Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 20:31

Och jee, wat verdrietig. Kan me voorstellen dat je hier kapot van bent.
Heel veel sterkte! :knuffel:

Charaz

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 21:17

Jeetje wat verdrietig, wat is er gebeurd?

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 21:21

Jeetje sterkte Britt. Mocht je last hebben van hyperventilatie probeer dan middels rustige ademhaling grip erop te krijgen. Je hartslag wordt dan weer normaal. Eventueel paar dagen natuurlijk kalmerende tabletjes slikken (is niet verslavend).
Knuffel

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 21:24

Sterkte Britt

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-25 21:25

Hij is in elkaar gezakt thuis, waarschijnlijk een hartaderbreuk…

Hij werd net doorverwezen naar het ziekenhuis en zijn vrouw was zijn koffer aan het nemen… toen ze terug kwam, zakte hij in elkaar…

Zo’n lieve mensen, zijn gezin, kleinkinderen… hij was zo’n warm en geliefd persoon…

Ik ben er kapot van…

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 21:36

Gecondoleerd Brit. Wat een vreselijk bericht. Heel veel sterkte.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 21:42

Sterkte! Wat verschrikkelijk.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-25 21:44

Gecondoleerd Britt en sterkte.

maliejane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-25 07:20

Het zit jullie ook echt niet mee ook... Heel veel sterkte met dit verlies

SansaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-25 09:14

Sterkte!

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-25 13:09

Heel veel sterkte,Britt....

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-25 19:21

Ach lieve Britt, wat verdrietig.
Ik wil je heel veel sterkte wensen.
:knuffel:

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-25 19:40

Gatverdamme er wordt jullie ook echt niks bespaard hé zeg !
Heel veel sterkte hoor!

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-25 23:34

Gecondoleerd wat naar zeg :( hoop voor hem dat hij het niet echt meegekregen heeft… sterkte

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 18:02

Gecondoleerd Britt.

Jullie krijgen het zwaar te verduren.
Ik gun jullie een tijdje rust...

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 21:48

Gecondoleerd Brit :( Wat een verdrietig nieuws. Heel veel sterkte :knuffel:

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 21:55

Wat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte gewenst. :knuffel:

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-25 10:29

Het is thuis weer ontploft…

Ik zit nu in het ziekenhuis voor onderzoeken en behandeling.

Maandag is de laatste groet en dinsdag is de begrafenis. Gevolgd door ‘de koffie’ waar ik alleen naartoe moet want meneertje heeft werk opstaan (hij is overigens zelfstandige in bijberoep met toelating van de ziektewet maar hij kan dat werk niet verplaatsen om mee naar ‘de koffie’ te gaan.)

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 11:21

Gaat hij helemaal niet mee of alleen niet naar de koffie?

Ik snap zeker dat dat heel vervelend is maar hier gaan we ook niet altijd samen naar een uitvaart.
Recent is een oom van mijn partner overleden die ik niet heel goed kende (en waar ik dus ook niet zomaar vrij voor krijg), mijn partner is toen met zijn broer en zus gegaan.
Vorige week had ik een uitvaart van een oude familie vriendin die hij amper (niet) gekend heeft, ik ben met mn vader gegaan maar ga ook zeker weleens alleen.
Natuurlijk als het heel dichtbij is gaan we samen maar soms kan het niet anders.
Wij hebben beide echt meer dan genoeg ellende gehad aan overlijdens heel nabij, uitvaarten herinneren mij daar altijd aan en dat vind ik ook best zwaar, bij mensen (overledenen of nabestaanden) die heel dichtbij staan doe ik dat graag maar voor mensen die ik niet of nauwelijks ken of die niet heel dichtbij (mij) staan kies ik vaak alleen voor een condoleance bezoek, ik wil wel mijn medeleven betuigen maar moet ook om mezelf denken en dat geld ook voor mijn partner

Ik zeg dit niet om te zeggen dat het allemaal meevalt maar om te laten zien dat dit vaker gebeurd, ik heb daar persoonlijk geen problemen mee. Wij werken beide onregelmatig en hebben veel quality time op momenten tussendoor maar zitten amper savonds samen op de bank maar zijn heel gelukkig
Probeer samen een weg te vinden in de huidige situatie, het is voor jullie beide heel moeilijk en angstig wat er allemaal gebeurd maar iedereen gaat daar op zijn eigen manier mee om.

Heel veel sterkte

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-25 11:53

Dat zijn eigenlijk de enige mensen waar we echt nog kwamen, mijn tante heeft me door het zware traject heel hard gesteund en ze was ook kapper dus is meerdere malen zorgvuldig voor mijn haar komen zorgen.

Vanaf mijn grootmoeder is gestorven, heeft zij ook alles overgenomen om de familie bij elkaar te houden.

Ze hadden een succesvolle zaak waar wij ook wel eens iets toegeschoven kregen met een knipoog.

Recent hebben ze mij nog een heel mooi cadeau gegeven, 2 armbanden omdat ik die graag voor kerst had, vragen heel veel hoe het met me gaat,…

Echt gewoon hele lieve mensen, net zoals hun kinderen en kleinkinderen waar we ook gewoon contact mee hebben en ook naar de verjaardagen moeten gaan.

Ik ben al veel keren naar het groeten of begrafenis gegaan, alleen, omdat hij de mensen niet echt kende… maar nu had ik wel steun verwacht maar alles moet wijken voor het werk, ook ons leven samen als koppel, werken, eten, slapen en een beetje aandacht voor elkaar schiet er compleet over, geen communicatie, geen begrip… gisteren zei hij nog ‘het is ook altijd iets mee u’ omdat ik me niet goed voel, onregelmatige hartslag, lage bloeddruk heb en mijn voet is ook niet beter omdat ik alles proper, op orde wil hebben als hij thuis is… en als ik dan vraag om het tuinhuis (in het donker, achteraan) wil vast gaan doen omdat ik het vergeten ben (en ik dus niet zie waar ik stap en nog onstabieler word dus meer valrisico) dan is het te veel en wordt er vol op gezucht omdat ik een klein beetje hulp vraag…

Ik ben ten slotte in remissie en het kan niet dat ik dan nog zoveel pijn/last heb!

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-25 11:55

Ik heb net ook te horen gekregen dat ze nog maar met 1 product verder gaan en dat de studie medicatie volledig wordt stopgezet.

Ze zien niet echt een probleem of negatieve evolutie in de toekomst maar dat kunnen ze niet uitsluiten… dus het blijft heel dubbel maar ik blijf wel in de opvolging van de studie wat me weer wat geruststeld…

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 12:05

Wat Polly zegt, inderdaad. Probeer een weg te vinden om er samen mee om te gaan, of kap het af als je er geen toekomst in ziet.
En als je begrip en medeleven zoekt, dan helpt het niet om hem af te schilderen als 'meneertje'. Respect is altijd wederzijds he ;)

Dat laatste lijkt me wel heel eng voor je. Je wilt die remissie natuurlijk graag behouden en alles dat anders is/wordt, is dan best een stap.
Knuffel voor jou :knuffel:

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-25 14:08

Het is allemaal te veel, fysiek en mentaal…

Als je ergens mee zit hoop je terecht te kunnen bij je partner maar hij heeft gisteren letterlijk gezegd da hij het kotsbeu is, mij kotsbeu is en dat hij niet graag naar huis komt omdat het altijd wel iets is…

Dat heeft me heel hard gekwetst

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-25 14:10

Ik heb zo meteen nog een ekg (hartflimpje) een emg (neurologische test en waarschijnlijk beeldvorming omdat ik mezelf serieus pijn heb gedaan dinsdag met de deur van de auto tegen te houden…

En zo ziet men oor eruit

Afbeelding

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 14:11

Het lijkt Britt alsof jullie over grenzen aan het gaan zijn van wat je aan kunt en alles teveel is geworden, en ook over grenzen zijn aan het gaan van wat nog toelaatbaar is in een relatie als het gaat om uitspraken. Dat is wel heel pijnlijk om te lezen want dat is elkaar pijn doen of extra pijn doen en dat is natuurlijk nooit constructief en zeker niet helpend want dan ga je tegen elkaar knokken in plaats van proberen de situatie te "handelen" .
Ik wens je veel sterkte toe.
Blijkbaar of althans zo lijkt het zijn jullie NU " slecht weer zeilers". Heel heel verdrietig.

Ik geef je een oprechte knuffel!
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 03-04-25 14:46, in het totaal 1 keer bewerkt