Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marizkaa schreef:haha ik post pas een foto als ik een representatiefe NA foto heb![]()
Ik zie dat je walnooten eet!? ik heb gelezen dat het afvallen stiumuleert ik eet er 3 per dag smorgens.
Bonjoy schreef:Haha ik zit na zo'n shake enorm vol inderdaad! Bij ieder 'eet/shake' moment drink ik ook nog een fles water van 750ml leeg, dus goed volle maag!Tussendoor nog een of twee halve liter flesjes en op die manier kom ik ruim aan mijn vocht op een dag. Jij doet ook Cambridge? Ik heb nu ook de kant en klare pakjes, die zijn ook erg lekker vind ik. Vooral handig om mee te nemen. Heb ze deze week voor het eerst.
Nynke1 schreef:De shakes van WC zijn lekker he Gierman. Ik zag net in de reclamefolder van c1000 dat de 2e voor de halve prijs is. Scheelt toch weer een beetje.
Hier vandaag 1 shake, 1 reep en 1 banaan gehad. Drie kwartier gesport en nog even gezwommen. Woensdagavond is hier eigenlijk patatavond. Ben een beetje in dubio of ik nu patatjes ga eten of niet.
ilske schreef:Goede middag!!
Oooh wat is het koud buiten! Heb het zoiezo koud gister en vandaag.. Merk dat mijn lichaam schrikt van al dat gesport en gelijn haha!!
Vanmiddag gezondigd (nu al op dag 3) Lunch met een vriendinnetje, een volkorenbol met avocado en kip en een met oude kaas.. Baal er nu zo van!