Morgen laatste keer level 2. Dan meet ik woensdag de boel voordat ik level 3 ga aanvallen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rebel_Jits schreef:Hmm, een paar dagen niet shredden is niet goed voor je. Mijn tong hing al op de grond bij het eerste cardio circruitWel alles volgehouden, maar nu tril ik gigantisch. Dus tip voor alle anderen: niet stiekem een dagje smokkelen. Dan gaat het erna minder goed
__Sannne schreef:Hmm, heb het er net even met mijn zus over gehad [heeft zelf veel verstand van krachttraining/voeding etc.] en die raadde mij aan om sowieso dag 5 over te doen, dan verder te gaan en dan aan het eind van level 1 te kijken of ik er nog wat extra dagen level 1 aan vast wil plakken of niet.
Denk dat ik het zo maar aan ga pakken, maar eerst maar eens beter worden.
Laura1589 schreef:Klaar met dag 1 van level 3, wat een tegenvaller zeg! Moest bijna alles op zn Anita's doen, omdat ik gewoon de kracht mis om alles met Nathalie mee te doen. En nu heb ik t gevoel dat ik niks gedaan heb. Echt niet motiverend zeg!![]()
Maarja, om er een positieve draai aan te geven: er valt vast nog veel winst te behalen...