Naar de sportschool!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamy

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 12:24

Lekker!!
Idd, in januari is ‘t vaak ineens drukker :)) goede voornemens.. zwakt ook snel weer af meestal :D

Heb net m’n gymshark-setje binnen. Nu al lekker in aan’t trainen. Ben echt heel happy!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 12:35

Nice. Welke heb je gekocht?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 12:36

Needje schreef:
Nice. Welke heb je gekocht?

De seamless energy+ en een pull-over hoodie :D
Zal straks even een foto posten! Geeft echt nog even extra motivatie, zo’n nieuw setje :D

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 13:58

Afbeelding
<3
Afbeelding

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 14:04

Staat goed :D ! Ben zelf niet zo heel erg van de hoodies (behalve thuis op de bank :) )
De broek staat je erg goed, ben ook nog wel jaloers op jouw figuur :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 14:19

Goed bezig!

Ik ben al 1,5 week niet geweest. Vorige week de hele week geklust en verhuist en nu de kerstdagen. Plan is om morgen weer te gaan.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 14:49

Ja die broeken zijn fijn <3
Ik heb de paarse.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 17:53

Es_ther schreef:
Lekker bezig! Ik ga straks een rondje hardlopen :).

Ben benieuwd hoe het na 1 januari is, hoe druk het dan wordt.

Hier was het vorig jaar echt bizar druk de eerste paar weken van januari. Gelukkig is t in februari meestal al weer rustig :+

Ik ben vandaag ook eindelijk weer geweest, tijdens kerst was mijn sportschool dicht. Vanavond ga ik weer, want dan ga ik samen trainen met iemand. Naja moet kunnen na die paar dagen niet haha

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 22:58

Leuk setje Dreamy! Ik ga ook morgen weer Laura.

En voor de dames die al even niet geweest zijn, soms is het niet anders, dat mag je trots zijn dat je het weer oppakt.

Hier in januari ook altijd druk, maar in maart gewoon weer het vaste gezelschap met een paar doorzetters erbij.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 23:09

Ik meld me ook!

Sportschool abonnement genomen en nieuwe sport kleding besteld. Vorig jaar juni gestopt door een blessure waardoor ik niet meer mocht sporten. We gaan het nu vanaf 1 januari weer stukje bij beetje opbouwen. :D

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 00:24

Ik ben vooral een meelezers, ben nu 8 weken bezig met 1x per week en heb vanavond na de training mijn abo omgezet van 1x pw naar onbeperkt (als 2x pw zou kunnen zou ik dat gedaan hebben, maar die optie is er niet).

Merk in die kleine 2 maanden dat ik bezig ben dat ik aanmerkelijk fitter ben, sterker ook, gesleep met zakken voer voor de paarden gaat gewoon echt gemakkelijker.

En ben al een paar cm kwijt en tussen de 4 en de 5 kg.

Gaat goed dus en dus in het nieuwe jaar lekker 2x per week sporten en misschien af en toe als 3e keer een lesje spinning erbij.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 13:27

Leuk nog meer fanatiekelingen :D wat doe je marije_jiplover? Groepslessen of ook fitness?

Succes Selena :)

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 13:42

Groepsles funxionall, een maandelijks wisselend circuit van 20 oefeningen van 1 minuut en dan 2 rondjes met 90 sec. rust tussendoor.
In die 20 oefeningen train je alle spiergroepen, cardio, coördinatie en balans. Er wordt gebruik gemaakt van eigen gewicht, maar ook van barbells, kettlebells, halters, etc.
Kleinschalige groepen, goede begeleiding, werkt heel motiverend voor mij.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 23:07

Ik lees al een tijdje mee, maar weinig gepost. Echter heb ik op 3 januari mijn intake bij een personal trainer om een fitness schema op te laten stellen. Ik wil graag wat sterker en fitter worden! Mijn plan is om 2x per week te gaan fitnessen. Verder doe ik al een hele tijd 2x per week kickboksen (bij dezelfde school). Ik merk dat ik het sporten echt heel leuk vind en ook snel een schuldgevoel heb als ik niet ga (zoals deze week nu er geen les is vanwege de feestdagen). Ik voel me een stuk gezonder, meer energie en ik ben ook beter gaan eten. Helemaal klaar om in 2019 ook het fitnessen op te pakken. :D Leuk om hier te lezen waar anderen zich mee bezig houden in de sportschool! Dat circuit hierboven klinkt ook interessant!

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 20:21

Even een snelle ego post, heb een pizza in de oven dus weinig tijd. Vrijdag na een les van een uur moest ik wachten tot ik naar huis kon omdat mijn zoontje tennis wedstrijden had. Ik heb toen voor het eerst een eiwitrijke genomen.

Chocolade was op, dus koos ik voor koos en ik vond het verrassend lekker.

Whey poeder heb ik nu 3x gekocht en na 2x proberen weggegooid, krijg dat echt niet weg.

Iemand ervaring met eiwit shakes na de training, welke zijn aanraders?

Kak, lichtelijk verbrande bloemkoolpizza, iets te lang getypt

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 20:34

Ik vind het zo jammer dat Gymshark voornamelijk Crop tops heeft of in iedergeval dingen die je niet met 15 kg overgewicht kan dragen (en eigenlijk wel de reden is dat je gaat sporten)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 20:35

Mijn vriend heeft voor na het sporten de whey perfection van body en fitshop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 23:52

Ik vind de eiwitshakes echt niet lekker. Eiwitrepen daarintegen zijn wel heerlijk!

Ik ben gisteren weer gaan sporten na 1,5 week. Ging weer echt lekker! Gelukkig niet veel last van spierpijn dus morgen weer naar de sportschool.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 23:55

Ligt heel erg aan welke je hebt vind ik. Sommige smaken heel chemisch maar sommige zijn echt lekker. De whey perfection tropical bijvoorbeeld. En ik drink zelf vaak de muscle protector water meloen tijdens het sporten

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 00:13

Wij hebben ook whey perfection van body en fit. Ik vind niet alles lekker als shake, soms gewoon lekker door de yoghurt of kwark. We hebben nu speculaas, maar dat is met stukjes, dat krijg ik drinkend echt niet weg.
Banaan aardbei en vanille wel :)
Kokos vond ik vooral met melk lekker, dus tja soms een beetje uitproberen.

Romeo2007 ik draag ook liever geen croptops hoor. Ik heb nu wel een broek van under armour besteld, ben benieuwd!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 02:02

Crop tops? In geen 100 jaar. Dat is iets wat ik echt nooit zou durven!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 02:58

Mama3 schreef:
Iemand ervaring met eiwit shakes na de training, welke zijn aanraders?

XXLNutrition, en dan de cookies&cream.

Op aanraden van Rich Piana (RIP) ben ik echter overgestapt op "real food", nu gaat er gewoon een kop echte eiwitten door de melk als shake (met spinazie en bevroren aardbeien). Verkrijgbaar bij de horeca groothandel (zoals de Makro).

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 12:58

Je hebt ook flesjes eiwit in de supermarkt.

Zo vandaag eindelijk weer gesport. Door drukte 2 weken niet geweest maar het viel niks tegen.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 15:28

Ik ben ook weer geweest na een weekje afwezigheid.
Blijf het een lekker gevoel vinden, sporten en dan voelen dat je goed je best hebt gedaan :).

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 15:40

Ik ben ook weer geweest vandaag. Moet me er altijd toe zetten maar heerlijk als je weer bent geweest vind ik.