Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sweetgirl1 schreef:Sweetgirl1 schreef:Ik heb 27-2 mijn 2e tattoo laten zetten alleen nu is het puntje van de A wat rood er om heen, denk ontstoken ofzo. Ik was het 2 keer per dag met goede opngeparfumeerde zeep en smeer het ook goed in. Hoe kan ik er voor zorgen dat het over gaat?
Sweetgirl1 schreef:Sweetgirl1 schreef:Ik heb 27-2 mijn 2e tattoo laten zetten alleen nu is het puntje van de A wat rood er om heen, denk ontstoken ofzo. Ik was het 2 keer per dag met goede opngeparfumeerde zeep en smeer het ook goed in. Hoe kan ik er voor zorgen dat het over gaat?
Nooor_ schreef:Ik heb even een vraag voor een vriendin van mij, waarop jullie vast een beetje een goed antwoord hebben:
Hoe duur zou een zwarte tattoo zijn van ongeveer 0,7 bij 1,5 cm zijn (een muzieknootje)? Ik weet dat het verschilt, maar hoeveel zou het kunnen kosten?
LucyB schreef:Ik heb ergens vorig jaar een tattoo (zwart, symbool) bij iemand in dit topic gezien op haar pols/binnenkant pols en het had als betekenis iets in de trant van ''leven''.Ik zou deze foto graag nog eens willen zien want ik vond hem super mooi maar ik kan hem niet meer terugvinden. Wie is de eigenaresse van deze tattoo of wie weet welke ik bedoel ?
xMyrth schreef:LucyB schreef:Ik heb ergens vorig jaar een tattoo (zwart, symbool) bij iemand in dit topic gezien op haar pols/binnenkant pols en het had als betekenis iets in de trant van ''leven''.Ik zou deze foto graag nog eens willen zien want ik vond hem super mooi maar ik kan hem niet meer terugvinden. Wie is de eigenaresse van deze tattoo of wie weet welke ik bedoel ?
hoe zag de tatt eruit?
misschien was het een ankh?