Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

...
gister heb ik rondje van 6,5 km gedaan; begon met strakke kuiten, moest halverwege gas terug nemen omdat ik ter hoogte van mijn heup last kreeg en laatste stuk voelde ik een pees bij mijn enkel
gaat lekker... maar was wel tevreden over mijn tempo.
Na 2 km even een klein stukje gewandeld (2 minuten) en toen het juiste muziekje opgezocht en doorgeknald. Heb keihard meegezongen, mensen keken me aan of ik gek was maar liep gelukkig wel in het buitengebied 
Ik loop al een tijdje hard, vanaf maart ongeveer en was met trainen bij 5 km uitgekomen. Uiteindelijk kreeg ik last van mn heup dus (ook ivm drukte) 2 weken gestopt, nieuwe schoenen gekocht, 2x weer gelopen en toen weer 2 weken gestopt. Nou heb ik net weer gelopen maar ik heb wéér last van mn heup. Ik dacht het op te lossen door even rust (totaal een maand dus), nieuwe schoenen (die overigens hard nodig waren!) en weer een flinke stap terug in training maar helaas. Wat is nu verstandig, nog even door proberen of toch fysio?
linnie050 schreef:Waar let je op met het kopen van goede schoenen?
Miriam91 schreef:Ik zit in de baalmodusIk loop al een tijdje hard, vanaf maart ongeveer en was met trainen bij 5 km uitgekomen. Uiteindelijk kreeg ik last van mn heup dus (ook ivm drukte) 2 weken gestopt, nieuwe schoenen gekocht, 2x weer gelopen en toen weer 2 weken gestopt. Nou heb ik net weer gelopen maar ik heb wéér last van mn heup. Ik dacht het op te lossen door even rust (totaal een maand dus), nieuwe schoenen (die overigens hard nodig waren!) en weer een flinke stap terug in training maar helaas. Wat is nu verstandig, nog even door proberen of toch fysio?

in 29 minuten (anderhalf minuut sneller dan eerste keer). Vandaag maar even niet lopen, veel te warm. En dan morgen vroeg of savonds
ik loop een keer in de 2 dagen, is dat een juiste planning? Heb laatst eens 3 dagen aan een stuk gelopen maar dan loopt het niet meer soepel door alle spierpijn steeds maar op te bouwen merk ik