Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Yenni schreef:Ik zou graag wat advies inwinnen hier. Ik zet bij mij zelf gellak en ik heb de kleuren van Pink gellac, die blijven goed zitten. De base em top coat van dat merk bleven niet goed zitten. Toen ben ik over gestapt naar een particulier merk dat werkt goed maar deze gaat er mee stoppen.. Nu ben ik op zoek naar een alternatief merk wat ook goed is.. Heeft iemand tips voor een fijn merk?
Yenni schreef:Dankjewel, ik zal eens gaan kijken naar beide merken. Ik heb een LED lamp die 30 en 60 seconde stand heeft. Kunnen daar de lakken van andere merken ook gewoon onder drogen? Voel mij een beetje een leek
Ketly schreef:Ik heb watjes doordrenkt met aceton en dit ongeveer 10 minuten per nagel laten zitten. Oh dat is ook wel een goed ideeIk denk dat ik ze volgende keer ook maar helemaal afvijl, maar omdat ik ze even een weekje kaal wilde laten vond ik dat een beetje spannend
Maar dit was ook niks
Ketly schreef:Libiris schreef:denk t wel, maar weel heel voorzichtig zijn hè! tot aan de base... dus zodra de kleur weg is daar zo min mogelijk vijlen
En wat doe je met de base? Die laat je zitten voor de volgende gellak of is deze wel makkelijk te verwijderen met aceton?
Ketly schreef:Libiris schreef:denk t wel, maar weel heel voorzichtig zijn hè! tot aan de base... dus zodra de kleur weg is daar zo min mogelijk vijlen
En wat doe je met de base? Die laat je zitten voor de volgende gellak of is deze wel makkelijk te verwijderen met aceton?
Yellowbird schreef:Het was een lange zit haha sorry jnien! Maar ze zijn er gelukkig wel beter op geworden.
Mijn medecursist heeft een model, waar ik dus ook op werk, dus ik mag er 3 dagen tegenaan whoehoe!
Yellowbird schreef:Uhh dit was oude set verwijderen en nieuwe set plaatsen. Plus pigment en glitter nagel.
Schrik niet.... Dit was 3 uur en 10 minuten.. ook ik moet sneller worden oeps