fjordjes schreef:Momenteel val ik maar weinig af. Te weinig calorieën zeggen ze, ik krijg gemiddeld 1750 kcal per dag binnen. Hoeveel meer moet ik dan eten? 200-300 per dag meer?
Klinkt juist als veel....
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
karrij schreef:Dees schreef:Karrij... die prijzen die jij noemt zijn aantrekkelijk en volgens mij voordeliger dan via Yazen en Getwellis. Maar op hun site is daarover helemaal niets te vinden. Daar hebben ze het alleen maar over een volledig begeleid plan met coachingssessies erbij, ipv trajecten zonder bijkomende coachingskosten.
Of zie ik iets over het hoofd?
Het is inderdaad niet heel duidelijk, het lijkt alsof je alleen een heel traject kan doen,maar dat is niet zo.
Als je gaat naar: hoe ziet het traject eruit zie je daar ook het kopje kosten staan. Onder alle trajecten zie je de kosten staan. Je kunt ze altijd mailen, dan belt een assistente je terug
[ Afbeelding ]
fjordjes schreef:Jullie hebben geen idee hoeveel ik weeg, wat ik doe qua werk/beweging daardoor mag ik ook meer calorieën. Dus voor mij is het echt heel weinig 1750 calorieën maar meer lukt me nauwelijks
[ Afbeelding ]
fjordjes schreef:Jullie hebben geen idee hoeveel ik weeg, wat ik doe qua werk/beweging daardoor mag ik ook meer calorieën. Dus voor mij is het echt heel weinig 1750 calorieën maar meer lukt me nauwelijks
[ Afbeelding ]
Dees schreef:Karrij... die prijzen die jij noemt zijn aantrekkelijk en volgens mij voordeliger dan via Yazen en Getwellis. Maar op hun site is daarover helemaal niets te vinden. Daar hebben ze het alleen maar over een volledig begeleid plan met coachingssessies erbij, ipv trajecten zonder bijkomende coachingskosten.
Of zie ik iets over het hoofd?