Maar voor mezelf merk ik dat ik nu ook weet zonder wegen wat ik het beste kan kiezen. Misschien dat ik later, als ik op mezelf woon, wel ga wegen, maar nu nog niet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maanlicht schreef:Mijn lijstje van vandaag:
O: klein bakje yoghurt met wat Cruesli
T:mandarijntwee maiswafels met ossenworst
L:twee geroosterde boterhammentwee maiswafels met jonge kaas en tomaat
T: een handje druiven, 6 maiswafels, 50 gram ossenworst, kommetje aspergesoep
A:bulgur met pruimen, gehaktballetjes, tomatenblokjes en spinazie3/4 Big American pizza bbq chicken
_KellyAV schreef:Ja ik ben echt een waterrat, dus ik denk dat ik het heerlijk vindIk voel me ook niet heel prettig in zwemkleding, maar ik heb een heel fijn en mooi badpak die ook nog een beetje een shaping effect heeft.
Vandaag bij de lidl een springtouw gekocht, ga hem zometeen maar eens uit de verpakking halen
Hoe kan je -18 kg niet zien?Dat is toch een super prestatie!
Yonker schreef:_KellyAV schreef:Ja ik ben echt een waterrat, dus ik denk dat ik het heerlijk vindIk voel me ook niet heel prettig in zwemkleding, maar ik heb een heel fijn en mooi badpak die ook nog een beetje een shaping effect heeft.
Vandaag bij de lidl een springtouw gekocht, ga hem zometeen maar eens uit de verpakking halen
Hoe kan je -18 kg niet zien?Dat is toch een super prestatie!
Hmm nou veel overgewicht hebben, dan valt het niet zo optenminste dat idee heb ik..... ik heb namelijk nog een lange weg te gaan maar dankjewel
Enne ik ben eigenlijk ook echt een waterratmaar goed nu druk genoeg met 2x per week sporten erbij.
We zijn lekker bezig dames, zie allemaal fijne lijstjes
StillAngel schreef:@aria_zz: och, als je er maar van geniet toch
@kimmie25501: Mooi lijstje! Heb je een speciale chocomel met weinig calorieen of dat niet? Zoiets zoek ik nog. Soort guilt free chocolate milk.