4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lis_Ol

Berichten: 4472
Geregistreerd: 24-08-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 03:17

Aight; ik vond die salade eigenlijk een beetje tegen vallen :')
Weet niet wat ik miste, maar t was het net niet voor mij.
Jammer dat het bij jou niet zo lekker ging de laatste dagen. 1690 kcal is toch erg netjes! Is ook moeilijk om ineens weer helemaal naar netjes te gaan.

Josien: welkom terug! Jammer dat de kilo’s er weer aan zitten.
Ik vind het ook lastiger als mijn man thuis is om gezond te eten. Dus sta mezelf toe als hij thuis is (is om het weekend wanneer ik vrij ben en dan af en toe een dag door de week) wat te cheaten :)

Welmoed; ik zou je willen aanmoedigen om je calorieën te gaan bijhouden. Zo krijg je veel meer inzicht in wat je binnen krijgt, is iets waar je je namelijk snel op verkijkt (te weinig of juist teveel)

Mijn lijstje van dinsdag:
1.30: een manderijn
5.00: kom champignon soep, 2 volkoren crackers met smeerkaas
7.30: 100 gr rode druiven
9.30: 150 gr vanille kwark met 20 gr crusli, 250 ml sinasappel-aardbei smoothie
19.00: spinazietaart <3 (bladerdeeg, bladspinazie, kipfilet en kaas)
22.00: glas ice tea green
22.45: blikje redbull sugarfree en een notenreep van zonnatura
Totaal: 1617
B: 12.500 stappen

welmoed__

Berichten: 6573
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: North of Drenth

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 10:37

@lis, dat doe ik inderdaad zo veel mogelijk. Zoals vanavond vind ik het wel lastig, dan eet ik pannenkoeken en van de week ga ik nog eens uit eten. Dat voer ik dan niet in, maar de rest van de dag probeer ik dat wel te doen.

CCCCC

Berichten: 5152
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 10:50

Welmoed: Welkom! Mooi lijstje gisteren.

Josien: Welcome back! Je lunch klinkt heerlijk!

Aight: Ga je veel carnaval vieren? Ik vind je lijstjes mooi! De smoothie vult wel goed. Ik schenk hem in een mega glas van de Ikea. Er zit ook wel 400+ kcal in!

Lis_Ol: Mooi lijstje van gisteren! Je spinazietaart klinkt goed. Heb je een recept?

Ik was even een beetje off radar. Erg drukke dagen, maandag drukke werkdag en in de avond opleiding (ben dan pas rond 22.30 thuis), gisteren hele drukke werkdag + sporten. Vandaag even een versnelling terug tijdens mijn thuiswerkdag. Eindelijk zon!! Ik wil eind van de middag even een rondje hardlopen (al heb ik zoveel spierpijn van de WOD van gisteren :+ ). Had 620 kcal verbrand in iets meer dan een uur :')

Lijstje gisteren:
O; Cappuccino
L; Salade met brie, walnoten en gedroogde tomaten en een bruine ciabatta met brie (uit mijn kantine op kantoor)
T; Kaneelbroodje (had ik eigenlijk als ontbijt gewild maar ik had er geen tijd voor :( )
T (voor het sporten); banaan
A; Pasta met rode saus (gehakt, champignons, italiaanse roerbak, tomatenpuree) en wat parmezaan
T; Glas drinkyoghurt en 20 gr pure chocolade

B; 10k stappen en een uurtje crossfit. Zeker boven de 3.000 kcal verbrand haha.

Vandaag weer een nieuwe (thuiswerk)dag:
O; Cappuccino
T/L (rond 11u); Havermoutje met banaan en pindakaas
T; 2 knackebrood, 1 met een gekookt ei en wat mayo en 1 met kipfilet
A; Knorr burrito's met salade van avocado en cherrytomaat :9
T; Bakje gemengd fruit en een handje walnoten

Totaal zo'n 1850 kcal
B; Sowieso 10k stappen en een half uurtje hardlopen

Aight
Berichten: 3194
Geregistreerd: 01-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 10:58

@welmoed je lijstje klinkt echt lekker! Idd wat Lis_ol zegt, als je in het begin je kcal bijhoudt heb je een beter inzicht en kan je daar dan ook op schakelen. Ik weeg eigenlijk altijd consistent dingen als geraspte kaas/pasta/rijst af. Omdat ik daar mezelf totaal in onderschatte :') Nu zie ik wel ongeveer of iets 40 of 70 gram is, maar in het begin totaal niet.

@lis_ol ooh hahahaha ik vind hem wel lekker maar niet vullend genoeg :Y)

@Josien welkom terug inderdaad! En helaas herkenbaar. Was in de afgelopen 2 jaar in totaal 12 kilo afgevallen en daar zit nu 3 weer van bij (en heb 3 maanden een nieuwe vriend heeeeel toevallig). Maar goed dat je het weer oppakt!

@CCCCC ik gok dat ik alle dagen (vrijdag t/m dinsdag) uiteindelijk ga vieren *\o/* Maar kan best zijn dat het zaterdag of maandag niet is. Beetje afhankelijk van hoe de sfeer gaat zijn!
Wat is de WOD? Net lijstje voor zo'n hectische dag!

Vandaag rustig thuiswerkdagje:
O: baked oats
L: bloemkool-curry plaat
A: lasagne met bladen van pompoen, spinazie, kruidenkaas en zalm
Totaal: 1570

CCCCC

Berichten: 5152
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Den Bosch

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 11:29

aight: Wod is een afkorting voor Workout of the day! :D Ik doe crossfit en dan heb je lessen als WOD, weightlifting, powerlifting e.d. :) Waar ga je het vieren?

welmoed__

Berichten: 6573
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: North of Drenth

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 20:53

Wow CCC, wat een boel kcal verbrand :wow:

Aight je avond eten klinkt erg lekker!

Mijn lijstje van vandaag:
O: yoghurt met halve appel en halve peer even opgebakken in de pan met een beetje kaneel :9
L: 2 wraps, eentje met rosbief, klein beetje honing+mosterd en rucola en de andere met kruidenboter, kipfilet en komkommer
T: 2 rijstwafels met pure chocolade laagje
A: Pannenkoeken met appel en stroop en glaasje cola

Tot het avond eten waren mijn kcal 860. Geen idee wat de pannenkoeken doen inclusief de stroop etc. maar vast genoeg

B: vanochtend 17km gefietst (ebike), daarnaast zit ik al over de 10.000 stappen

Lis_Ol

Berichten: 4472
Geregistreerd: 24-08-06
Woonplaats: Drenthe

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 21:56

Ccccc; toch mooie lijstjes ondanks je drukke dagen! Nog hardgelopen vandaag?
Ja zeker, is echt super simpel om te maken.
Ik gebruik voor 2 personen 6 plakjes bladerdeeg, een pak bladspinazie uit de vriezer, 200 gr kipfilet en geraspte kaas naar eigen smaak :))
Oven op 180 graden, kip bakken
Bladerdeeg in de ovenschaal, vullen met spinazie, kip, kaas en dan dichtmaken met bladerdeeg. Ik doe er vaak wel een ei overheen om het wat knapperig te maken. 20/25 minuten in de oven tot het krokant is en smullen maar <3

Aight: nee ik had er ook niet genoeg aan.. hoeft voor mij niet nog een keer haha.
Veel plezier met carnavallen dit weekend!

Welmoed; ik probeer vaak wel in te schatten hoeveel het is, zoals vd week met mijn bestelde pokebowl. Dan heb je voor jezelf toch wat inzicht. Mfp geeft ook aan hoeveel kcal het is, en anders is Google je beste vriend.
Dat inzicht is vaak fijn, zeker aan het begin.

De weegschaal stond eindelijk weer aan mijn zijde, -0.8 tav 1.5 week geleden. Super fijn.
Mijn lijstje van vandaag:
2.00: een banaan
5.00: 2 wraps met kruidenkaas, kipfilet, advocado en sla
8.00: 250 ml sinasappel aardbei smoothie
9.45: 150 gr vanille kwark met 20 gr crusli. 75 ml optimel drink
19.15: gekookte aardappelen met sperziebonen en een boomstammetje
20.45: 50 gr oven baked chips en een glas ice tea green
22.45: blikje redbull sugarfree en een notenreep van zonnatura
Totaal: 1795
B; klein buiten ritje gemaakt van een half uur. Daarnaast zo’n 7.000 stappen gezet tot nu toe.

Aight
Berichten: 3194
Geregistreerd: 01-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 22:05

CCCCC schreef:
aight: Wod is een afkorting voor Workout of the day! :D Ik doe crossfit en dan heb je lessen als WOD, weightlifting, powerlifting e.d. :) Waar ga je het vieren?


Oh vet! En dat wisselt wekelijks? Of hoe doen ze dat?

@Welmoed jazeker, was heel erg lekker! Ik heb vanwege -een niet zo rustig-thuiswerkdagje mijn lijstje om moeten gooien, maar daardoor had ik ruim genoeg kcal om DE HELE BAK lasagne op te eten <3

Afbeelding

O: baked oats pakje crackers
L: bloemkool-curry plaat
A: lasagne met bladen van pompoen, spinazie, kruidenkaas en zalm
Totaal: 1570

@lis_ol goed bezig! Gaat gestaag omlaag of niet?

Lis_Ol

Berichten: 4472
Geregistreerd: 24-08-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 23:09

Aight; oeh ik snap nu dat jij met zulke maaltijden genoeg heb aan maar een paar per dag :)) ziet er goed uit!
Ik bleef ff hangen in gewicht maar nu deze week gaat het ineens weer hard! Moet zeggen dat ik ook minder trek heb op t moment en me daarmee goed aan m’n planning kan houden.

Vandaag;
4.30; bord pasta pesto met kip, spinazie en kaas (m’n collega was onverwachts vrij vanwege privé omstandigheden en die had z’n pasta op werk laten staan. Dus die appte me of ik het op wou eten :)) )
8.00: 250 ml smoothie sinasappel-aardbei
10.00; 125 gr magere perzik yoghurt met 10 gr müsli
19.00: stamppot boerenkool met spekjes jus en rookworst
22.45 blikje redbull sugarfree en een paar blokjes salted caramel chocolade
Totaal: 1671
B; veelste weinig _O- zit nu op een kleine 7.000 stappen

Morgen neem ik een cheatday, m’n moeder nodigde me uit om morgenavond tapas mee te gaan eten met haar en een vriendin. Heb ook trek in tosti dus die ga ik vannacht ook eten :))

CCCCC

Berichten: 5152
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Den Bosch

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 21:25

Lis_Ol: Het hardlopen is er niet meer van gekomen :o Mooie lijstjes ondanks dat het wat weinig is.

Aight: Nee elke dag is er een andere WOD! Ik ben nu ruim een half jaar lid en nog geen een keer dezelfde workout gedaan.

Hier best wel drukke dagen met werk. Merk ook dat ik echt weer moet wennen aan de prikkels van kantoor, sociaal, sport e.d. Dus even een beetje gas terug komend weekend.

Vandaag is mijn lijstje matig.. Beste vriendinnetje is jarig dus taart (en toen meteen mn hele dag in de war)

O: Cappuccino
T: Stuk aardbei bavarois taart + 2 cappuccino
L: 2 boterhammen met kipfilet en een kaneelbroodje (echt mijn alltime cheat haha)
T: Een donut uit een TGTG box van bakker bart :o
A: Bobotie
T: 2 mandarijnen

Ik ga niet tellen want het is echt te veel.
Beweging: Ook te weinig, zo'n 5k stappen

Morgen weer een betere dag hoop ik! Ga in de ochtend sporten en zou daarna naar de sauna, maar dat gaat helaas niet door. Nu ga ik gewoon naar mijn ouders en daarna eten bij een vriendin.

Kiwi_
Berichten: 1497
Geregistreerd: 11-11-07
Woonplaats: Het mooiste plekje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 21:45

Ik meld me ook weer, na m’n vakantie bleek een collega uitgevallen te zijn dus heel druk geweest met werk. Wel blijven sporten maar het eten is niet om over naar huis te schrijven :o
Daarnaast ook net begonnen met andere anticonceptie en geloof dat m’n lichaam daar ook flink aan moet wennen, m’n borsten zijn opeens van een ander formaat :') Hoop dat ik er niet te veel van terug zie op de weegschaal.

Anyway, ik ga ook weer proberen mee te posten! Mag ik een beetje van je discipline Lis_Ol? :D

Jolliej

Berichten: 3371
Geregistreerd: 24-09-09
Woonplaats: Firdgum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 02:57

Ik ga me hier ook even melden hihi. Ik ben door een beetje moeilijke periode heen gegaan vorig jaar en me daarin vooral volgegeten met lekkere dingen. Nu ben ik niet echt ontevreden over mijn lichaam of iets. Maar gezien ik men met kleine ponys is het wel prettig een beetje op me gewicht te letten en vind ik toch dat er iets af moet ;) Dus ik zal vooral meelezen onder de steen hihi, maar altijd extra motiverend om ook van anderen te lezen!!

Lis_Ol

Berichten: 4472
Geregistreerd: 24-08-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 20:19

Ccccc; jammer dat je zo’n last heb van de prikkels. Hopelijk kom je het weekend een beetje bij!

Welkom terug kiwi :D
Balen dat je lichaam zo veranderd door de wisseling, ik ga over 1.5 week ook switchen en vind dat ook best spannend wat het met mijn lichaam gaat doen..
Haha, ik zie t als compliment :)) geen idee waar ik het nu vandaan heb gehaald _O-
Moet zeggen dat ik me wel beter voel nu ik weer gezonder eet, dus dubbel winst.

Succes Jolliej, hopelijk heb je iets aan dit topic.

Gister dus cheatday gehad, la cubanita was weer genieten maar voor t mooie iets teveel gegeten.
Zat vanmorgen ook nog steeds vol van gister.
Over vandaag weer tevreden :)
O: pakje optimel drink (500ml) en 100 gr rode druiven
T: paar chocolade balletjes met hazelnoot
L: 2 wraps met kruidenkaas, kipfilet, advocado en sla
T: nog een paar chocolade balletjes met hazelnoot (alles bij elkaar was 75 gr)
A: 60 gr orzo met 250 gr roerbakgroente (champignons, pre, peterselie en ui) met een kip kaas schnitzel
T: 150 ml vlaflip
T: 25 gr pistachenoten
Totaal; 1866
B; best veel, zit nu op 10.000 stappen, 30 minuten gefietst met de pony en hond en een uurtje met Freek gereden

Morgen zal weer minder worden, ga een dagje met mijn man mee op de wagen, dus moeten onderweg eten zien te scoren :')

welmoed__

Berichten: 6573
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: North of Drenth

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 23:00

Anticonceptie, praat me er niet van :roll: :')
Hier een implanon, maar ook niet tevreden over helaas.

Lekker lijstje Lis! Hoop dat je wel genoten hebt van La Cubanita!

Ik had vandaag een cheat dag. Lekker uit eten geweest, donut gehad en een paar stukjes Tony Chocolonely. Morgen weer wat beter opletten

Kiwi_
Berichten: 1497
Geregistreerd: 11-11-07
Woonplaats: Het mooiste plekje!

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 11:00

Je blijft trouw posten en hebt echt nette lijstjes vind ik, vind ik echt knap :) Ik moet de knop echt nog even omzetten wat dat betreft, denk dat vooral de suikers het me moeilijk maken. Naar welke anticonceptie ga je switchen? En waar gaan jullie heen vandaag?

@Welmoed: het is ook dat ik nog niet echt op kinderen zit te wachten, want anders stopte ik gelijk. Een vriendin begon gister gelijk over m’n enorme boobs, dus het ligt niet aan mij, haha. Lekker genoten van je cheatday?

Ik ben gister weer naar de kroeg geweest, qua eten was m’n dag oké maar de biertjes hebben vast niet geholpen. Wel 13 km hardgelopen en lekker in huis bezig geweest dus overall wel oké denk ik. Vandaag denk ik niet helemaal netjes qua eten, wil nog wel even mountainbiken ter compensatie. En dan morgen back to business :)

CCCCC

Berichten: 5152
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 12:33

Lis_ol; mooi lijstje! Veel plezier vandaag, het weer is prachtig!

Kiwi: herkenbaar van de anticonceptie. Een deel van mijn kilo’s wijt ik ook aan mijn nieuwe spiraal (maart 2021). Wij (ik :+ ) willen ook nog geen kinderen en zie even geen andere optie dan dit. Goed dat hardlopen! Geniet van vandaag! Het weer is mega voor de carnaval!

Gisteren een mwah dag, kan beter en kan slechter. Wel weer lekker veel verbrand bij de crossfit. Vandaag de dag lekker begonnen met een wandeling met vriendlief en ga zo even naar het tuincentrum en daarna in de tuin aan de gang (vegen en onkruid wieden). Qua eten ga ik weer mn best doen!

welmoed__

Berichten: 6573
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: North of Drenth

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 18:02

13km hardlopen, pfoe dat doe ik je niet na!

En ik heb zeker genoten van mijn cheatday, al maak ik er maar een cheat weekend van want we eten zo van de cafetaria :o
Morgen weer de touwtjes aantrekken.

CCCCC

Berichten: 5152
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Den Bosch

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 12:15

Goedemorgen allen! Wat is het vandaag weer heerlijk weer hé. Ik heb een thuiswerkdag en vanavond weer opleiding.

Lijstje van gisteren (was niet top).
10.00: Cappuccino en een glas yoghurtdrink
11.30: 2 boterhammen met kipfilet
15.30: kom tomatensoep en een stokbroodje met kruidenboter
21.00: Chicken burger en wat frietjes

B: 11.000 stappen toch nog!

Vandaag gaan we weer streng!
O: Smoothie van banaan, sinaasappel, rood fruit, amandelmelk en havermout
T: 2 mandarijnen
L: 300 gr magere kwark met granola en een klein beetje honing
T: 2 gekookte eitjes
A: Risotto (ik ben weer op locatie voor studie)

Is zo'n 1700 kcal vermoed ik (ik weet niet hoeveel de risotto is, daar heb ik 650 voor gereserveerd)

B: Op 2 x 15 minuten fietsen denk ik weinig beweging. Op maandag doen we altijd boodschappen in onze pauze ipv een wandeling.

welmoed__

Berichten: 6573
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: North of Drenth

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 12:37

Mooi lijstje van vandaag CCCC! En inderdaad, echt heerlijk weer!

Lis_Ol

Berichten: 4472
Geregistreerd: 24-08-06
Woonplaats: Drenthe

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 13:45

Dankjewel kiwi, lief van je.
Ik ga van de pil over naar een spiraal.. heb toen de tijd op de pil heel heftig gereageerd qua lichamelijke veranderingen. Maar ga nu wel terug in de hoeveelheid hormonen, dus hoop dat het meevalt.
We hebben gister rondje Nl gemaakt, 4 stops in totaal dus waren nog redelijk optijd klaar hihi.
Wauw 13 km hardlopen, petje af!

Ccccc: nette lijstjes hoor. Die van gister moet ook wel is kunnen en zo super slecht is het ook nog niet.
Wat voor opleiding doe je?

Welmoed; goed weekend gehad?

Ik was dus gister een dagje mee. Deel mijn lijstje maar heb geen idee hoeveel calorieën _O-

O; 150 gr vanille kwark met crusli, 150 ml optimel drink
T: eierkoek met een dun laagje chocopasta
L: broodje carpaccio van de pomp, blikje chocomelk
A; groentesoep, schnitzel met groente en patat :)) en een dame blanche na (wegrestaurant)
T; bij thuiskomt nog 2 handjes chips

Vandaag:
O: 150 gr Griekse yoghurt met 1/2 appel, müsli, kaneel. 150 ml optimel drink
L: 2 bruine broodjes met knakworstjes en een beetje saus. Glas ice tea green
T: müslireep chocolade en een blikje redbull sugarfree
T: banaan
A: maaltijdsalade kip ketjap
T; 100 gr rode druiven, 125 ml perzik yoghurt met 10 gr müsli
T: 3 maiswafels kaas
Totaal; 1816
B; ben vanmorgen 50 minuten met Freek weggeweest, zit nu op 4.000 stappen en ga zo werken tot 23.30

rien10
Berichten: 14954
Geregistreerd: 01-06-10

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 14:00

Hoi allemaal. Met lood in mijn schoenen... .meld ik mij in dit topic. Ik ben een jojo en jojo in een aantal jaar gerust 10 kilo op en af. Nu de overgang er is ben ik fors aangekomen. Ik moet echt wat aan mijn gewicht gaan doen. Hoe ik dat wil doen? Minder eten, meer bewegen, minder bewerkte koolhydraten (wel dus aardappelen en koolhydraathoudende groenten).
Ik heb een pony die niet bereden wordt momenteel en een hond, dus dat wandelen komt wel goed. :D
Ik ben niet zo van het dagelijks lijstjes posten van mijn eten, dat hoeft toch niet he? Prima als het bij iemand helpt natuurlijk, maar zo zit ik niet in elkaar.
Mijn streven is om iedere woensdag iets minder te wegen dan de woensdag ervoor. Al is het maar 1 ons. Het is er allemaal niet in 5 weken bij gekomen, het hoeft er ook niet in 5 weken af.
Ik sta open voor tip en goede adviezen. Dus, ik ga er maar weer eens voor.

welmoed__

Berichten: 6573
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: North of Drenth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 14:16

Welkom Rien! Dat jojoën is heel herkenbaar helaas.
Denk er vooral aan dat je niet minder gaat eten, wel anders.

Lijstje is volgens mij niet nodig, ik merk alleen wel dat je dan een goed inzicht krijgt op wat je allemaal naar binnen werkt en hoe snel het gaat. Ik heb dus vanmorgen 3 koekjes gegeten, heb daarmee dus even 285 kcal naar binnen gewerkt. Toen ik dat achteraf even bekeek deed dat pijn en voelde dat heel stom. Ik kan het altijd maar moeilijk bij 1 koekje/snoepje/handje chips houden, dat is echt mijn valkuil
Laatst bijgewerkt door welmoed__ op 28-02-22 14:18, in het totaal 1 keer bewerkt

rien10
Berichten: 14954
Geregistreerd: 01-06-10

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 14:17

Thanks welmoed. Ik eet wel teveel hoor. :j Ik ben gewoon een grote eter, als ik me daar een paar weken mee inhoud (dus niet 2 x avondeten opscheppen) ben ik daar weer aan gewend en lukt dat beter. :o

Lis_Ol

Berichten: 4472
Geregistreerd: 24-08-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 13:48

Welkom Rien!
Lijstjes zijn niet verplicht hoor, maar geeft jezelf en andere wel inzicht. Soms haal je nog wat ideeën en motivatie van andere eruit.

Mijn lijstje van gister kan de prullenbak in, iets met een chocoladereep die mijn man in m’n tas had verstopt.. die was op toen ik thuis kwam uit werk _O-
Wel veel bewogen gister dus zal niet gelijk een aanslag geweest zijn.
Vandaag nieuwe poging;
O; banaan, 150 ml optimel drink
T: amandel notenreep
L: afbak stokbroodje, 1/2 met oude kaas en 1/2 met magere filet americain
T; 3 biggetjes (snoepjes)
T: blikje redbull sugarfree, müslireep chocolade
T; een peer
A; macaroni met groente, mager rundergehakt en kruiden
T: 100 gr rode druiven, 125 gr perzik yoghurt met 10 gr müsli
T: 3 maiswafels kaas
Totaal: 1781
B; niet bijzonder, heb vanmorgen de stal leeg getrokken en de mestkar met de hand leeg geschept. Zit nu op 5.000 stappen en ga zo werken tot 23.30

welmoed__

Berichten: 6573
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: North of Drenth

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 19:25

Pff, ik ben ook even boos op mezelf...
heb twee tompoucen naar binnen gewerkt en daarnaast zit ik nu te bunkeren in de merci.. _-:(