Pallatin schreef:gaucho schreef:Bij mij ook, en ik weet niet of je dat van je zelf mag zeggen maar happy met mijn kontmaar ik doe ook glute bridges, maar stuk minder vaak dan Squats en lunges en dergelijke.
Ik had in het begin dat ik hier schreef al eens gezegd dat er termen voorbij kwamen waarbij ik geen flauw idee heb wat t zijn...foxyen weet ik nu...Maar ik heb nu werkelijk geen idee hoe je een lunge moet doen of een glute bridge? Laat staan een split squat....ik krijg al spierpijn als ik t lees...![]()
En Gaucho, ik vind zeker dat je mag zeggen dat je trots bent op je kont, je doet en laat er veel voor...ik kan helaas niet hetzelfde zeggen...
Haha, Google is je beste vriend
maar, bij splitsquats leg je een been achter je op een verhoging en zak je met je voorste been in een squat. Bij een glute bridge lig je op je rug op de grond en zet je je voeten zo dicht mogelijk bij je kont neer. Dan druk je vervolgens je rug en kont van de grond tot je een rechte lijn krijgt van je knieen naar je borst
maar ik doe ook glute bridges, maar stuk minder vaak dan Squats en lunges en dergelijke.
Denk dat ik daarvoor nog even flink aan de workouts moet. Zelf heb ik echt van die 'hip dips' en dat vind ik niet mooi, maar als ik de vele workouts op Youtube moet geloven dan kan je daar vanaf komen.
zolang we het maar proberen.

Extra jammer dan dat dingen zoals disney nu allemaal in het water vallen. Maar gelukkig is er iets geboekt. 

... ik hoop dat je het weer lekker op kan pakken.