Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MizzMontana schreef:Maar germie jij hebt toch nog geen Corona gehad? En dus geen vergelijk?
Sheran schreef:Terzijde: ik kan het in dit topic toch echt niet nalaten om je naam als germ-ie te lezen
Maar als Raket dus, met al haar ervaring, het ook bij het verkeerde eind had, hoe kun je dan denken dat dat jou niet zal gebeuren?
Shadow0 schreef:Als je thuis moet blijven, hoe lang moet je dan eigenlijk thuis blijven?
Marcella schreef:PSvanLot schreef:Tot de verkoudheid/hoesten/koorts over zijn en dan nog 24 uur...
Dat kan dus aardig lang zijn als het RIVM het niet gaat aanpassen.
Dan zou ik nooit meer het huis uit mogen. Ben hele jaar door verkouden/hoesten/hooikoorts.
kiki1976 schreef:Germie wat je nu wederom doet is iets wat mensen hier in het topic mateloos irriteert, dit hebben verschillende je eerder al geprobeerd uit leggen.
Het is echt niet erg dat jouw menig afwijkt van andere, maar probeer die niet voor waar neer te zetten of iemand anders op te dringen.
Blijft het topic voor iedereen een stuk gezelliger van en voorkomt dat mensen jouw nu op hun foeilijst gaan zetten, neem aan dat dit ook niet je bedoeling is toch?
Saskia9 schreef:Bizar hoe hier op een man gespeeld wordt zeg. Mensen vragen hoe iemand ergens bij komt, vervolgens legt diegene het uit. Andere vinden het vervelend en beginnen erover, terwijl iemand anders dus gewoon iets vraagt. Echt bizar te lezen hoe weinig begrip er is en vele als schapen 1 iemand blijven aanvallen. Germie, voor wat het waard is,ik zit onder een steen maar lees je antwoorden graag.
bigone schreef:Germie je hebt gelijk met je snotterverhaal. Ik denk dat je ons wat te laag inschat want met koud nat weer naar buiten levert standaard bij iedereen een loopneus op. Niks aan de hand echter in het begin van het topic was je nogal overtuigd in je mening dat het allemaal overtrokken was en jij gewoon je gang bleef gaan ondanks dat je misschien wat verkouden en koortsig zou worden en daar zien mensen een stuk onverschilligheid in ten opzichte van je medemens. Je wekte de indruk dat je het uiterst vervelend vond dat je reizen en vakanties misschien niet door zouden gaan door dit coronavirus . En dat stoot mensen die bezorgt zijn voor familie/vrienden omdat ze in de risicogroep zitten enorm voor het hoofd . Niet verkeerd bedoeld maar misschien begrijp je dat.