Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 17:08

Hmm, een paar dagen niet shredden is niet goed voor je. Mijn tong hing al op de grond bij het eerste cardio circruit -O- Wel alles volgehouden, maar nu tril ik gigantisch. Dus tip voor alle anderen: niet stiekem een dagje smokkelen. Dan gaat het erna minder goed :+
Morgen laatste keer level 2. Dan meet ik woensdag de boel voordat ik level 3 ga aanvallen.

luckyboy5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 17:09

De spullen liggen bij "mijn" kruitvat al in de schappen, vanmorgen al!

Ik heb de dumbels niet gekocht want ze zijn maar een halve kilo -O-
Ik vond die pilates ring wel gaaf eruit zien ,maar ja als je er geen training bij hebt gebruik ik het toch niet.
Ik heb wel de mat!! *\o/*

Ik ben vanmorgen ongesteld geworden , heb al mn paard gedaan , weekboodschappen, gewerkt én ik moet vanaaf nog met de hond naar de hondenschool. Ik ben benieuwd of ik daarna nog zin heb ik in een potje shredden <<)

Niek123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 17:14

Hallo :wave:

Ben begonnen vanmiddag aan mijn eerste dag shredden! Op mijn slaapkamer met mijn matje, gewichtjes en laptop aan voelde wel een beetje mal, haha, maar al snel in een flow en dag 1 zit er op! Had het zweet op mijn voorhoofd :o

Annash
Blogger

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 17:17

Dat wordt vanzelf beter... :D

@Luckyboy: jammer at de dumbells maar een halve kilo zijn. Dat is wel erg weinig vind ik.

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 17:19

Zo we gaan zo voor dag 26 van de shred, mag alleen daarna niet douchen en heb een holter (harslagmeter) aan me hangen dus beetje onhandig maar juist nu flink shredden :)

Haha rebel_jits: Jillian straft meteen :P

Klinkt als een drukke dag luckyboy maar probeer shredden er nog even tussen te proppen dan
kun je daarna lekker trots op jezelf op de bank neerploffen.

Welkom Niek123!

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 17:19

Zijn er al mensen klaar met het shredden? Ben wel heel benieuwd wie echt goed resultaat ziet.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 17:20

Nee, ik moet t/m woensdag *\o/* Ik heb al hele goede resultaten en op het moment val ik elke dag af.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 17:22

Rebel_Jits schreef:
Hmm, een paar dagen niet shredden is niet goed voor je. Mijn tong hing al op de grond bij het eerste cardio circruit -O- Wel alles volgehouden, maar nu tril ik gigantisch. Dus tip voor alle anderen: niet stiekem een dagje smokkelen. Dan gaat het erna minder goed :+

Tja helaas heb ik op dit moment niet zoveel keuze. Moet even kijken hoe het morgen gaat of ik het dan weer kan oppakken. -O-

Wat zouden jullie doen? heb woensdag voor het laatst kunnen shredden, was bij dag 5. Moet ik nou straks gewoon verder gaan of opnieuw beginnen?

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 17:24

Ook ik ben aangestoken door het enthousiasme hier. Net workout 1 gedaan. Ik moest aan het begin ook even wennen, maar al snel zat ik er inderdaad in. Wel met de kruidvat gewichtjes trouwens. Al is het maar een halve kg, het is wel een begin en ik heb ook de polsgewichten erbij gekocht, zodat ik er 1kg van kan maken. Mocht het toch niet zwaar genoeg zijn, dan worden het voor mij toch flessen wasmiddel :D

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 17:27

Gewoon verder tellen erna. Of eventueel 1 á 2 dagen overnieuw doen.

Welkom nieuwelingen *\o/*

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 17:30

Sanne jij moet sowieso wel opnieuw beginnen denk ik..

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 17:30

Ik zou ook opnieuw beginnen als ik jou was, Sanne.

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 17:31

Zo even omkleden en dan beginnen aan dag 21, eerste dag level 3. Ben benieuwd! Ga na t shredden bijlezen :)

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 17:37

Zou inderdaad opnieuw beginnen Sanne, gaat toch om het resultaat, niet om hoe snel je klaar bent :) ( Al tel ik stiekem af :P )

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 17:39

Oeps! Vanmorgen keurig met twee bakjes havermout en een zakje wortels naar het werk vertrokken en kom thuis met nog één bakje niet-opgegeten havermout en nu sta ik echt te draaien op m'n benen. Foute boel dus!
Mijn lijf heeft nodig behoefte aan wat zoetigheid, dus ik zit nu lekker te knagen op een stuk witte chocolade. Moet kunnen hoor! Strakjes lekker shredden, want vanavond heb ik een afspraak.

Nero, hoe ging je sollicitatie?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 17:46

Hmm, heb het er net even met mijn zus over gehad [heeft zelf veel verstand van krachttraining/voeding etc.] en die raadde mij aan om sowieso dag 5 over te doen, dan verder te gaan en dan aan het eind van level 1 te kijken of ik er nog wat extra dagen level 1 aan vast wil plakken of niet.
Denk dat ik het zo maar aan ga pakken, maar eerst maar eens beter worden.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 17:53

Zo, gelukkig weer een beetje opgeladen. M'n vingers trillen tenminste niet meer, dus we gaan er weer stevig tegenaan, op naar dag 8!

cooky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 17:55

leuk te lezen dat iedereen er nog zo veel plezier uithaalt :)
ik vind het zelf ook heel leuk en verslavend om te doen, maar heb op dit moment even een dipje....
vorig weekend heb ik tijdens de olijvenoogst mijn achillespees wat overbelast geloof ik. op een of andere manier een gekke beweging gemaakt, ik voel het zo niet; maar halverwege en na het shredden deed het wel steeds pijn. ik wou eerst nog doorzetten maar nu ben ik sinds vrijdag bij mijn ouders in belgie en de ruimte waar ik hier kan shredden is echt heel koud :brr: ik geraak zelfs niet echt aan het zweten!
daarom denk ik dat ik het shredden even een paar dagen laat; en enkel nog ga hardlopen, dan voel ik nl praktisch geen pijn.

annash proficiat met je hengst *\o/*
en nero hoe ging je sollicitatie?

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 18:08

__Sannne schreef:
Hmm, heb het er net even met mijn zus over gehad [heeft zelf veel verstand van krachttraining/voeding etc.] en die raadde mij aan om sowieso dag 5 over te doen, dan verder te gaan en dan aan het eind van level 1 te kijken of ik er nog wat extra dagen level 1 aan vast wil plakken of niet.
Denk dat ik het zo maar aan ga pakken, maar eerst maar eens beter worden.

Anders moet je even Raponsje vragen? Die heeft veel verstand over dit programma :)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 18:12

Ik heb dag 19 erop zitten *\o/*

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 18:16

Klaar met dag 1 van level 3, wat een tegenvaller zeg! Moest bijna alles op zn Anita's doen, omdat ik gewoon de kracht mis om alles met Nathalie mee te doen. En nu heb ik t gevoel dat ik niks gedaan heb. Echt niet motiverend zeg! :(
Maarja, om er een positieve draai aan te geven: er valt vast nog veel winst te behalen...

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 18:25

Laura1589 schreef:
Klaar met dag 1 van level 3, wat een tegenvaller zeg! Moest bijna alles op zn Anita's doen, omdat ik gewoon de kracht mis om alles met Nathalie mee te doen. En nu heb ik t gevoel dat ik niks gedaan heb. Echt niet motiverend zeg! :(
Maarja, om er een positieve draai aan te geven: er valt vast nog veel winst te behalen...

Dat heb ik nog steeds, en ik zit al op dag 24 :n (vanavond 25). Dus wees gerust! T zal vast beter worden. Ik denk dat ik na de 30 dagen gewoon 3-4x per week met level 3 door ga de komende tijd. Daarna misschien 6w6pack oid.

Ik heb trouwens giga spierpijn in mijn billen, binnen- en buitenkant bovenbenen! := Dus level 3 is echt sowieso goed voor je benen/kont :P

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 18:38

Nou, ik ga beginnen met dag 1. Ben heel benieuwd :) !

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 18:41

Succes!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 18:43

Succes Dieuwke en welkom bij de Jillian- "fan"club ;)

*\o/* WAUW! Net even voor de lol mijn taille opgemeten. Ik had namelijk het idee dat hier al wel het één en ander vanaf was en ik wilde eigenlijk wel graag weten of het geen wishful thinking zou zijn, maar nu blijkt er na één week al 3 cm vanaf te zijn! Het is dus echt te merken. De rest heb ik nog niet gemeten, ik wil eerst zelf het gevoel hebben dat dit de goede kant op gaat, maar bij mijn taille was dit echt te merken. Ik kan het vooral merken aan mijn beha, daar zitten al minder blubbertjes onder :')

Zojuist dag 8 erop zitten. Volgens mij ben ik echt een ochtend- en avondshredder. Zo 's middags was dus geen succes. Ik heb me er wel dapper doorheen geslagen, maar ik had er nauwelijks puf voor. Hoe dan ook, ik kan in ieder geval weer trots op mezelf zijn. :D

Voor degenen die nog moeten vanavond of nu bezig zijn: succes! You can do it. *\o/*