Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marlis schreef:Hier moet ik ook binnenkort echt de vluchttas gaan maken. En gaan kijken voor een geboortekaartje. Heb echt totaal nog geen zin, elke dag te druk bezig haha.
Vandaag zieke dus stond als enige bekende op de afdeling kreeg wel een flexer van andere afdeling als hulp. Maar werk er net, kan nog niet overal in en had een opname welke ik nog nooit hier gedaan had dus was lekker druk. Erna paardjes gedaan, nog wat babywas gedaan net en een was opgehangen nu doen de hondjes en ik Netflix kijken.
Kan amper rechtop zitten van de baby die onder mn borst tegen mn ribben drukt met hoofdje. Heel vervelend maar ach.
Morgen ook weer dagdienst en woensdag ochtend weer ziekenhuis.. ga wel duidelijk maken dat ik echt niet elke vijf dagen op controle of iets ga komen terwijl ik van Nijmegen terug mag verloskundige en ik nu toch Maasziekenhuis moet.
Gnome schreef:Freekieee schreef:Druk dagje Marlis! Oeh met hoofdje lijkt mij nog vervelender dan voetjes.
Snap indd dat je wel gaat aangeven dat je niet elk 5 dagen wilt komen.
Hier heb ik al 1 ding ingepakt![]()
[ [url=m/HtOaum.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hahaha heerlijk!! Wat heb je nog meer nodig?
Kiwipitje schreef:Het gaat goedKan steeds beter terug kijken op de bevalling en geniet volop van de kleine. Heb het live voeden wat meer los gelaten en dan e dat nu 1-2x per dag. Dat gaat goed en gaan we nu opbouwen naar meer. De andere voedingen kolf ik. De kleine weegt inmiddels alweer 3400 gram.
linda2008 schreef:Wow ik ben een weekje afwezig en wat is er veel gebeurd
Azmay, gefeliciteerd met de kleine meid! Ben heel benieuwd naar je verhaal (zodra je daar zelf aan toe bent uiteraard)
Marlis, mooie foto’s zeg!! Leuk!
QueenE, nog ff winst gereden in het M1 haha super knap hoor! Ik wou dat ik ook nog aan het rijden was, stiekem erg jaloers![]()
Hier is van alles gebeurd… dinsdag hebben we de sleutel van ons nieuwe huis gekregen, woensdag was het slecht weer waardoor de schilders bij ons ineens met 4 man tegelijk aan de slag konden. Dat was dus echt ideaal en schoot enorm op!![]()
Maar woensdagmiddag besefte ik mij dat ik de baby al een tijd niet had gevoeld. Nou ligt mijn placenta aan de voorkant dus het gaf dinsdag niet direct paniek maar woensdagmiddag was wel erg lang….
We moesten gelijk naar de verloskundige en eenmaal daar was de hartslag goed maar kon ook zij geen beweging bij de baby uitlokken… dus direct doorgestuurd naar het ziekenhuis.
Daar nog een uur gezeten omdat ze ons in de verkeerde wachtkamer hadden geplant, maar uiteindelijk dus helemaal door de (medische) molen gehaald. Uiteindelijk was alles oke, bleek alleen dat hij met zijn rug naar buik lag en met zijn handen en voeten naar mijn rug waardoor geen beweging te voelen was. Wel hebben ze gezien dat zijn beentjes momenteel ietsje kort zijn. Het was nog geen reden tot paniek maar kon wel een beginstadium zijn van een groeiachterstand. Dat zal nu dus extra in de gaten worden gehouden…