Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jildau schreef:Winged schreef:Hier 2 week geleden het uitstrijkje, als het goed is deze week bericht. Duurt toch altijd lang
Bij ons is het 5 weken inmiddels..
_Femkeeex schreef:Ik meld mij ook in dit topic. Ik heb 2 weekjes terug een uitstrijkje voor het eerste laten maken bij de huisarts en ik kreeg gisteren de uitslag. Er zijn afwijkende cellen gevonden, dus ik moet naar de gynacoloog. Ik ben mij wel echt verschrikkelijk geschrokken, ik ben 24. Ik had dit echt niet verwacht.
Ik heb 25 maart een afspraak in het ziekenhuis, maar ik ben echt bang. Ik heb verschrikkelijke trauma's aan het zetten van een spiraal en ik ben bang dat dit ook zo’n pijn gaat doen
CarinaR schreef:_Femkeeex schreef:Ik meld mij ook in dit topic. Ik heb 2 weekjes terug een uitstrijkje voor het eerste laten maken bij de huisarts en ik kreeg gisteren de uitslag. Er zijn afwijkende cellen gevonden, dus ik moet naar de gynacoloog. Ik ben mij wel echt verschrikkelijk geschrokken, ik ben 24. Ik had dit echt niet verwacht.
Ik heb 25 maart een afspraak in het ziekenhuis, maar ik ben echt bang. Ik heb verschrikkelijke trauma's aan het zetten van een spiraal en ik ben bang dat dit ook zo’n pijn gaat doen
Wat was je uitslag?
Hoezo had je eigenlijk een uitstrijkje, heb je klachten.
Sterkte hoor. Goed aangeven wat door je heen gaat, dan kunnen ze er rekening mee houden
CarinaR schreef:Niet gaan googlen heh!
Ik kon in mijn oninedossier lezen wat mijn pap en type hpv is.
Maar je moet dus iig naar de gynaecoloog.
Jeetje, wel goed dat je er op aan gedrongen had zeg!
Voor degene die een lisexcisie hebben gehad, zijn jullie weer snel gaan werken?
CarinaR schreef:Ik ga onder algehele narcose, gelijk dezelfde dag aan het werk gaat voor mij sws niet.
Ik word op vrijdag geholpen en moet woensdags weer werken. Ahh dat zal wellicht wel lukken
Ellekebr schreef:Ik heb de uitslag van mijn uitstrijkje. Pap2 dus helaas nog niet helemaal weg. Word nog gebeld door de gyn maar gok dat ze weer moeten kijken. Hopelijk geen biopt/behandeling want daar heb ik geen zin in :’)