cm kwijt. Uiteindelijk resultaat moet ik nog meten volgende week.

Ook bij nieuwe programma's van Jillian niet.
Ook al gaat het makkelijker lijken op den duur, dan toch betrapte ik mezelf er op dat ik de lunges dieper deed, de krachtoefeningen gecontroleerder, noem maar op 
Want blijkbaar zou dat mijn uitdraai remmen, en is daardoor mijn fifth position gewoon... belabberd
Komt dat vanzelf wel?
Veel stretchen denk ik en je uitdraaispieren laten werken. Maar jullie doen alles in de beginnersles al vanaf de 5e positie? Goh, wij doen dat pas vanaf fast beginners, bij beginners alles in de 3e positie.

Langs de andere kant is het een héél intensieve les, dus ook al kan ik nog niet alles volgens het boekje, na twee sets grands battements te oefenen merk ik dat ik weer wat soepelder ben, waar in Grade 2 wel de puntjes op de i worden gezet, maar ik gewoon minder écht al mijn spieren laat werken.
Daar ga ik denk ik lang niet aan komen 
Maar doen jullie dan niet tijdens de les stretchen? Wij ook niet altijd maar de laatste tijd wel steeds meer, dat helpt ook wel.
Als het te makkelijk wordt, gewoon alle oefeningen beter/dieper/sneller uitvoeren. Zie het als een overwinning dat je die dertig dagen echt gaat afvinken op een kalender
Even teruggerekend, morgen nog lv 1 en dan mag ik naar 2 

Maar het ging wel supersnel voorbij!